vymena vackoveho hridele

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 03.10.2014 do 07.10.2014, založil/a paulie95
řadit dle data
07:09:13
07.10.2014
dragon_cb_cz
-> Urbi: Přesná skleněná stříkačka je docela drahej špás podle toho co říkala žena, ale je fakt, že ona používala fakt maličký - řádově desítky mikrolitrů.
00:16:44
07.10.2014
Petr Urban
-> Jarda: Naposled to vyšlo dobře, všechny spalováky stejný 27,5ml +- 0,1ml, ale byli upravované tvarově i povrchově +nová sedla,větší ventily a hlava -1,2 dolů, tzn. nemá pro tebe vypovídací hodnotu a protože jsem měl stočené i Fabia písty, zase ti nepovím co bys rád. Na složeném motoru neliji, měřím si na setinu kam chodí píst, vím tloušťku těsnění po dotažení a přesně si liji hlavy. Nalití po složení je pro mě méně přesně, protože ti stačí nějaká část protéct kruhama v zámcích, kde je 0,4mm. Stačí tlusté sklo s dírkou, kolem pístu maličko mázneš vazelínou, přiložíš a přesnou stříkačkou 5ml a plníš řidčí motorák, s novou stříkačkou surově nezacházet jinak brzo změní svůj objem, na každé měření beru novou, zatím jsem nesehnal malou přesnou skleněnou. Kdybych měl čas co nemám, tak ti nějaký píst co vyhrabu naleju, ale změříš si sám. Nesnížená hlava by měla mít kolem 29ml.
upraveno 1x, naposled 07.10.2014 00:20:05
21:52:11
06.10.2014
Dušan
-> Jarda: jj to je stejny
21:25:42
06.10.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Urbi: diky, jak Ti to potom vyslo, kdyz jsi to nalil na hotovem motoru?



fabie maji uplne stejne pisty 44 i 50kW?
16:30:12
06.10.2014
Dušan
-> Vrba: pravda. Na Fabiovy Fabiovy pisty kvuli cepum a te kompresni vysce. Takze se to vlastne bude merit dobre :)
10:25:25
06.10.2014
Petr Urban
-> Jarda: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2728_2011-08 -11_02-36-01_72.jpg

Nalij si stejně jak spalovák, tak prostor v pístu stejnou metodou. Pak by jsi měl stejně na každém motoru individuálně změřit kam chodí píst vůči vložkám, může se to u každého maličko lišit, s těmito hodnotami a tloušťkou těsnění (+vliv zmáčkunutí) už jde jen o základní matiku a správně odečítat/sčítat objemy, dost se v tom dělají chyby... Pokud budeš mít písty z jiného auta s rovným dnem, o to jednoduší. Tuším existují nějaké 75,8 a 76mm atd., které by šli snad použít pro podobnou KV, aspoň dle katalogů, ale nutnost převrtat vložky zase a to už je lepší zrovna na 77.
upraveno 1x, naposled 06.10.2014 10:28:41
08:11:05
06.10.2014
Vrba
-> Dušan: Písty musíš stejně použít fábíové -kvuli jiné kompresní výšce,ne?
22:50:03
05.10.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Dušan: práve, jestli by mi nekdo nerekl, kolik mam pricist nebo odecist k tomu nalitemu spalovaku pro písty fábia a kolik pridat na tesneni - na kolik se zmáčkne?

blbec jsem to mel ted odzkouset, kdyz jsem delal hlavu, ale tam jsem mel pisty 136, takze by to bylo stejne jinak...
11:04:06
05.10.2014
Dušan
Nalit spalovak, to stejny pist v HU, + spocitat objem tesneni a pak to dat do vzorce :)

Kazdopadne 130 pist je nad valec tudiz se bude blbe merit.
10:59:00
05.10.2014
Jarda - zrušená registrace
jeste vyuziju tema, co mereni KP na sundave hlave, vim, ze to nebude tak presne, ale nechce se mi dat hlavu, zjistit KP a zas ji davat dolu, jde mi o mereni s pisty a klikou fabia a 130 hlavou, ale to je jedno, jestli to bude na motoru 130 nebo favorit, jen Kp tam kvuli pistum bude vychazet uplne jinak

diskuze proc budu delat z 5 kanalu 1400 a o vyhodnosti/ koncepci motoru nepotrebuji, jde mi o orginalnost vozu, ale aby to trochu jelo hlavne s lepsim kroutakem, zavodaka z toho delat nechci a Kp chci okolo 10:1 az max. 10,5:1, vacka bude ze 136X, auto bude na benzin, ale i tak uvazuji o tvrdych sedlech

