Vačka 265/265

prohledat
66 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.11.2014 do 05.11.2014, založil/a Zeke-ten šestý

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

na dotaz se odpovedelo

Zastavil:Dušan

řadit dle data
05:00:24
05.11.2014
Vrba
-> Urbi: Za ty tvoje uražky už ti ty blaboly komentovat nebudu,... i kdyz bych k tomu mel hodne co rict,jak jsi me opt presvetcil,nema cenu s tebou cokoliv rozebirat a rikat ti jinej nazor,nemá to smysl. Dál se v tom plácej a napodobne - hled si svýho.
23:24:54
04.11.2014
Jirik_Tuňák1983
Jak jsem viděl název tématu, začaly mě hrozně svrbět prsty, ale musím to vydržet. 3 3 3
23:00:03
04.11.2014
Petr Urban
-> Vrba: Ty si takový hajzl vymýšlivý že to ani není možný, jak si můžeš takle vymýšlet ? Pavel - koko mi na místě řekl, když tam byli wébry že to po přeladění jede o 100% lépe nahoře ! Já mám ale od Pavla jiné info o tom co ti psal :D :D Když jsem za Pavlem jel ladit své motokarb. a sání petr42.rajce.idnes.cz/san i_a_moto-karburatory a tvé zapalování o čez mě Pavel prosil, dávno jsem na Ignitech jezdil a jel hobby závod - dost lidí to vidělo! To že to nejede teď nahoře řešíme s ohledem na nové sání s karb. kdy se změnila spousta věcí, ale po přeladění na wébrech to byla 100% změna k lepšímu a rozhodně jsem na motoru s KP 12 nemohl nechat předstih téměř 40st. v horním pásmu, po snížení okamžitý nárůst výkonu ! Čokinovi Chovanec udělal větší než domluvené KP stejně jako mě když dělal a počítal ty motory zároveň (možná i štěrbina není ok) a vy jste si žádný KP nalitím už neověřili a nejlehčí je pak hodit věc na mě, když se rozdělovač čokinovi oměřoval s tvojí pomocí, liboval sis že to je ok a teď takové vymyšlené keci a pomluvy a tehdy si mě chválil :D K ladění jsem měl být přizván a nebyl, takže motoru by se nemohlo nic stát, kdyby to probíhalo dle domluvy. Píst mě praskl jeden hned po složení motoru, kdy jsem s ním bez jakéhokoli štelování předstihu popojížděl 1km od garáže a šlápl tomu, byl jsi u prvního oživení motoru a neřekl jsi ani slovo a teď se tady vysmíváš, díky tomu jsem se o celou problematiku zapal. začal zajímat. Ignitech jsem prvně řešil s Nepérem před ale hodně lety a on byl první kdo mě o něčem dobře informoval. Když ty jsis koupil motorku, já měl jednotku Ignitech už doma, ale neřešil jsem instalaci, nebylo do čeho ji dát. To je mazec co ty jsi za odpad ! takto vymýšlet a překrucovat neumí ani politik. Ještě že je mi názor virtu na tohle úplně jedno a dělám věci hlavně pro motoráře, protože takové brutální výmysli už jsou na přes držku, ale pokud ti někdo uvěří, mě je to jedno, je to jeho věc.



-> Šediváček: To samé jsem měl za práci a bylo to za dva měsíce stavby myslím zadarmo, zvlášť těch 150Nm. V tom odkazu od tebe je to jen cena za h-ojnice po úpravě. A máš pravdu i s brutální vačkou to může jet lépe v celém spektru, naposled mi přes 300 st. kroutilo 130 Nm v 3000ot. motor na fotce, ale bohužel jinde byli propady skrz délky sání vs. výfuk. Co jsem zažil, tak s motokarb. jede téměř cokoli hodně dobře už odspodu při správném set up.



