-> MVM: Netřeba volat Chocholouška. Tohle se objevuje poměrně pravidelně. Odhadem v cca půlročních intervalech. :-D Do měsíce bych viděl že bude u nicku poznámka "-zrušená registrace".
Nicméně třeba se mýlím a budeme zde mít dalšího pravověrného škodováka, který si dokáže na autě i něco sám udělat. ;-) beru to a rozumím. Tak jsem nějak začínal a "přítel na telefonu" by měl mít svatozář. :-D Ale vždy jsem k danýmu problému měl (nastudovanou) literaturu a volal jsem mu s dotazama typu - tenhle přípravek nemám. Jde to nějak jinak?
Přesahy vložek jsou zářným příkladem. V literatuře se dočte pouze o přípravku s "hodinkama", použití Radeca či posuvky a spárových měrek je jaksi "znouzectnost", která se velmi běžně a s poměrně velikým úspěchem praktikuje.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
voda v oleji
19:26:14
05.11.2014
05.11.2014

StepaNoFUN
17:03:46
05.11.2014
05.11.2014

MVM
-> MVM 04.11.14 18:41:58: ? -> k296 04.11.14 21:32:18: ? -> k296 05.11.14 10:25:46: ?
-> Petr Urban 05.11.14 15:12:19: Přesně tak
"Je to marný,je to marný,je to marný" Já se zblázním,nevím čím to je... " Zavoláme docenta Chocholouška" 
-> Petr Urban 05.11.14 15:12:19: Přesně tak


15:47:04
05.11.2014
05.11.2014

castrol
15:12:19
05.11.2014
05.11.2014

Petr Urban
-> k296: Změřením přesahu válců, což je absolutně základní věc, když se sundává hlava z jakéhokoli motoru, kde jsou vložené válce, první odkaz : www.google.cz/webhp?sourc
eid=c...
Dá se ale také na lecčem vydrbat - např. natažený blok u otvorů pro hlavové šrouby a u vodního čerpadla obzvláště, nestejně vysoké vložky, nahnilá či poškozená dosedací plocha vložek válců, což pokud se jen maličko pohly, může mít tento fatální vliv atd. a na škoda hlavách velmi často začnou propouštět mrazové zátky a valí pak voda do oleje, tzn. nechal bych udělat i přetlakovou zkoušku hlavy, jak bude dole Také nechal znova změřit rovinnost hlavy, případně ji přebrousit, dotažením na křivý blok se může ihned deformovat. Nevím jestli by nemělo cenu dát to někomu, kdo má zkušenosti nebo si o tom aspoň něco přečíst. Dílenská příručka či Andrt - údržba a opravy jdou i někde stáhnout a velmi pozorně to přečti, pokud se chceš vyhnout dalším problémům, nejenom vodě v oleji.
Dá se ale také na lecčem vydrbat - např. natažený blok u otvorů pro hlavové šrouby a u vodního čerpadla obzvláště, nestejně vysoké vložky, nahnilá či poškozená dosedací plocha vložek válců, což pokud se jen maličko pohly, může mít tento fatální vliv atd. a na škoda hlavách velmi často začnou propouštět mrazové zátky a valí pak voda do oleje, tzn. nechal bych udělat i přetlakovou zkoušku hlavy, jak bude dole Také nechal znova změřit rovinnost hlavy, případně ji přebrousit, dotažením na křivý blok se může ihned deformovat. Nevím jestli by nemělo cenu dát to někomu, kdo má zkušenosti nebo si o tom aspoň něco přečíst. Dílenská příručka či Andrt - údržba a opravy jdou i někde stáhnout a velmi pozorně to přečti, pokud se chceš vyhnout dalším problémům, nejenom vodě v oleji.
15:10:20
05.11.2014
05.11.2014

k296
-> Evž@: a pokud zjistim ze tem presah neni tak musim vymenit ty medene podlozky?jak se to dela?jo a jaky je spravny ptesah?
15:01:57
05.11.2014
05.11.2014

Evž@
-> k296: pomocí něčeho absolutně rovného.Nejlépe nějaký broušený hranol který se položí na vložku a blok a pomocí měrek se určí hodnota přesahu.(pokud tam nějaký je)
14:53:52
05.11.2014
05.11.2014

k296
Kdyz zdelam hlavu jak poznam ze jsou ty vlozky utopeny?
13:52:36
05.11.2014
05.11.2014

stika87 - Maschinenführer
-> minno: jo sorry dik

13:51:07
05.11.2014
05.11.2014

minno
-> stika87 - Maschinenführer: valce pohli vložkami? asi si myslel piesty :)
13:15:47
05.11.2014
05.11.2014

stika87 - Maschinenführer
-> k296: pri sundavani hlavy nemel si zarazenou rychlost a nedrknul sis do auta ? to by znamenalo ze se hnuly pisty a ty pohly vlozkama ;-) kde si vypoustel vodu z celeho okruhu ? je mozne ze zbytek vody z bloku nebo hlavy se nalil do oleje ;-)
12:29:06
05.11.2014
05.11.2014

dragon_cb_cz
-> k296: Nespekuluj a změř ty přesahy... bez toho se nikam nepohneš.
12:17:02
05.11.2014
05.11.2014

k296
Myslite ze by to mohlo byt tim ze je tam tenci tesneni pod hlavou?
11:01:14
05.11.2014
05.11.2014