diky za nazory a hlavne zkusenosti, jestli to nekdo zkousel a jak mu to vychazelo, kdyz to potom zmeril na motoru s hlavou
10:47:21
05.10.2014
Jarda - zrušená registrace
-> k296: na tu vacku myslim min. 10,8:1
08:53:09
05.10.2014
k296
-> Urbi: a co kompresni pomer?
22:46:50
04.10.2014
Petr Urban
-> k296: 0,40 S a 0,45mm V za tepla (provozní teplota) seřídit do 15min. od vypnutí motoru. Sice nevím kdo je výrobcem vačky, ale s těmito vůlemi to bude fungovat. Vůle ti říká vždy výrobce, který by měl mít ponětí které jsou nejlepší.
19:24:24
04.10.2014
Dušan
-> Urbi: kazdy objem ma svou kategorii. Do kazdyho motoru se da nahazet plno penez a stejne z toho bude jen malej motor :) Turbo je jina trida. To do toho nepletu.
18:45:41
04.10.2014
k296
panove jeste bych se chtel zepatat na kp k vacce 280/280 vent vule asi 0.40 ze?
upraveno 1x, naposled 04.10.2014 18:55:03
16:20:56
04.10.2014
castrol
-> paulie95: jj
13:44:04
04.10.2014
Petr Urban
-> Dušan: Jako sédí, ale v rámci možnosti výběru sériových motorů na škodovku....co ti zbyde jiného cenově dostupného pane turbaři ? No nejlíp z dostupných sériovek vyhází favorit či felda a po nějakých lehkých úpravách už se s tím smrtelník sveze možná lépe než s kdejakým novým sériovým autem nižší třídy.
10:37:38
04.10.2014
stepan
-> paulie95: Jo.
10:23:17
04.10.2014
paulie95
-> castrol: tim guferem mysli gufero vika rozvod. kol ze?
07:31:03
04.10.2014
Dušan
-> Urbi: ty první dva řádky sedí i na toho favorita, ale jak píšeš každý svého štěstí...
03:17:14
04.10.2014
Petr Urban
Proč ladit Š120 (malý objem,chabá konstrukce) nad hrobem, když tam pak má přijít favorit. Nechtělo by to počkat a dělat pak něco co má smysl... Ale každý svého štěstí...

A propo vačka má být i načasovaná, vůle mají být dle výrobce, pokud on sám správně ví jaké jsou nejlepší pro takové či makové použití vačky, klidně se mohou vůle lišit na jedné vačce jen dle dalších věcí v motoru a spektra otáček využívání dané vačky. I po doladění zbytku k vačce to bude stále výkonově mrtvá Š120, nemůžu si pomoc. Ujel bych tomu se sériovým motorem favorit.
20:18:33
03.10.2014
paulie95
-> m8rinek: proc?samozrejme bude zvyseny kompresni pomer,pretryskovany karbec,zvetsene vent. vule
20:14:18
03.10.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Ja to chtel taky napsat no, ale nechtel jsem, aby se na me snesla zloba :-)
20:11:52
03.10.2014
Tomaso435
tyjo člověk tak degeneruje, když čte že je něco S favoritu... to pak píše takový píčoviny sám když je všude čte...
20:08:11
03.10.2014
m8rinek
-> paulie95: Stejně to pojede na pikaču, bez patřičnejch úprav zbytku motoru.
20:04:33
03.10.2014
castrol
-> paulie95: tak sa vytentuj na to a uprav potom facko
19:54:34
03.10.2014
paulie95
vite ten motor v ni bude pouze do kvetna pak s favoritu
19:43:59
03.10.2014
Tomaso435
-> paulie95: vytrhne tě 250?
19:43:24
03.10.2014
stepan
-> paulie95: Neni, ale když už to budeš dělat tak tě ty 3 stovky snad nazabijou.
19:43:18
03.10.2014
m8rinek
-> paulie95: Neee dej si tam ostrou vačku a nech tam vydojený rozvody, to bude střela :D. BTW nový rozvody stojej 300Kč...
19:41:40
03.10.2014
paulie95
A je nutne davat nove rozvody?
18:51:36
03.10.2014
stepan
Ve zkratce: Sundat zadní čelo, sundat olejovou vanu, sací koš, řemenici, přední víko (prsa), rozvody, boční víko, horní víko, povolit a vyndat tyčky, vytáhnout zdvihátka, vytáhnout vačku a v opačnym pořadí sestavit. Z toho si odvoď, jaký je potřeba koupit nový těsnění, a taky kup nový rozvody.



Tak ještě sem zapomněl na palivový čerpadlo.
upraveno 2x, naposled 03.10.2014 18:57:19
18:44:56
03.10.2014
paulie95
Dobry den jsem tu novy a potreboval bych poradit.Nejsem automechanik(jsem strojar)aproto y bych potreboval vysvetlit vymenu vackoveho hridele u skody 120l(bude 278/270)z teoreticke stranky o motorech neco vim pouze praxi nemam zadnou.Za vsechny odpovedi dekuji
Extreme Tyres