-> Stepan FUN: Tak chyba se může sát kdekoli, jak z mé strany - nejsem neomylný stroj, tak z strany dané konstrukcí .... je to rozdělovač na škodovku která točí 2x za život 5tis. ot. a v závodním motoru dostává extrémní zátěž. Všechny chyby mnou způsobené jsou zadarmo opravovány všem, kteří se ozvou a všem to nabízím i na papíru u rozdělovače !
upraveno 1x, naposled 05.11.2014 06:35:47
22:54:40
04.11.2014
koko
-> Vrba: Motor nemá špičku kvůli karbecům, ne vinou zapalování, řešení je komplet tvoje, ale mapa tam je od Urbana
21:21:26
04.11.2014
dragon_cb_cz
-> Šediváček: 136kovou vložkopístní sadu kupuješ za trojku kde? To je naprosto věcný dotaz, fakt mě to zajímá, většinou bývá dráž...
20:57:23
04.11.2014
MVM
Cena se udává jako "smluvní dohodnutá" za něco (v tomhle případě motor) 4 Kolik z toho jsou náklady,materiál,zisk - může být každymu jedno.

Pokud se bude rozpitvávat ještě tohle - tak to tady brzo zaseknou 8
20:55:01
04.11.2014
Šediváček
od Vény: -> Bery: No 2-ka hlava,2-ka klika,litr ojnice a 3-ka výbrus.Když to zaokrouhlim na 10-ku tak mam defakto novej motor i s provozníma náplněma a to hodně přehánim.Pak si můžu říct tu 4-ku za složení a sem na těch 14-ti a mám slušně vyděláno defakto za nic,protože všechno dostanu hotový 6 Ale my sme holt ještě z kraje,kde srovnání/snížení hlavy stojí 300kč,na počkání 500kč.Eventuálně vůbec nic 5
20:54:37
04.11.2014
StepaNoFUN
-> Petr Urban 04.11.14 12:36:17: Nechci rejt, ale o jednom autě, který díky rozdělovači od Tebe pořádně ani neodjelo první RZ bych věděl... Ale dál už raději dneska držím ústa. ;-)

Nicméně to byla určitě pouze vada jednoho kusu, protož od tý doby to funguje... ;-)
20:32:04
04.11.2014
Bery
za 14 byly jen samotný ojnice bych řekl. za 14 neuděláš ani generalku na fávu natož postavit motor do zavodničky
upraveno 1x, naposled 04.11.2014 20:32:45
20:30:45
04.11.2014
Šediváček
-> havlik: od Vény: Ne to je určitý druh filtrace,abych pak někoho nechtěně neposlal do prdele 4
20:24:51
04.11.2014
Star LC20
-> havlik: Peťo....3 3



Vesměs ovšem dobře shrnuto!
20:23:16
04.11.2014
havlik
Nevim proč by Vena měl mít po registraci zákaz přispívání nějak mi uniká tento postoj. Pokud se nebude chovat jako Vepřová Hlava při Rozhovorech z Lán, tak s tim asi nikdo nemá problém ne? Nebo to je nějakej druh samohony že se musim schovávat za někoho?
20:17:51
04.11.2014
Šediváček
od Vény: -> Urbi: Hele já to nemyslim špatně.Ale tady skoda-virt.cz/cz/.../1802 86-motorar si psal,že si stavěl 1,4-ku s H-ojnicema za 14-litrů.Tak sem se zeptal,jestli to neni ten na fotce.Jako za ty prachy ho já nepostavim,tak bych ho klidně bral.Ale jde o to,jestli to je 14-litrů komplet motor a nebo jenom za práci 5



Jinak nevim,proč si ztížnost na Mikova smazal.Když už s něčim nejsem spokojenej,tak se nestydim za svůj názor.Ale s tim člověkem se taky musí umět jednat,já se u něj na pokec zastavim vždycky rád,když jedu okolo 6 Umí dělat,ale musíš vědět co chceš.



A když už na to přijde,proč si ty karbeci neposlal mě?Víš dobře,že to dělám a za hovno to bych řek nestojí 6 Měl by si ušetřený ztarosti.



A jaký narážky?Kdybych do tebe nehustil,ať mě předěláš rozdělovač,tak by mě motor nešel přes 6000ot v tahu a pořád sem šlyšel,že to je ve mě a že neumim udělat karbec.Divný je,že teď ten motor jede do 7000ot s jakýmkoliv karbecem.Tak buď si ten rozdělovač předělal a nebo se přes zimu s tim motorem stal asi zázrak.Jinak ti chci ještě říct,že Bosch kladívka sou sračky,eventuálně to co sem měl já.Samý problémy a zářijový Most ho dodělal.Teď testuju origo naše a jeví se zatim mnohem líp.





