Rychlá otázka 2.

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 16.11.2014 do 17.11.2014, založil/a Zdenek Neubert
řadit dle data
22:21:33
17.11.2014
Gemini
jazdil som 22/25 a bolo to vyborne
19:46:05
16.11.2014
Dušan
-> Zdenek Neubert: kdybys chtel tak tu mam uplne novy karbec 22/24 upraveny na 23/26. Najel jsem s tim tak 500km a pak jsem menil komplet motor.
16:08:02
16.11.2014
Zdenek Neubert
Jo jo starej pětikanál. Sací ventily 34 a výfukové 29mm. Každopádně děkuju
16:04:22
16.11.2014
Evž@
-> Zdenek Neubert: jako jedná se o pětikanál 130 L?První komoru nemá smysl zvětšovat a druhou spousta lidí jezdí s úspěchem 24 mm i na obsahu 1400 takže je na zvážení zda to nepřinese spíš problém než přínos.
upraveno 1x, naposled 16.11.2014 16:04:38
15:55:38
16.11.2014
Zdenek Neubert
O převrtaný motor se nejedná, jen chci z něj dostat maximum. Na motoru je dělaná hlava kanály větší KP a ostřejší vačka o dalších úpravách raději nepíšu, protože prakticky samy o sobě moc nepřidají.
15:33:15
16.11.2014
Evž@
-> Zdenek Neubert: zbytečná úprava v podstatě(pokud se jedná o obsah 1300-1400).Jinak 23 a 26 lze.
upraveno 1x, naposled 16.11.2014 15:33:58
15:20:14
16.11.2014
Zdenek Neubert
Zdravím škodovkáři, máte někdo zkušenosti s úpravou karburátoru SEDR ze 130? Udělal jsem snad už veškerý repas a úpravy tohoto karburátoru a nyní mám vytažené rozprašovače a přemýšlím o zvětšení samotných difuzorů. O kolik se dají zvětšit při zachování sériových rozprašovačů, rád bych se pokusil o 23 a 26mm. Děkuju všem za rady.
Extreme Tyres