6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 22.10.2014 do 25.10.2014, založil/a mira76
řadit dle data
13:40:45 25.10.2014
Jozka
-> Markop: Fa mít mechanickej sytič i mohlo - ale až poté, co do něj někdo ten příslušnej Pierburg s mechanikou někdo přendal z jinýho auta..
Nejspíš ale stejně asi máte oba na mysli to samý, tj. "Mechanické ovládání sytiče Favorit", neb jak se ten igelitovej pytlík s lankem a čudlíkem jmenoval..
22:37:35 23.10.2014
Petr Urban
-> mira76: většinou není a to snad vidíš na karburátorech sám, jen připevniš bowden většinou k držáku co tam je a ukotvíš lanko či strunu. Z 90% u dobře seřízených motokarb. nebude ani sytiče potřeba. Ono to krásně běží i za studena i s 500ot. motoru a převaluje se slušně nebo stačí malou chvilku prošlapávat a již po malém ohřátí to volnoběh drží.
10:58:51 23.10.2014
Markop
-> mira76: Pokud myslíš manuální sytič, tak ten fáčko nikdy nemělo a nikdy se k němu nic takového neprodávalo, někteří kutilové si to upravovali po svém. Pokud myslíš sadu pro montáž vypínání automatiky sytiče, tak ta v devadesátých letech v prodeji byla, ale dnes už jí asi neseženeš.
Princip je ten, že v komoře bimetalu bylo táhlo ovládané bowdenem od řidiče, které bimetalovou spirálu natočilo tak, že byl sytič vypnutý (přívěra otevřená). Sytič se dal tedy za studena vypnout, nebo nechat zapnutou automatiku.
06:02:58 23.10.2014
mira76
když jsou karburátory z motocyklu tak je třeba nějaké ovládání na montáž lanka k sytiči