-> Vrba: , -> Urbi: Já vážně nevim,co ste si vy dva udělali.Znám vás oba a dá se s váma vyjít 1 Tak mě neřikejte,že nedokážete vyjít mezi sebou.Ale tak to je zase vaše věc,jenom chci říct,jestli to má smysl do sebe pořád rejt.



-> Star LC20: Udělalo by mě to doživotní "ban" během 5minut 1



-> Vrba: pokud si dobře pamatuju,tak sem tě na Želivu vez,ale teď nevim,jestli to nebyl Čokin.Každopádně jednoho z vás a i když to nebylo moc v nízkých otáčkách,tak můžete potvrdit,že ten motor se nižších otáček nebojí 4



-> dragon_cb_cz: A co tu mam psát prosimtě?Že mě motor s 280° vačkou vozí na 5-ku v obci 50km/h a umí se na to i rozjet.Že jezdim do 3000ot kromě vyhnání pavouků nebo akcí jako je Most,kde to vidí imrvére 7000ot.A to mám karbec a obyčejnej rozdělovač od Urbiho,abych to ještě připoměl.Tu jedinou věc na autě,o který nevim,jak je udělaná 6 Zimovka s motorem co má 140 000km na jednom karbeci,který má klapky vyběhaný tak,že je vůle po stranách snad milimetr,ale dokáže jezdit delší trasy pod 6litrů,obět to jede 5-kou v obci a akceleruje uplně normálně s dobrou kultivovaností.



Někdo má nový karbec a nefunguje,tak musí dát elektronický zápalko a vstřikování,aby mu fungovalo auto,se kterym jezdí do práce stejně jako ta moje jebka.



A co si teď asi lidi pomyslej?Budu tu akorát za kokota,protože to prostě neni možný.Tady na čem se neshodne většina a nebo s tim nepříjde někdo známej neni pravda.Tak proč se s tim zbytečně zatěžovat,když to beztak bude zajímat 10% lidí.



A něco k tématu,v celym spektru otáček může jet i 300° vačka s průběhem lepším,než série.Ale musí to být motor jako celek.To,že se ten motor nevyplachuje a po čase by to pro něj znamenalo smrt je snad samozřejmí.Ale neni důvod,proč by mě to nedovezlo do práce 4 Ale pokud hledam nějakou alternativu k origo vačce,která je třeba K.O. a nebudu s motorem dělat nic,než srovnání hlavy a tim pádem lepší KP,tak koupim něco co se nejvíc blíží sérii a i tak to je o 20-30° víc otevřený,hodim to tam a vesele jezdim.Vůle mě řekne prodávající a o nic jinýho se nemusim zajímat.A už vůbec né se tady ptát,protože to zkončí vždycky uplně stejně 1





P.S.: Buď se mužu se registrovat a mít zákaz přispívání nebo přestat přispívat uplně ale některý témata a příspěvky mě prostě nedaj spát.



