Ono to právě nikde viditelně neteče. Je v tom LPG, takže pár hadic navíc a u půlky spojů to nepatrně vlhne, ale kolem termostatu, kterej je přímo nad prostorem spojky, to nějak vyloženě mokrý není, rozhodně se nezdá, že by to tamtudy přímo kapalo. Ale zespoda, kde je mezi motorem a spojkou mezera k setváku to u studenýho motoru bez tlaku kape tak 1 kapka za 3 vteřiny a nechci ani vidět, co se tam děje při běžný pracovní teplotě přes 100 stupňů (u tohohle motoru je skoro pořád 103 - 105).
Nedávno jsem měnil chladič a plastovou zátku v bloku, která se prostě rozpadla, tak jestli je u spojky nějaká ze stejnýho plastu, bude se už taky drolit a pokud je kovová, mohla proreznout během půl roku, kdy mi tyhle 2 místa tekly a dolejval jsem jenom kohoutkovici bez nemrzky :-(
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Odkud teče nemrzka ?
14:46:34
25.10.2014
25.10.2014

Bérec
14:28:45
25.10.2014
25.10.2014

MVM
-> Bérec: Takhle z hlavy o zátce nevím.. Zkusil bych to vysušit vše co nejvíc a pak natlakovat,nebo aspoň nastartovat a dívat kde to rosí/teče. Jednou prolínalo čidlo teploty vevnitř přes kontakt,potom všechny možný o kroužky...Takhle po netu těžko radit nějak konkretně.. 

14:26:29
25.10.2014
25.10.2014

suri
otlakovať a zistiť , hadice , termostat
13:59:14
25.10.2014
25.10.2014

Bérec
Ahoj, u Oct. 1,6/75kw mi kape nemrzka z prostoru spojky - netušíte někdo, jestli je tam třeba nějaká mrazová zátka, která mohla proreznout ? Nerad bych vyndaval převodovku a pak zjistil, že jsem přes všechno zkoumání přehlédnul nějakou netěsnost u termostatu ...
Díky, Bery
Díky, Bery