skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Repas Pierburg 2e3
22:19:52
17.12.2014
17.12.2014

Nepér
Jo, ale to bys měl moc bohatej volnoběh. Větší spotřeba, černej kouř z vejfuku a tak. No a v otáčkách by to zase mohlo bejt při otevření druhýho stupně chudý. Trysky jsou tuším 92.5 pro I. a 120 pro II. stupeň.
20:26:06
12.12.2014
12.12.2014

Chali
-> fidelmc: Trysky se zaměnit dají.
20:06:25
12.12.2014
12.12.2014

fidelmc
tak problem se syticem vyreseny, bimetalova pruzinka jaksi nebyla spravne nasazena na plastovy cep. Tak jen kdyby nekdo zjistil, zda-li se da nechtene zamenit tryska 1 za 2 stupen. Asi kdybych je prohodil, tedy 92,5 za 120 predpokladam ze 120 je 2 stupen, tak by to byla sakrys bohata smes a asi by z meho poslechoveho dojmu nemohly vznikat detonace (chuda smes ci nespravne upraveny spal.prostor nebo i predstih?? )
15:15:25
12.12.2014
12.12.2014

fidelmc
-> minno: no taky si myslim, ze jsem neco spatne slozil na te osicce vzduchove privery, co je za termosyticem. Ty dve pruzinky a hromada kladek hmm, jen nekde najit schema jak to ma byt spravne pohromade. Je pravda ze pri aktivaci sytice pedalem uz neslysim to cvaknuti. Takze tam bude asi problemos
14:08:43
12.12.2014
12.12.2014

minno
-> fidelmc: ad sytič - veko sytiča si pri spätnej montáži založil do rovnakej polohy, ako bol pred rozborkou? Zrejme to máš zle založené, alebo si manipuloval s natočením bimetálovej pružiny, resp. celého veka. Tým si to rozhodil a preto ti sytič ide už len na posledný stupeň stupňovitej vačky.
Či sú trysky montážne zámenné, ti z hlavy povedať neviem.
Či sú trysky montážne zámenné, ti z hlavy povedať neviem.
10:36:59
12.12.2014
12.12.2014

fidelmc
Zdravim, cistil jsem va favu karbec a zamenil gumovou podlozku pod karbecem za tu tvrdou jako nahradu (origo sada Skoda ne cina). Mam vsak problemek. Nefakci mi termostatsitic tak jak by mel. Funguje jen posledni stupen co drzi volnobeh na cca 1100ot/min (pak to spadne uz na volnobeh. otacky) Ale ten prvni a druhej stupen sytice nefakci, takze to za studena musim startovat se slapanim na plyn. Jak se to zahreje volnobeh drzi a jede jak ma. A druhej problem (teda jestli se tak stalo) kdyz jsem sundal viko karbecu a cistil trisky 1 a 2 stupne co jsou zespodu na viku, tak nevim, jestli jsem je nahodou mezi sebou nezamenil
Teda jestli jdou zamenit (treba maji jiny zavit? uz si nepamatuju- desna zima v garazi
) Pac mi pripadalo , ze ten motor za studena docela "zvonil" je mozne ze za studena vznikaji detonace chude smesi?

