upravy s120l

prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 51 až 82) od 14.11.2014 do 30.03.2015, založil/a paulie95
řadit dle data
15:53:07
16.11.2014
Jozka
-> Šediváček: / -> Urbi: Odhad, možná to bude 48.. měřit jsem ani nechtěl - ona vůbec ta stavba celá byla zadaná stylem "aby to jezdilo stovkou i do kopce" 5. A sériovej vzhed byl prioritní podmíkou (když už jsem se pojímal s přečíslováním bloku ze 110LS na obyč. stovku), takže nahoře motor dokonce končí SEDR-em..
11:21:33
16.11.2014
Šediváček
-> Urbi: od Vény: Tak to tušíš špatně 4 A výkonostní normy znam,se neboj.Sice je možný,že by si už takovýdle motor nezměřil,protože většina je v pecích a nebo maj 150 000km,ale pár jich ještě je.Nějaký mám doma 1 Ale neni tam nic extra změněno a to samý na Sprintu.Defakto obyčejný fáčko a i do docela jede.Přidat 20-koní neni problém,50-už je o nervy atd.



To,že se pak dostaneš do průseru je další věc.U nás je bohužel možný mít průser i za to,že ti auto líp brzdí a máš tam širší gumy.Přece tim ohrožuješ ostatní.....
09:38:14
16.11.2014
Petr Urban
-> Šediváček: Tak to bylo z výroby tuším v jiné tolerační třídě měřeno a myslím že bych ani na jednom motoru 120LS nenaměřil 58 HP na přímé brzdě, ale nechci se o tom přít. Tak dobře, bude tam mít po všech úpravách i těch 50kw = 68 HP, ale nepovede se každému a to by musel být hodně dobrej minimálně jako -> Jozka: Máš změřeno a kde či odhad ?

50kw máš sériový výkon feldy bez nutnosti utratit tolik peněz, výdrž a krouťák motoru je stále jinde. Ale pravdou je také to, že např. při nehodě kdyby někdo začal řešit že tam nemá co dělat takový motor...může to jít do pěkného průseru i kdyby jste nehodu nezavinili vy, najednou se to může na Vás všechno hodit, protože auto nebylo způsobilé provozu na čr-komunikacích a tedy nemělo ani na cestě co dělat, ale to je extrémní případ na který většinou musí upozornit druhý viník nehody, který je hajzl a chce se z toho vyzut...
20:02:14
15.11.2014
Šediváček
-> Jozka: Od Vény: Ne bylo to tak všeobecně 1 Jako 50kw na 1200ccm je už hodně pěkný, pokud to bude vypadat pořád jako série 6 Ale to je fuk, napiš, kontakt najdeš v odkazu někde dole pod kecáním a můžem to pořešit.

skoda-virt.cz/cz/.../1044 7-repas-serizeni-upravy-ka rburatoru
19:18:13
15.11.2014
Jozka
-> Šediváček: Jestli to bylo na mě a jestli Véna umí za takovej peníz v rámci GO do R/LS bloku naskládal takovouhle lehce pošlechtěnou 120 LS (pochopitelně vč. dopravy ke mě), prosil bych si kontakt.. 5
15:27:22
15.11.2014
Šediváček
od Vény: No takový počínání a výsledek 60koní bych zrovna nebral jako úspěch,když sériová 120 i když LS měla defakto 58koní 1 A to měla horší vačku,než 265 1
12:19:30
15.11.2014
Jozka
-> Urbi: Můžu víceméně potvrdit, cca 50 kW mě vyšlo asi na 20 t s tím, že nějaký sériový díly nejsou započtený, neb byly z vlastní zahrádky - a ani zbytný ptákoviny typu komaxit v tý sumě nejsou. Naopak úprava hlavy na natural jo. Přitom v podstatě jsem na tom motoru nehnul ani prstem, když nepočítám rozborku a hrubý čistěni.
11:12:12
15.11.2014
Petr Urban
-> m8rinek: Taky bych chtěl 4
11:11:03
15.11.2014
Petr Urban
-> Luky: DO 120L nasypeš dejme tomu 30-40 tis. a bude výkonově stejně jako když vemeš feldu 136B či 136M - 50kw, snížíš hlavu, dáš jinou vačku, maličko výfuk a pořádně se naladí karb. a zapalování a hádám si tvrdit že to bude klidně do 10 000,- když si to uděláš sám i s polo go- motoru a krouťák bude určitě jinde než u 120 L a životnost také ... denně takový motor točím co snese už 3 roky a drží jak muslimská víra. TZn. raději za ušetřené prachy seženu stk kde to jde a nebo se jednou za rok obětuji přehodit motor.

