skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Antidetonační štěrbina.
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 18.12.2014 do 20.12.2014, založil/a Zdenek Neubert
09:06:23
20.12.2014
20.12.2014

Petr Urban
-> Zdenek Neubert: kniha Sportovní úpravy 130 L/A tuším že to tam je, měla by jít někde stáhnout . ulozto nebo google.
06:44:04
20.12.2014
20.12.2014

Zdenek Neubert
Máte někdo plánek té úpravy? Prý se to dělalo i podle šablony.
23:07:36
18.12.2014
18.12.2014

Petr Urban
-> Zdenek Neubert: to nutné není, ale příznivé pro výkon, dělalo se to strojně.
19:04:19
18.12.2014
18.12.2014

Zdenek Neubert
Tak jsem to vysvětlil špatně. Měl jsem na mysli takové to podbroušení u sacích ventilů, přesně jako má motor škoda 130L/A
18:44:45
18.12.2014
18.12.2014

MVM
Každopádně musíš štěrbinu zachovat - má vliv na tvrdost spalování a chod motoru.
18:40:05
18.12.2014
18.12.2014

Zazaa
tak antidetonacni sterbina je prostor mezi dnem pistu a hlavou
co me rikal clovek sice k jinemu motoru ale bude to asi podobne tak ze cca desetina milimetru na kazdejch 1000 otacek planovaneho maxima (predpokladam ze budu tocit do 8000 takze minimalne 0.8mm) u skodovky s 3x ulozenou klikou to bude mozna jeste vic
pokud ti nekde bude behat pist bliz tak je urcite nutne to upravit
co me rikal clovek sice k jinemu motoru ale bude to asi podobne tak ze cca desetina milimetru na kazdejch 1000 otacek planovaneho maxima (predpokladam ze budu tocit do 8000 takze minimalne 0.8mm) u skodovky s 3x ulozenou klikou to bude mozna jeste vic
pokud ti nekde bude behat pist bliz tak je urcite nutne to upravit
16:17:29
18.12.2014
18.12.2014

Zdenek Neubert
Zdravím, je dobré, nebo spíše nutné vybrousit antidetonační štěrbinu okolo sacích ventilů na motoru škoda 130 litinovej pětikanál, když ponechám sériové písty a chtěl bych kompresní poměr 11:1