Vena.
19:34:38
04.11.2014
Nwkt
Já to říkal .... 252 252 252
17:50:32
04.11.2014
MVM
Co to bylo za písty který se odporoučely? Tenhle díl příběhu neznám.. Jen už jsem zažil uhořelý písty a bylo způsobený nejen hodnotou předstihu ale i směsí,způsobem jízdy a dalších blbých okolností. 7
15:36:35
04.11.2014
Vrba
-> Urbi: Těm blábolům se dá jedině smát. Asi máme každý jiné informace. Na rozbíjení pístů jsi tady přece expert ty,..možná ses toho bál při tom,když jsi do toho erkA začal odborně štělovat,tak má ted Pavel motor bez špičky.už vím konečně proč. Nebo myslíš,že to to jinak? Dle jeho slov je to tak. No když už jsme u těch pístu,před pochováním čokinova motoru tvojim rozdělovačem jsem ho ochránil já. Kdyby byl lajk a bezmezně ti veřil,tak tady bude další článek o tom jak má chovanec nekvalitní díly,protože popraskaly další písty a ty bys byl hlavní přitakávač k těmto blábolům. Proc motory vynechavaly uz davno vime a chyby na prvních kusech se odstranily,ale opravdu to nebyl ten důvod,který sis ty vymyslel kdyz jsi to v erku celé prolezl a následně okopíroval a řekl co mám špatně.A ejhle,za par měsícu jsi měl zapalovaní taky,prestoze ti predtim dva roky lezelo v supliku a nevedel jsi co s tim. No a kdybych nemel motorku,kde jsem poprve pouzil ignitech,tak by jsi ani nevěděl co ten název znamená.
upraveno 1x, naposled 04.11.2014 15:45:59
15:06:57
04.11.2014
Petr Urban
-> Vrba: Ano vynechává ti to a mě ani jednou a neřeknu kde je chyba, protože si to nezasloužíš (snímač mám stejný), ale věřím že za čas zapalování předěláš - okopíruješ a třeba bude fungovat bez vynechání, bohužel křivky budou stále stejně špatné. Po doladění charakteristiky na erku jelo lépe v celém spektru a hlavně od 5000ot. dále s zcela jiným výkonem a to bylo znatelně měřitelné a bylo změřeno i cítitelné, což ti může i majitel (KOKO) potvrdit, takže žádný maximální výkon, ale maximální možnost zničení pístů ! ,které naštěstí nenastalo.
upraveno 2x, naposled 04.11.2014 15:12:02
13:58:46
04.11.2014
Vrba
-> Zeke-ten šestý: At mají moje příspěvky I nějaký přínos k tomuto tématu....jednoznačně bych Ti doporučil 265 vačku. Je to vačka se kterou se dá v pohodě cestovat s normální spotřebou a dá se na ní I ledacos vyhrát. Určitě bych nedával nic ostřejšího,protože je s tím spojeno hodně dalších úprav a navíc motor tak dobře nejede odspodku.
13:42:54
04.11.2014
Vrba
-> Urbi: Jaká fakta myslíš? Ze muj motor vynechal,protože,....a motor v erku vynechal,protože,.... Vsechno je řešitelné a patří to právě k dlouhodobému vývoji. Pokud tvrdíš,že se ti to nestalo,tak bud lzes, použil jsi jiný system s jinými komponenty a nebo prostě nemáš najezděno. Co se týče předstihu,tak pokud si dobře pamatuju,tak jsem za celou moji praxi neopráskl ani jednu pístní sadu a motory měly maximální dosažitelný výkon v dané konfiguraci. Pokud měříš něčím,co má samo o sobě přesnost +- 10 pct,pak vycházíš ze špatných hodnot. Tímto bych to z mé strany uzavřel.
upraveno 1x, naposled 04.11.2014 13:49:21
12:56:42
04.11.2014
Petr Urban
-> Vrba: Pouze urážka/výmysl, protože víc k faktům nejde říct a koncepce mého uchycení snímače a uchycování pulzního rotoru nikdo nemá - s fotky to naštěstí nejde poznat :), tedy nevím kdo by to měl - s kama bych to asi vzal :D Měl jsem právě brutální problémy s oživením na lišty MPI, malé výkonné indukční cívky z motorek a další novodobé cívky, ale protože v elektru nežiju a nestudoval jsem jako ty, jsem o to štastnější, že jsem na to přišel a funguje to v rally motorech u nevirťáku = vděční lidé.
upraveno 3x, naposled 04.11.2014 13:21:22
12:45:14
04.11.2014
Vrba
-> Urbi: Zajimavé,je vidět,že o tom opravdu moc nevíš a proto děláš unáhlené závěry,...kopírovat vychytané už není tak těžké jako to vymyslet a vychytat,Peto.
upraveno 1x, naposled 04.11.2014 12:52:43
12:36:17
04.11.2014
Petr Urban
-> Vrba: Nikoho nekopíruji jako ty ... veškerou koncepci zapalování jsi viděl u mě v dílně na stole už před mnoha lety co jsem to zapalování měl doma a dořešil sis jej po svém a nabízíš. U mě je to vlastní nápad, já ani neviděl jak to nepér řešil, když jsem dělal toto pane a mám to značně dlouho a tuhost je vyřešena, když to závodí na rally autech s tvrdými podvozky, motor na fotce už se točil i klikou nahoru a bylo s ním narváno do svodidel a stále bez poruch šlape a nevynechalo to ode mě nikomu zatím ani jednou, narozdíl od tvého řešení, např. nejen kokovi, který byl značně nešťastný, když mě vezl a v jednom dnu nám to 20x vyplo na 0,5- 1s a byl to pěkný kopanec - totální vypnutí a zapnutí v plném zátahu a při závodě to musí být úplně hrůza ! a maximální předstih byl od tebe takový, že máš velké štestí, že se motoru s "náchylnými Alemety" nic nestalo, kdy skutečný předstih byl na motoru o hodně stupňů výše než v jednotce a dost ti teď radím což určitě oceníš dalším urážením ! Takže pomlč, dělej jak umíš a starej se hlavně o svůj kšeft, který stavíš na vymyšlených pomluvách mé osoby.