A nebo se spokojíš s low-end motorem 120L a v cenové dostupnosti tam strčíš 265/265 či 270/270 vačku, snížíš adekvátně hlavu a těsnění, uděláš správný set up karb.+zapal a když se ti to povede, budeš na 60 HP a 95 Nm, ale pořád máš litinovou hlavu kde by jsi měl ideálně lít náhrady olova do ben., protože úpravy hlavy na N95 + repas - určitě mrtvá vodítka apod. vyjde na tolik, že za to mám dva celé motory 136B... takže je to na úvaze.
10:06:29
15.11.2014
m8rinek
-> elbacil: Takovej motor 120L chci vidět...
21:34:20
14.11.2014
elbacil
-> m8rinek 14.11.14 18:59:05: Motor v dobrom stave kupiš za drobné.Hlavu si vieš spraviť aj sám.Predpoklad je určitá zručnosť a dielenské vybavenie.Sanie a výfuk si spravíš sám.Sustruženie a vyvažovanie,frézovanie samozrejme niečo stojí.Karbece si pravdepodobne nikto nebude vyrábať1 Zapalovanie sa dá upraviť takisto za kresťanské peniaze.Netvrdím že sa nedá nasypať do motora 100000 ale vačšina si zvolí lacnejšiu alternativu.Predsa sa daju všetky seriové veci upraviť(aj vačka).
19:28:25
14.11.2014
vhml
-> m8rinek 14.11.14 18:59:05: právěže s cenou výfuku i sání. Tovární vačka stála asi 500, nová pístní sada s vložkama 1200, weber i se sáním 1100 atd... :-) No sešlo se to prostě pěkně :-)
18:59:05
14.11.2014
m8rinek
-> dragon_cb_cz: Jooo díly se daj asi splašit levnějš, část toho člověk má, tohle je takovej výčet reálnejch cen za kterej to prostě pořídit lze...



Jo bez nářadí a prostorů to taky nejde...



-> vhml: Tak zas karbec se sánim jsi měl a výfuk taky něco stál... Wanec teď má taky postavenej nějakej nízkorozpočtovej motor a jede to uplně nesmyslně...



-> elbacil: To jsem zvědav jak si nástrojařinu uděláš doma... A základem každýho jedoucího motoru je technickej stav a to bez GO prostě neuděláš a ta stojí prachy vždy...
18:39:37
14.11.2014
elbacil
Zase to neprehánajte s cenami.Ked je šikovný vela vecí si spravý sám.Kupovať bude musieť karbece a vačku.Všetko ostatné komponenty sa daju upraviť povodné.7
18:20:58
14.11.2014
mirecek.666
-> m8rinek: blbě to nejede:-)
18:05:51
14.11.2014
dragon_cb_cz
-> m8rinek 14.11.14 16:44:49: A na těch dílech by se určitě ještě s trochou snahy dalo jít o pár tisíc dolů.... ale zase nebuď tak skromnej co se týká svejch schopností + zkus docenit jaký máš možnosti (prostory, nářadí, atd). To jsou věci, který už se počítaj blbě....
17:43:08
14.11.2014
vhml
-> Evž@ 14.11.14 17:01:35: Poslední dva sprinty na Běšinským srazu do 1400ccm jsem vyhrál s pětikanálem, kterej v dílech vyšel asi na 10-15tisíc :-)
upraveno 1x, naposled 14.11.2014 17:43:51
17:36:02
14.11.2014
paulie95
-> m8rinek: a jaky si mel vackovy hridel?
17:06:39
14.11.2014
m8rinek
-> Evž@: Tak ono to není jenom motor, jsou to i převody, kola, váha, mezikus mezi volantem... ale blbě to asi nejede...
17:01:35
14.11.2014
Evž@
-> m8rinek: jak sem viděl název tématu tak mě hned napadl tento pěkně jedoucí litr s kterým měli na sprintu problém i 1,4 :)
16:44:49
14.11.2014
m8rinek
-> m8rinek: Rozpočtově:

