skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
poradi mi nekdo?
13:00:02
21.09.2014
21.09.2014

k296
Stacil by kp 10.8 pro 280/280
09:32:25
21.09.2014
21.09.2014

Petr Urban
-> k296: Motor pojede, ale jde o to kolik výkonnosti bude ztrácet a jak pojede odspodu, tam to bude znát. Lepší by bylo dát také tenčí těsnění, např. 1mm, pokud píst chodí zároveň s vložkou nebo pod ni, pokud chodí přes, změřit kolik a dle toho objednat těsnění, tak aby mezi pístem a hlavou zbylo aspoň 1mm.
08:05:37
21.09.2014
21.09.2014

k296
-> Urbi:
S jakym kp by ta vacka fungovala?stacilo by tech - 1.8?
S jakym kp by ta vacka fungovala?stacilo by tech - 1.8?
23:34:08
20.09.2014
20.09.2014

Petr Urban
-> k296: Vytenčení základního profilu hlavy vůči vodnímu prostoru a možnost fouknutí těsnění a v extrému praskání ztenčené litinové hlavy při větším teplotním zatížení upraveného motoru, při velmi tenkém těsnění a hodně snížené hlavě se mohou ventily přiblížit blízko pístu, ale to myslím u litinové nehrozí. Seřizování ventilových vůlí může být problém, protože nemusejí vyjít délky seřizovacích šroubků, protože klaviatura půjde hodně dolů - dá podložit výpalky, které tady někdo nabízí. KP není spásonosné, stačí s ním jít na hodnoty, kdy už to s danou vačkou funguje a raději nahánět výkon jinde než na KP (např. v úpravě hlavy+sání je 50% výkonu), které za určitou hodnotou k danému použití motoru přidělává více problémů než užitku, může laikovi přidělat nejedny problémy s výdrží mnoha věcí.
23:19:03
20.09.2014
20.09.2014

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
no, o 1,8 metru to asi nebude. Rejpale urejpanej.
no, o 1,8 metru to asi nebude. Rejpale urejpanej.

23:02:16
20.09.2014
20.09.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> k296: 1,8 brambory?
23:00:09
20.09.2014
20.09.2014

k296
-> Urbi:
kolik by to stalo?kdybych hlavu snizil vic jak o 1.8 co by se stalo?Diky
kolik by to stalo?kdybych hlavu snizil vic jak o 1.8 co by se stalo?Diky
18:48:48
20.09.2014
20.09.2014

Petr Urban
-> k296: Pokud by nevadila cesta do Holešova, mohu dát kontakt na snížení hlavy do sz, případně můj tel. 739675149, volat.
18:43:49
20.09.2014
20.09.2014

Petr Urban
-> k296: Jsem z okolí - Bystřice p. H. KP jak říkal -> stepan: je ok a takový doporučuje i výrobce. U Š120 L se ale na KP 10,5 bude dostávat nesnadno, nejlepší by bylo požít písty LS a upravit hlavu. Sériovou litinovou hlavu bych nesnižoval více jak 1,8mm a i to už není ideální, lepší použít LS písty a upravit hlavu viz. odvození : skoda.daves.cz/Zmena_komp
resniho_pomeru_pri_snizova
ni_hlavy
Dle změření kam chodí píst vůči vložce objednat tenčí těsnění např. u Kalina.cz (Zlín) a dostat se s KP aspoň přes 10, kdy už motor bude fungovat s touto vačkou, není třeba to za každou cenu někam hnát. Hlava se o tolik snížuje na frézce, pokud je povrch pěkkný a zcela rovný (jen z frézky nebývá), tak přebrousit ideálně na vertikální brusce s chlazením, která udělá přesný povrch a navíc je vidět křížování od brusu = dobré pro držení těsnění.
Vačku na hlavních uloženích zalešti papírem hrubosti 1500-2000, je a ní povlak po nitidaci, který tam může zůstat, ale dívám se na stav uložení vačky - vydřené, mapy po rzi apod., které by tam neměly být. Než jde do motoru, dobré zkusit si na ni nandat nové rozvodové kolo, pokud nepůjde lehčí vsuvnou silou, zabrousit otřepy po klínku a případné nedostatky klidě jemným pilníkem či kamínkem. Rozvodová kola nová vč. řetězu nejlépe vše značky ČZ, vydrží. Dá se vačka také v bloku přesně časovat - její postavení vůči klice nnemusí být ani z novými rozvody úplně přesně, ale toto je spíše záležitost pro závodní motory kde se nahání každý koník.
Dle změření kam chodí píst vůči vložce objednat tenčí těsnění např. u Kalina.cz (Zlín) a dostat se s KP aspoň přes 10, kdy už motor bude fungovat s touto vačkou, není třeba to za každou cenu někam hnát. Hlava se o tolik snížuje na frézce, pokud je povrch pěkkný a zcela rovný (jen z frézky nebývá), tak přebrousit ideálně na vertikální brusce s chlazením, která udělá přesný povrch a navíc je vidět křížování od brusu = dobré pro držení těsnění.
Vačku na hlavních uloženích zalešti papírem hrubosti 1500-2000, je a ní povlak po nitidaci, který tam může zůstat, ale dívám se na stav uložení vačky - vydřené, mapy po rzi apod., které by tam neměly být. Než jde do motoru, dobré zkusit si na ni nandat nové rozvodové kolo, pokud nepůjde lehčí vsuvnou silou, zabrousit otřepy po klínku a případné nedostatky klidě jemným pilníkem či kamínkem. Rozvodová kola nová vč. řetězu nejlépe vše značky ČZ, vydrží. Dá se vačka také v bloku přesně časovat - její postavení vůči klice nnemusí být ani z novými rozvody úplně přesně, ale toto je spíše záležitost pro závodní motory kde se nahání každý koník.
20:10:33
19.09.2014
19.09.2014

stepan
-> k296: KP podle výrobce vačky, tušim že 10,4-10,8. Sériovej zjistíš v jakýkoliv knížce. Litinovou hlavu snižovaat asi jedině na magnetický brusce.
20:06:05
19.09.2014
19.09.2014

k296
Dobry den potreboval bych poradit upravuju motor š120l
vacka 278/270
Jak natryskovat karburator?kompresni pomer 1:11?kde zjistim jaky ma kp seriovy motor?
hlava se snizuje i na frezce?nevite o nekom kdo by mi z okoli vsetina
snizil hlavu?nejake rady na co si dat pozor pri vymene vacky?dekuji
vacka 278/270
Jak natryskovat karburator?kompresni pomer 1:11?kde zjistim jaky ma kp seriovy motor?
hlava se snizuje i na frezce?nevite o nekom kdo by mi z okoli vsetina
snizil hlavu?nejake rady na co si dat pozor pri vymene vacky?dekuji