
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ladené zvody 4 do 1 felicia/favorit
-> Tuner#2: Ok. Mylně jsem si myslel že je to až v 5500. Hezký příklad na co ta vačka má. Jsout tací, co si mylně myslí kolik to s takovou vačkou musí jít točit a ještě s výkonem a nejraději by chtěli, že by se to tam dalo najít laděním periferií motoru. Nedá.
-> Tuner#2: já spíš od svodů dozadu,do svodů se necpu
-> Petr Urban 17.12.15 19:44:09: MPI 50kW v 5000rpm u Dedly vidím 5430rpm. To tak nějak docela přesně odpovídá použité vačce.
-> Bery 17.12.15 06:22:36: Bohoušek co jsem se s ním bavil získal nějaké musty od Čepka včetně svodů 4/2/1 takže bych se nemál kontaktovat jeho.
-> Bery 17.12.15 06:22:36: Bohoušek co jsem se s ním bavil získal nějaké musty od Čepka včetně svodů 4/2/1 takže bych se nemál kontaktovat jeho.

Maximální výkon má v stejných otáčkách jako série...
-> Jura_Favorit: Takže na celým motoru tytéž úpravy, co měl Dedla?
-> Jura_Favorit 17.12.15 17:22:57: hele a ten posvátnej výfuk je na brzdě laděn na tvojí konfiguraci motoru? Nebo byl původně na úplně jinej motor ( objem, KP, vačka, atd ) a tudíž veškeré výhody odbrzděného výfuku jsou tytam...
Jo, to Rajče a ten výfuk, je moje
Jedná se skutečně o kompletní celonerezový výfukový trakt na Felicii 1.3 MPi od Ing. Čepka, resp. z Motor-Excelu.
Jak zde již zaznělo, přede mnou jej jezdil TIW na své "Červené čertici", ovšem prapůvodně to pochází přímo z legendární Dedlovy Felicie (pokud existuje někdo, kdo nezná Dedlu z ME a jeho Felicii, tak ať to honem napraví a doplní si vzdělání: felicia.zasah.cz/
). Shání se to opravdu blbě, respektive se to prakticky sehnat nedá. ME to už řadu let nevyrábí a pokud vím, tak obnovení výroby se neplánuje, ikdyž lidi se na to ptají. Já po tom prahnul taky hrozných let, nakonec jsem měl obrovské štěstí - zatímco TIW bohužel velkou smůlu - kdy nešťastně zrušil daily Formana a byl nucen jako náhradu za něj zcivilnit Feldu. A FUNa co vlastní, má s AEE - kdyby v něm byla 1.3, tak bych ten výfuk nikdy neviděl
Takže z mého pohledu se řada let čekání a budování přátelských vztahů nakonec vyplatila, ale s obrovským štěstím...
Komplet obsahuje laděný nerezový výfukový svod 4-2-1, nerezový střední díl s rezonátorem a zadní koncový díl s účinným tlumičem. Navíc k tomu mám ještě Dedlův upravený regulátor tlaku paliva a hlavně ŘJ se softem na míru v ME na brzdě naladěným k tomuto výfuku, což ME ani nenabízel, jedná se o Dedlův osobní vývoj (pro zbarvení jednotky přezdíván jako "Dedlovo žluté tajemství"
). Samozřejmě výfuk jako takový v ME při vývoji taky počítali a ladili na brzdě, ale to už tu, myslím, zaznělo a od ME se to očekává jako samozřejmost.
Co se počtu vyrobených kusů týká, slyšel jsem dvě čísla - 7 a 10 s tím, že 7 častěji a tuším že 7 říkal právě i Dedla. Na FK jsou kromě mě další 2, jeden měl Vici v jeho neméně legendárním Silver-linu, kam se poděly poté, co s Fáčkem skončil, to netuším... A osud těch zbývajících kusů už vůbec ne. Ale krom toho, že jich bylo vyrobeno opravdu jen pár, je nutné počítat i s tím, že tohle je věc, která se z ruky nedává.......
A samozřejmě i jistá finanční nákladnost. Není nutné uvádět, jak jsme se s TIWem srovnali, ale je nutné počítat s tím, že pořizovací cena byla někde přes 20 tisíc už tehdy a s ohledem na unikátnost jeho hodnota nikdy klesat nebude 

Jedná se skutečně o kompletní celonerezový výfukový trakt na Felicii 1.3 MPi od Ing. Čepka, resp. z Motor-Excelu.
Jak zde již zaznělo, přede mnou jej jezdil TIW na své "Červené čertici", ovšem prapůvodně to pochází přímo z legendární Dedlovy Felicie (pokud existuje někdo, kdo nezná Dedlu z ME a jeho Felicii, tak ať to honem napraví a doplní si vzdělání: felicia.zasah.cz/


Komplet obsahuje laděný nerezový výfukový svod 4-2-1, nerezový střední díl s rezonátorem a zadní koncový díl s účinným tlumičem. Navíc k tomu mám ještě Dedlův upravený regulátor tlaku paliva a hlavně ŘJ se softem na míru v ME na brzdě naladěným k tomuto výfuku, což ME ani nenabízel, jedná se o Dedlův osobní vývoj (pro zbarvení jednotky přezdíván jako "Dedlovo žluté tajemství"

Co se počtu vyrobených kusů týká, slyšel jsem dvě čísla - 7 a 10 s tím, že 7 častěji a tuším že 7 říkal právě i Dedla. Na FK jsou kromě mě další 2, jeden měl Vici v jeho neméně legendárním Silver-linu, kam se poděly poté, co s Fáčkem skončil, to netuším... A osud těch zbývajících kusů už vůbec ne. Ale krom toho, že jich bylo vyrobeno opravdu jen pár, je nutné počítat i s tím, že tohle je věc, která se z ruky nedává.......