-starý motor tvrdý blok - 500Kč

-nová hlava - 2000Kč

-nová písto vložková sada - 3500Kč

-nové ojnice - 1500Kč

-nová klika - 1500Kč

-nová zdvihátka - 500Kč

-nové ventily - 1500Kč

-nové rozvody, šály, těsnění, filtry - 2000Kč

-nové sání - 3500Kč

-Weber 40DCOE - 5000Kč

-výfukové svody - 6000Kč

-Burgess - 2000Kč



práce

-odlehčení setrváku - 500Kč

-vyvážení - 1500Kč

-sedla, vodítka - 3500Kč

-vačka - 3000Kč



Mě vychází nějakejch 38 000Kč v reálně vydanejch penězích.



K tomu nějakejch 15h na hlavě a 8h na ojnicích, 8h na rozborce a čištění a dejmetomu 14h na skládání?



Jooo to byly časy když jsem ještě nebyl línej :D. Nicméně motor jsem stavěl v době, kdy jsem o tom nevěděl tolik co dnes a dle hesla nejhloupější sedlák má největší brambory se myslím povedl. Takže si myslím, že kdokoli kdo nebude mít obě ruce levý to dokáže taky... Netřeba tu hned postovat nesmysly o tom, že to nejde a že na to 100tkč nestačí....
upraveno 1x, naposled 14.11.2014 16:50:03
16:29:31
14.11.2014
m8rinek
Já bych teda hádal, že můj bejvalej motor k nějakejm 80-90k daleko neměl... Ale změřeno to nemám, takže šoupu nohama...



Nutno podotknout, že ten motor pak už nebyl k běžnýmu užití a použitelný spektrum otáček začínalo někde na 3500-4000rpm...



Nicméně ten motor jel a jede velice pěkně do dnes
Hundertgang 2013 - Sprint
a za 100tkč to teda nebylo... Jo a šlo o 120LS
upraveno 1x, naposled 14.11.2014 16:30:08
16:01:29
14.11.2014
haso
poohliadol by som sa po inej znacke auta a je to :)
16:01:28
14.11.2014
Shader
-> paulie95: Ne! Zavřou tě do basy!
15:36:55
14.11.2014
paulie95
No myslel s si to chtel sem se totiz vyhnout tomu dat tam motor favorita,bez nej to asi nepujde.jo a projde mi to na technicke kdyz tam dam favo motor?
14:02:03
14.11.2014
castrol
a hlavne peniaze 1
13:40:23
14.11.2014
Luky
-> darabos: turbo taky možnost, ale předpokládám že se to neobejde bez toho co jsem psal já? 1
13:09:46
14.11.2014
darabos
-> Luky: alebo turbo, ale ostaňme pekne na zemi :)
13:07:47
14.11.2014
MOLSO
iny cely motor .... zo 120 sa to ani neoplati tazit .... a ak ano tak ten motor bude mat desatinovu zivotnost ...
13:01:52
14.11.2014
Luky
Úprava hlavy, jiné písty, jiná klika a setrvačník, jiné ojnice, jiné karburátory se sacím potrubím, jiný výfuk komplet se svody, jiné zapalování. Předpokládám, že pod 100 000 Kč se nedostaneš
12:31:55
14.11.2014
Syny
Shell V-power 3
12:23:54
14.11.2014
paulie95
Dalo by se dostat na 70kw?jake upravy?
Extreme Tyres