Vyměnili jsme čidlo příčného zrychlení, takže nesvítí kontrolka ESP. Starty se výrazně zlepšily, ale není to ještě ono. Startovací dávku píše diagnostika podle teploty motoru 13 - 18mg, uplně stejná hodnota jako jiná oktávka (74Kw r06) kterou jsme taky připojili na diagnostiku. Můžou to dělat žhaviče? aktuálně jsou tam Bosch 250 202 022 délka 92mm. Jeden žhavič byl vadný a náhradní jsem koupil v autodílech Topran 109 480 s délkou 97.3mm. Nemají tam být ty delší?nesnižují ty kratší kompresní poměr?:D splní ty krátké ten učinek žhavení? nebudou spíše ty topran naopak dlouhé? nepotkají se s pístem?nebudou trčet moc?
díky za odpověď
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tdi Pd teplé starty
jen me napadlo nedelal si rozvody? mas srovnanou kliku s vačkou? rešili sme stejnej problem a zajimavy bylo že problem nezmiznul při synchronizaci na 0 ale na plus 6
-> pepoš: a korekce startovací dávky proběhla?
pořád nám to nejede, vyměněn startér, jeden vadný žhavič, vyměněn palivový filtr, vstřiky dotažene a povolene o 225, přetěsněné. může to dělat tandemové čerpadlo?
-> suri: Nevim, ale nepostrehl jsem u starteru rozdil oproti stavu pred problemem. Proste starter nabehnul hned z ostra a tocil jako divej, ale auto nechytlo. Kolikrat melo tendenci naskocit, ale nic. Nekdy i chytlo, ale hend zdechlo. Kdyz jsem to nechal vychladnout, tak to chytlo hned bez problemu.
-> Syny 09.12.14 22:24:56: že točí nevadí , stačí ak nedá prvotný záber a nechytí to
-> Nwkt: Starter urcite ne, alespon v mem pripade tocil jako divej, ale proste nic...
Pokud je ta korekce startovaci davky relativni v procentech a ne absolutni plus "x" Nm/mg, tak si nemyslim, ze to pomuze.
V pripade druhe moznosti to sice teplym startum pomuze, ale prida-li se tolik, aby to melo zadany efekt, tak pri startech s teplotou vody pod 70 stupnu to bude kourit.
V pripade druhe moznosti to sice teplym startum pomuze, ale prida-li se tolik, aby to melo zadany efekt, tak pri startech s teplotou vody pod 70 stupnu to bude kourit.
Vyzkoušel bych jinej startér. Pak upravil tu startovací dávku
Jak to tak čtu, abych se pomalu zase začal učit jezdit veřejnou dopravou. 

Todle mi zacal delat sluzebni Passat B6 po pruseru s turbem. Teply to nechtelo chytnout, startoval jsem treba 5 minut, az pak to caplo. Studeny to chytalo hned. Cim to bylo nevim, opravilo se to az po tom co jsem auto odevzdal. Jediny co vim, ze to stalo 6 litru
Diagnostika byla taky cista, takze v Anglii v servisu si s tim nevedeli rady. Musel jsem opravu nechat az na CR, kde to zmakly. Jen ta cesta do CR byla celkem prdel, kdyz na benzince v Nemecku uz me chteli pomalu roztlacovat :)

Hehe my máme stále opačnej problém, jak motor běžel, tak to chytí ok, když to stojí třeba přes noc, tak je problém to nastartovat... (passat b5 85kW)
1) podávací čerpadlo v nádrži není, ale padání nafty nepozorujem (je jedno jak auto stojí (čumák hore/dole))
2) vstřiky byly poškozené, vyměnily se za dobré a přetěsněné... zlepšení, ale nijak zásadní
3) diagnostikoval to kde kdo, včetně někoho na doporučení z autorizáku a taky nic
Zatím se to řeší mocnou baterkou :/.
1) podávací čerpadlo v nádrži není, ale padání nafty nepozorujem (je jedno jak auto stojí (čumák hore/dole))
2) vstřiky byly poškozené, vyměnily se za dobré a přetěsněné... zlepšení, ale nijak zásadní
3) diagnostikoval to kde kdo, včetně někoho na doporučení z autorizáku a taky nic
Zatím se to řeší mocnou baterkou :/.
zapoměl jsem, má to najeto 240 000km. Čidlo jsem nezkoušl odpojit, ale chytlo by to lip, čim víc se motor ohřeje, tím je start horší. Myslím si, že je to opravdu startovací dávka, dokáže to u/opravit vag-com profi? netěsnos vstřiků nevim-nafta v oleji není.
-> TTomas: stačí supervag. Ten to jako jeden z mála umí
Jo kdyz jsem byl u kluku v dieselpoweru, tak rikali, ze to stoji 3tis. Nejlepsi to skutecne spojit s chipem.
-> pepoš 09.12.14 21:05:32: štartér je určite ok , ak odpojíš čidlo teploty a necháš to žhaviť dlhšie chytí to lepšie?
inak potom tlaky motora , netesné vstreky alebo niektorý vstrek KO , ale to sa dá sledovať vo vagu
inak potom tlaky motora , netesné vstreky alebo niektorý vstrek KO , ale to sa dá sledovať vo vagu
-> pepoš: horší komprese. vyřeší to přidání startovací dávky
ahoj, řešim oktavku1 02 PD74kw za studena chytne na 3-4 otáčky motoru startérem. Celkem v pohodě, ale po zahřátí na 90 problém nastartovat. Startér musí točit a točit až se to rozkucká. Vyměněno čidlo teploty vody, startér, nová aku varta, regulační ventil na palivovem filtru, zpětny ventil na hadici palivoveho filtru. Diagnostika nepiše nic v řj motoru, měřené hodnoty ok. (vadný snimač příčného zrychlení to nemůže dělat ne?) máte s tím někdo zkušenost? diky