Prosím o zanechání, protože je to k tématu, je nutné mít i k vačce 265/265 nastaven správně předstih pro maximální využití výkonu a můžeme tímto u některých vzbudit správný zájem, aby se o své zapalování zajímaly a aspoň si shodili předstih, který má být na upraveném motoru s větším KP se sériovým rozdělovačem menší, než jaký je v základu dle knížek, i já si za mlada mylně myslel, že má být třeba vyšší...
upraveno 2x, naposled 04.11.2014 12:43:40
11:12:24
04.11.2014
elbacil
-> dragon_cb_cz 04.11.14 08:02:53: Nechaj ich aspon tu bude zase veselo.1
08:02:53
04.11.2014
dragon_cb_cz
-> MVM 03.11.14 20:30:57: 52



-> Vrba: -> Šediváček: Nechcete si to jít s Urbim vyříkat někam jinam? Do vašich sporů je mi kulový, ale marně hledám souvislost mezi vašima příspěvkama a tím na co se Zeke ptal.
06:32:49
04.11.2014
Vrba
-> Urbi: To je to tajné řešení,co jsem od Tebe měl dle Tvých slov okopírovat? Vypadá to spíše jako kopie Nepérova řešení,které se navíc ukázalo jako nedostatečně tuhé.
upraveno 1x, naposled 04.11.2014 06:37:28
23:45:59
03.11.2014
Petr Urban
-> Šediváček:

Ode mě : Hrozně ti to mele a nikde jsem nic o prachách za tento motor neříkal ani veřejně neřeknu a ani jak tady je výše řečeno to není k tématu. Piš mi narážky na mail jak je už dobrým zvykem.
upraveno 2x, naposled 04.11.2014 12:37:42
20:50:21
03.11.2014
Zeke-ten šestý
-> Čokin: 158
20:42:14
03.11.2014
Čokin
-> Zeke-ten šestý: Za mě můžu 265ku do sériové 136ky vřele doporučit. ,,Ideální na takové to .......však víme děcka ne! " 3 4
upraveno 1x, naposled 03.11.2014 20:42:52
20:30:57
03.11.2014
MVM
A nebylo by nejlepší hromadně odsouhlasit ať si tam tu vačku tazatel dá 7
20:27:35
03.11.2014
Star LC20
-> Šediváček: co by to "Vénovi" udělalo, kdyby se regnul, a postoval za sebe? Jeho názory jsou celkem přínosný, takže...
20:16:58
03.11.2014
Šediváček
od Vény: Zdar.Hele tohle je ten motor za těch 14-litrů jak si psal někde,nevim kde,ale taky se to tam určitě hádalo 1 Pokud za ty prachy dostanu to co je na tý fotce(bez tý brzdy),tak to hned beru a rozprodam na díly a budu mít 2x tolik 6

No a pro ostatní,...co si něco zkusit sám,než se tady bavit o blbostech?Stejně se tu vůbec nic nevyřeší a jediný pozitivum je,že takový jako já mají co číst po večerech 1
20:13:16
03.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> castrol 02.11.14 23:04:01: Ona to totiž není přesná kopie, ale je zkopírován jen sací palec a ten je aplikován i na výfuk. Čepek dělá tuhle vačku asymetrickou a má k tomu svoje důvody. Jak to jezdí v 1,3 je možno vidět u mě.



