oživení motoru

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 16.09.2014 do 24.11.2014, založil/a pajak
řadit dle data
03:04:11
24.11.2014
pajak
Podložená byla, ale asi málo. Tak to budu muset někam na jámu, nájezdy nestačej.. Tak zatím dík
21:58:46
21.11.2014
Jozka
-> pajak: 1, 2 a R - to opravdu vypadá na ohlou "hokejku" během manipulace.. U 742 převodovky (4q) se mi táhlo povedlo za pomoci kladiva a dvou francouzáků srovnat na autě, jen ve stavu rozpojení.. ale nevím, jestli bych to riskoval znova..
11:22:10
21.11.2014
Vojťas
-> pajak: mel jsi podlozenou prevodovku kdyz jsi vyndal motor?
11:19:07
21.11.2014
pajak
Před výměnou motoru šly všechny rychlosti normálně. Táhlo pujde z tunelu normálně vytáhnout, nebo musí převodovka ven?
11:14:08
21.11.2014
pajak
Dik za rady, nakonec se rozeběhl až na několikáté nabití baterie a předělání kostry, asi to jen málo točilo... Teď mm zas problém, že po výměně motoru jde jen stěží zařadit 1 a 2 a zpátečka si křupne, 3 a 4 bez problému. Nejspíš přiohlé táhlo řazení?
17:29:40
16.09.2014
dragon_cb_cz
Případně kouknout, jestli nezůstávají viset ventily...
17:27:32
16.09.2014
MichalK
Pokud ti tam jde benzín, jiskru to hází...

Možná nemáš díky dlouhé odstávce dostatečný tlak ve válcích, stříkni tam otvorem pro svíčku trochu oleje, protoč bez svíček, a pak to zkus se svíčkami.
17:21:08
16.09.2014
dragon_cb_cz
1 otáčka řemenice = půl otáčky rozdělovače. Půl otáčky rozdělovače = jiskra pro 2 válce. Takže to že pálí 2x je naprosto v pořádku.



Tu druhou část ale úplně nechápu - co přesně myslíš tím, že ti pálí dvakrát při štelování předstihu - to s ním kroutíš kolem do kola nebo co?



A jak se ten motor chová? Nemáš rozdělovač otočený o 180° ?
17:16:04
16.09.2014
pajak
Ahoj. Možná mě někdo bude mít za blbce, ale nejde mi oživit motor co mi ležel x let ve stodole. A nevím jesi je v pořádku že cívka hodí jiskru 2x při jednom otočení řemenice? A i při otáčení rozdělovačem při nastavování předstihu taky.8
Extreme Tyres