nějaké výfuky už jsme dělali a máme hodnoty z brzdy,pár výfuků jezdí í na republice, takže nedá se říct,že pan Čepek a pak už nikdo. Němec to umí taky a určitě tím výčet nekončí.
-> PICK-UPEK: ten z fotek měl na Felicia klubu člen TIW a od něj ho koupil Jura Favorit, taky z FK tak zkus napsat tam.
Třeba budeš mít štěstí a najdeš jo v autě na díly, jeden člen FK takto koupil motor 1.6 84kw včetně ME výfuku a HP za 15tis. včetně vozů než STK.
Třeba budeš mít štěstí a najdeš jo v autě na díly, jeden člen FK takto koupil motor 1.6 84kw včetně ME výfuku a HP za 15tis. včetně vozů než STK.
-> Evž@: mas pravdu, to bude nejrozumnejsi
Jeste by me zajimalo, jestli primo tady na virtu je nekdo, kdo tento vyfuk ma? Jake s nim ma kdo zkusenosti atd proste, no zkratka "jak to jede"

Jeste by me zajimalo, jestli primo tady na virtu je nekdo, kdo tento vyfuk ma? Jake s nim ma kdo zkusenosti atd proste, no zkratka "jak to jede"

-> PICK-UPEK: mu napiš na e-mail,není nic jednoduššího jak to zjistit
-> Evž@: jasne 4-2-1... ja jen chtel vyuzit existujici tema, prihodnejsi jsem nenasel
-> Bery: tak konkretni castku nemuzu rict nebo napsat, nemam ji... ale mam od pana Cepka z Motor Excelu vacku a zhruba vim i uprava hlavy od neho kolik stoji, cili vim ze to neni vubec levne ale zase u pana Cepka pocitam s absolutni kvalitou, preciznim zpracovanim a fungovanim. V Motor Excelu vi co delaji
Co jsem od nich kdy poznal to bylo skvele, ani jsem neslysel o nejake negativni referenci takze tam verim ze investovane penize nebudou vyhozene z okna.
No a delat nejake repliky a kopie... Urcite podle fotky by to nekdo zvladl, i ten mantak Hricina jak tu odkazujete, ktery dela svody sice na oko pekne ale jinak k nicemu, ale kdyz se nevi ani rozmery, prumery, stavba tech tlumicu no a v podstate vlastne nic... tak je jen velmi mala pravdepodobnost, ze by takovy vyfuk vubec byl k necemu, podle me. Podle fotky to delat, to nema cenu. Myslite (-> el.tomas: ), ze uz to pan Cepek, Motor Excel nevyrobi?

-> Bery: tak konkretni castku nemuzu rict nebo napsat, nemam ji... ale mam od pana Cepka z Motor Excelu vacku a zhruba vim i uprava hlavy od neho kolik stoji, cili vim ze to neni vubec levne ale zase u pana Cepka pocitam s absolutni kvalitou, preciznim zpracovanim a fungovanim. V Motor Excelu vi co delaji

No a delat nejake repliky a kopie... Urcite podle fotky by to nekdo zvladl, i ten mantak Hricina jak tu odkazujete, ktery dela svody sice na oko pekne ale jinak k nicemu, ale kdyz se nevi ani rozmery, prumery, stavba tech tlumicu no a v podstate vlastne nic... tak je jen velmi mala pravdepodobnost, ze by takovy vyfuk vubec byl k necemu, podle me. Podle fotky to delat, to nema cenu. Myslite (-> el.tomas: ), ze uz to pan Cepek, Motor Excel nevyrobi?
-> PICK-UPEK 15.12.15 19:22:47: Nedá se sehnat a když už, tak musíš celkem přitlačit na honorář..
-> PICK-UPEK: kolik na to máš kredit?

-> PICK-UPEK: skusil bych www.hr-svody.eu/
-> PICK-UPEK: mozno aj tu www.a-m-a.sk/sportove-ner
ezove-vyfuky-skoda.php
-> PICK-UPEK: jsou to 4-2-1 a řekl bych že nikde
..nebo od některých ze sedmi majitelů co ho má (viz.popis alba) nebo na zakázku možná

Ahoj, nasel jsem na netu tento krasny vyfuk jurafavorit.rajce.idnes.c
z/Vyfuk_Motor-Excel
na stranky www.motor-excel.cz/ jsem se uz dival ale tam jsem ho nenasel, nemate nekdo tucha kde by se to dalo sehnat?

Myslím si ,že tieto budu stačiť, ešte si dam spraviť otvor pre lambdu sondu a komplet výfuk z nerezu :)
-> Fafanek: 4-2-1 by pro tvůj účel byli zřejmě vhodnější pro příznivý průběh kroutícího momentu, ale do nezávodního provozu jsou to zřejmě zbytečně vyhozené prachy, navíc provedení už by mělo "nějak" vypadat, jinak než od HR. Na můj vkus by tam stačil i probraný litinový svod a od tohoto tlustší trubky - dvousvod a poté 47-50mm světlost trubky až po koncovku.
Tak to ti tyhle budou bohate stacit.
motor z felície 1.3 mpi ..chcem to na normalne jazdenie ale nech to aj niečo ide :) ..motor komplet po GO, znižena hlava, odlahčeny zotrvak, remenice, ostrá vačka ..atd.
Lepší na co? Na jakej motor a jakej účel?
zdravím, chcem sa spýtať či sú lepšie zvody 4 do 1 alebo 4 do 2 a do 1 ....chcem zobrať odtialto : www.hr-svody.eu/vyrobky_s
vody.htm za 5300kč ... čo vy nato ??? ...či ich skusiť zohnať niekde inde ak ano kde ? vdaka za rady.