-> darklord 03.11.14 06:28:24: To byla obecná narážka? I kdyby, tak čína už u nich dávno převálcovala i nejmasovější značku jakou je Samsung a celosvětově mu silně šlape na paty, tak by mě zajímalo jak jsi tohle myslel?
17:59:02
03.11.2014
MVM
-> kury 03.11.14 17:40:49: A proč by neměla jet "svižně" když se motor líp naplní..
17:40:49
03.11.2014
kury
I 265/265 umí svižně jezdit: www.facebook.com/video.ph p?v=47997798...
17:33:12
03.11.2014
MVM
Dokud nešáhnete do převodů nebo aspoň nižší profil pneu,nepřeháněl bych to s vačkou,ale snažil se dostat z motoru co největší točivý moment zhruba v seriových otáčkách (2500- 3500) Už jen tohle několikaprocentní "lepší" naplnění zvýší krouťák - přičemž se krom vačky na tom nejvíc podílí právě vhodný předstih a srávná lambda. Potom i "seriový" motor jede líp. 4
16:17:17
03.11.2014
castrol
-> Deacon: -> darklord: ved preto sa pytam 4 -> vhml: niekdo to tu musel zacat 40
15:41:05
03.11.2014
Petr Urban
-> vhml: U hlín. hlavy se mění vůle se železnými tyčkami 0,10-0,15 90C motoru seřízeno do 10min. od vypnutí vs. studený motor při 20C, nevím jak je to u litinové hlavy, ale nemůže to být tolik. Myslím že bude něco s metodou nastavování / měření. Pokud jsi kdysi nastavil vůle 0,35mm a motor už během toho jel a teď máš za studena když je navíc 5-10C vůle 0,1 a 0,3, tak to není vypovídací a zřejmě se ventily už trošku zaklepali.



-> Zeke-ten šestý: Hlava nejlepší sériová je s 7mm ventily a kuž. pružinami, nachází se na motorech kde je na bloku vyraženo 136M a mají šroub v řemenici na klíč č.24. Nejlepší zapalování by bylo programovatelné, také instaluji a je ověřeno na brzdě, laděno s čidlem klepání a ověřeno zatím v 3 rally vozech a několika sériových viz. foto, ale finanční otázka vs. přínos na takovémto motoru může být trochu v rozporu s peněženkou

1 Doporučím ti proto skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru a bezkontaktní rozdělovač s upravenou charakteristikou, funkčnost dlouhodobě ověřená na brzdě, "tuning" i závodních motorech.



-> minno: Fungovalo mi to tak s bezkontaktem s zapojeným podtlakem stejně dobře jako teď s programovatelným zapalováním, které je ale vyhlazenější na celkovém průběhu motoru a jeho tahu v nejvyšších ot., protože bezkontakt jak tady předkládám už roky, výkonnost za 5500 ot. už ztrácí a přesnost programovatelného zapalování = stejný předstih na všechny válce a ideální buzení např. lepší cívky s větší intenzitou samozřejmě kultivovanosti chodu a potažmo výkonu pomáhá v celém spektru a je dobré že se dá křivka nastavit individuálně přesně k motoru např. i s čidlem klepání.
zvětšit Vačka 265/265 - obrázek od Petr Urban vložen 03.11.2014 15:41:05
11:57:36
03.11.2014
minno
-> Petr Urban 03.11.14 09:34:29: tých 1500 ot. myslíš so súčasným programovateľným zapalkom, alebo ti to takto chodilo aj s mechanicky riadeným predstihom?
11:32:48
03.11.2014
Evž@
-> vhml: to je tím že jsi seřídil ,,kdysi'' :D.Taky sem seřizoval,najel 2tis a vůle krapet jinde.A taky si myslím že je rozdíl jestli vůle za studena kontroluješ v létě v 25 nebo ted v 10ti stupních.Ale to spíš taková úvaha.
10:47:38
03.11.2014
Zeke-ten šestý
-> minno: Ano ano, na rapida, konečně se pustím do toho origo motoru a to fáčko co je v rapidu ted pujde do světa1
10:44:35
03.11.2014
minno
10:29:41
03.11.2014
Zeke-ten šestý
-> minno: Motor a vlastně celý auto bude více méně na ty víkendový projížďky a zapalování mám bezkontaktní z favorita, není to žádná výhra, to vím. Nějaký typ na jiné zapalování, které funguje?6