MOLSO
-> k296: alebo dat podlozky na vrch valca .... ale to je už vyšší dívčí a prasečí
stale si nepovedal kolko tie tie valce trcia z bloku .... to by ma fakt zaujimalo

stale si nepovedal kolko tie tie valce trcia z bloku .... to by ma fakt zaujimalo
10:30:36
05.11.2014
05.11.2014

minno
-> k296: vypodložiť ich tesniacimi medenými podložkami, aby utopené neboli.
10:25:46
05.11.2014
05.11.2014

k296
A kdyz budou utopene vloky co musim udelat?
07:04:05
05.11.2014
05.11.2014

StepaNoFUN
-> k296: Hmmm. Tak to máš dobrý oko, když poznáš rozdíl vejšky ploch od 0 do 0,14mm. Navíc ploch, který na sebe přímo nenavazujou, v místě, na který se hodně problematicky podíváš z boku.
07:02:57
05.11.2014
05.11.2014

MajoLR

07:01:58
05.11.2014
05.11.2014

MOLSO
-> k296: to ti ten valec trcal pol centimetra ked to bolo vidiet ? 

06:45:57
05.11.2014
05.11.2014

k296
-> Stepan FUN: nemeril sem to ale slo videt ze tam presah je
06:44:41
05.11.2014
05.11.2014

k296
-> minno: ja sem se ptal protoze jsem nevedel jake presahy mysli
23:15:01
04.11.2014
04.11.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> minno: Ze je volaky cudny jsem usoudil pri cteni hned prvniho slova prvniho prispevku. 

22:39:00
04.11.2014
04.11.2014

minno
-> k296: ty si nejaký čudný, najskôr sa pýtaš že čo sú to presahy a potom píšeš, že presahy to má
podľa mňa si presahy ani vôbec nemeral.

21:40:09
04.11.2014
04.11.2014

StepaNoFUN
-> k296: Kolik byl přesah/rozdíl mezi sousedníma válcema?
21:32:18
04.11.2014
04.11.2014

k296
-> MVM: mely presah hlava byla rovnana
21:22:45
04.11.2014
04.11.2014

MVM
-> k296: Měřil jsi (nebo alespoň kontroloval) že mají vložky přesah? Hlava byla srovnaná?
21:21:34
04.11.2014
04.11.2014

StepaNoFUN
Nebo předtím přetažená hlava a tudíž "vymáčknutý" podložky pod válcema.
21:18:21
04.11.2014
04.11.2014

MOLSO
-> k296: kruti sa blok
21:16:46
04.11.2014
04.11.2014

k296
-> Antony: jak je mozne ze bych mel utopene vlozky kdyz se klikovkou nehybalo?
19:08:10
04.11.2014
04.11.2014

MVM
Může to být i některá mrazová zátka pod vahadly... Ale to by zjistili při otlakování hlavy když byla dole.. Moc jiných cest jak vodu do oleje dostat není.
18:50:35
04.11.2014
04.11.2014

Antony - zrušená registrace
-> k296 04.11.14 18:46:47: že máš utopené vložky 

18:46:47
04.11.2014
04.11.2014

k296
-> MVM: s klikou se nehybalo.co myslis tema presahama?(tu vacku se
zminil aby bylo jasne jake vsechno,tesneni je,nove)
zminil aby bylo jasne jake vsechno,tesneni je,nove)
18:41:58
04.11.2014
04.11.2014

MVM
Vačkou jsi nepodělal nic.S vodou v oleji nemá nic společnýho. Viděl bych to na špatný přesahy,nebo jsi nezajistil vložky pod ně se dostalo svinstvo a teď to teče spodem..
18:23:25
04.11.2014
04.11.2014

Antony - zrušená registrace
-> stika87 - Maschinenführer 04.11.14 18:17:37: pravil odborník s několikaletou praxí 

18:22:37
04.11.2014
04.11.2014

k296
-> stika87 - Maschinenführer: tobe se to taky stalo?jak si to vyresil?
18:17:37
04.11.2014
04.11.2014

stika87 - Maschinenführer
pokud se ti tam nalila voda pri vymenen tesneni z hlavy. Tak staci vymenit olej pokud je nekde chyba tak vypustis 14 litru oleje jako ja
sleduj zda neubejva voda v nadrzce ;-)

18:11:13
04.11.2014
04.11.2014

Jarinko
Keď si dodržal všetko podľa príručky, tak ešte stále môže byť vadné tesnenie... 

18:06:06
04.11.2014
04.11.2014

k296
Vymnenoval js vacku a tesneni pod hlavou,dnes jsem poprve bez problemu nastartoval kdys jsem se podival na merku oleje vsiml jsem si ze je zbarveny do bila.co jsem udelal spatne?reseni? dekuji.