Š120l kp-9.4 Jaky karburátor?

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 02.10.2014 do 06.10.2014, založil/a k296
řadit dle data
08:54:49
06.10.2014
dragon_cb_cz
-> darklord: Tak trysky ekonstatu jsou ve víku, který u 136 na deformaci netrpí, tudíž si ho snadno přehodíš, jak je to s tryskou obtoku se přiznám netuším...



EDIT: Ale jasně, chápu co chceš říct... no tak aukro a připrav si 4-5 tisíc no...
upraveno 1x, naposled 06.10.2014 08:56:47
08:42:49
06.10.2014
darklord
-> dragon_cb_cz: fakt 136 znamena ze to bude mat spravne trysky v ekonostate a v obtoku akceleracnej pumpy.
08:35:56
06.10.2014
dragon_cb_cz
-> darklord: No a co to znamená "fakt 136" ? Pokud trváš na tom, aby na víku bylo to správné číslo a jsi si ochotný za to připlatit - proč ne, na aukru sem tam 3223 je, ale já teda za pár číslíček nedám pár tisíc navíc, když je to funkčně shodný karburátor...



Jinak Ocelot je dost instantní varianta, pokud má člověk čas trochu počkat, tak se dá i levněji. Já kupříkladu koupil nový TAZ1500 karb za 1000 Kč a nový 130kový za 800 Kč....
07:24:04
06.10.2014
darklord
-> dragon_cb_cz: no to ma zaujimalo, ci je to od ocelota alebo je to fakt 136 :)
07:19:54
06.10.2014
dragon_cb_cz
-> darklord: Nevím z čeho to Ocelot skládá, ale to tělo je úplně stejný, max pokud by bylo fakt troskový tak je tam vyvrtaná díra na ten odpojovač - to by mě sralo nejmíň...
07:11:41
06.10.2014
darklord
-> dragon_cb_cz: a je to fakt na 136? a nie nejaka vrtanica z troskoveho tela?
07:10:21
06.10.2014
dragon_cb_cz
-> darklord: Cca 3500 Kč.
23:29:05
05.10.2014
darklord
-> dragon_cb_cz: za kolko vies zohnat novy sedr na 136 motor?
22:10:09
05.10.2014
dragon_cb_cz
-> ferrari: Sehnat zachovalý SEDR není problém, je to jen otázka toho zda -> k296: je ochotný za nový karburátor dát totéž co za vačku....
20:45:40
05.10.2014
ferrari
Tak neviem, to chce laborovať...mne sa na 120 najlepšie páčil práve SEDR130...alevo EDSR120, oboje malo difuzor 1.komory 22...



Ale ako tak čítam, zohnať zachovaý SEDR/EDSR bude už asi non sens a potom neviem, či by nebol lepší LEKR...
11:34:01
03.10.2014
Petr Urban
-> palinator: Píše upravený motor...pokud tam je jiná vačka, sání bez předehřevu vzduchu či jiný filtrbox, určitě by osazení mělo být jiné než sériové LS.
23:46:04
02.10.2014
palinator
-> Urbi:

No, asi by stačilo osazení dle LS ne?
21:07:36
02.10.2014
Petr Urban
Pouze správně natryskovat SEDR Š120. Mech. otvírání II komory je více na obtíž než užitku, maximálně vyndat zevnitř podtlaku pružinu a mít klapku II stupně volně otočnou až do plna = nezatuhlou osu. Dle vačky správně ostrykovat i vč. volnoběžných trysek a základem je rovnost dosedací plochy karb. a horního víka + celkový dobrý stav. Větší dif. na tento motor nic nepomůžou.
16:44:12
02.10.2014
k296
Dobrý den lehce upravuji motor a potreboval bych poradit jaky karburator bude lepsi,seriovy z š130 nebo upravit ze 120(pretryskovat,zvetsit difuzory,mech.otvirani)?
Extreme Tyres