-> Urbi: Asi pořídím tu 265/265 jak radíš, na motor ještě chci dát hlavu z MPI feldy 50kw, tu chci jen srovnat, jinak další úpravy asi v plánu ani nejsou1
09:46:14
03.11.2014
vhml
Hele na téma vůle mám podivnej dotaz. Seřídil jsem kdysi za tepla 0,35mm. Teď jsem na tom v rychlosti koukal za studena, a na všech sacích je cca 0,1 a na výfukových cca 0,3 ( nepamatuji si teď úplně přesně jak to bylo ). To je normální, že se to za studena tolik rozuteče? Hlava litinová, tyčky ocelové.
09:41:54
03.11.2014
Jozka
-> Urbi: Dobrý info pro mě, ty vůle - až na ně dojde.. jinak bych taky řekl (zcela subjektivně), že maximum mám u tý 265/265 někde pod 6000 ot/min.. Ale už se mi motor trochu rozběhl i "dole" (asi po 1300 km..).
09:34:29
03.11.2014
Petr Urban
-> Zeke-ten šestý: Kup 265/265 u engitec.cz nebo dráže u motor-excel, ale výkonově je to téměř prašť jak uhoď - stejný i když ti tady určitě budou tvrdit jiné věci.... Za mě sám ji jezdím 2-3 roky bez snížení hlavy a dalších motorových úprav a jsem spokojen velice, kdo se u mě vezl na spotřebáku, potvrdí že to není úplně špatné. Na čtverku po městě 1500ot., přidám, rozjede se cca jako série, nad 3000ot. je poznat že je tam něco lepšího a v 5500 je maximální výkon, do 6000ot. jde motor s rozumným výkonem točit, dál zbytečnost.... ale zase ti tady řeknou že jak to netočí 7-8 tis., není to vačka apod. Furt dokola. Kup 265/265, dej vůle 0,30 S a 0,35 V za tepla a budeš spokojený. Nebo ti mohu nabídnout už trochu lepší vačku 270/270, ale to už by bylo lepší s motorem něco dělat, aby byl potenciál výkonově poznat, což zřejmě dělat nechceš a kup 265 4
09:13:53
03.11.2014
minno
-> Zeke-ten šestý 02.11.14 21:51:38: "normálnější ježdění" znamená čo? Bude to motor na bežné jazdenie, alebo len víkendovky pre zábavu? Chceš ísť aj po spotrebe, aby bola čo najnižšia? Čím viac sa bude ten motor líšiť od série, tým viac budeš mať potom problém správne ho vyladiť. Takže všeobecnú mienku virtu, že čím ostrejšie vačky a čím tvrdšie podvozky, tým lepšie, netreba brať až tak celkom úplne vážne...



Osobne by som potom zainvestoval či už k sériovej vačke alebo k ostrejšej, aj do poriadného zapaľovania. To je viac ako polovica úspechu. Aby ten motor správne fungoval v celom spektre otáčok.
07:07:22
03.11.2014
vhml
Už to začíná, už to začíná 3 3 3
06:28:24
03.11.2014
darklord
-> castrol: bude, neboj sa nic. presne tak isto ako ked si kupis cinsky mobil pretoze nemas na znackovy. Rozdiel nula bodov 40
05:07:29
03.11.2014
Deacon
-> castrol 02.11.14 23:04:01: Tak tohle rozhodně neplatí a jedno to opravdu není.
23:04:01
02.11.2014
castrol
-> Tuner#2: a nieje jedno ci ju kupim u vynalezcu alebo kopirovaca ?fungovat bude rovnako nie ?

pytam sa ako neznalec 4

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

na dotaz se odpovedelo

Zastavil:Dušan

Extreme Tyres