-> darklord: Tak trysky ekonstatu jsou ve víku, který u 136 na deformaci netrpí, tudíž si ho snadno přehodíš, jak je to s tryskou obtoku se přiznám netuším...
EDIT: Ale jasně, chápu co chceš říct... no tak aukro a připrav si 4-5 tisíc no...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Š120l kp-9.4 Jaky karburátor?
08:42:49
06.10.2014
06.10.2014

darklord
-> dragon_cb_cz: fakt 136 znamena ze to bude mat spravne trysky v ekonostate a v obtoku akceleracnej pumpy.
08:35:56
06.10.2014
06.10.2014

dragon_cb_cz
-> darklord: No a co to znamená "fakt 136" ? Pokud trváš na tom, aby na víku bylo to správné číslo a jsi si ochotný za to připlatit - proč ne, na aukru sem tam 3223 je, ale já teda za pár číslíček nedám pár tisíc navíc, když je to funkčně shodný karburátor...
Jinak Ocelot je dost instantní varianta, pokud má člověk čas trochu počkat, tak se dá i levněji. Já kupříkladu koupil nový TAZ1500 karb za 1000 Kč a nový 130kový za 800 Kč....
Jinak Ocelot je dost instantní varianta, pokud má člověk čas trochu počkat, tak se dá i levněji. Já kupříkladu koupil nový TAZ1500 karb za 1000 Kč a nový 130kový za 800 Kč....
07:24:04
06.10.2014
06.10.2014

darklord
-> dragon_cb_cz: no to ma zaujimalo, ci je to od ocelota alebo je to fakt 136 :)
07:19:54
06.10.2014
06.10.2014

dragon_cb_cz
-> darklord: Nevím z čeho to Ocelot skládá, ale to tělo je úplně stejný, max pokud by bylo fakt troskový tak je tam vyvrtaná díra na ten odpojovač - to by mě sralo nejmíň...
07:11:41
06.10.2014
06.10.2014

darklord
-> dragon_cb_cz: a je to fakt na 136? a nie nejaka vrtanica z troskoveho tela?
07:10:21
06.10.2014
06.10.2014

dragon_cb_cz
-> darklord: Cca 3500 Kč.
23:29:05
05.10.2014
05.10.2014

darklord
-> dragon_cb_cz: za kolko vies zohnat novy sedr na 136 motor?
22:10:09
05.10.2014
05.10.2014

dragon_cb_cz
-> ferrari: Sehnat zachovalý SEDR není problém, je to jen otázka toho zda -> k296: je ochotný za nový karburátor dát totéž co za vačku....
20:45:40
05.10.2014
05.10.2014

ferrari
Tak neviem, to chce laborovať...mne sa na 120 najlepšie páčil práve SEDR130...alevo EDSR120, oboje malo difuzor 1.komory 22...
Ale ako tak čítam, zohnať zachovaý SEDR/EDSR bude už asi non sens a potom neviem, či by nebol lepší LEKR...
Ale ako tak čítam, zohnať zachovaý SEDR/EDSR bude už asi non sens a potom neviem, či by nebol lepší LEKR...
11:34:01
03.10.2014
03.10.2014

Petr Urban
-> palinator: Píše upravený motor...pokud tam je jiná vačka, sání bez předehřevu vzduchu či jiný filtrbox, určitě by osazení mělo být jiné než sériové LS.
23:46:04
02.10.2014
02.10.2014

palinator
-> Urbi:
No, asi by stačilo osazení dle LS ne?
No, asi by stačilo osazení dle LS ne?
21:07:36
02.10.2014
02.10.2014

Petr Urban
Pouze správně natryskovat SEDR Š120. Mech. otvírání II komory je více na obtíž než užitku, maximálně vyndat zevnitř podtlaku pružinu a mít klapku II stupně volně otočnou až do plna = nezatuhlou osu. Dle vačky správně ostrykovat i vč. volnoběžných trysek a základem je rovnost dosedací plochy karb. a horního víka + celkový dobrý stav. Větší dif. na tento motor nic nepomůžou.
16:44:12
02.10.2014
02.10.2014

k296
Dobrý den lehce upravuji motor a potreboval bych poradit jaky karburator bude lepsi,seriovy z š130 nebo upravit ze 120(pretryskovat,zvetsit difuzory,mech.otvirani)?