Vibrace motoru 1.3 mpi

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 15.09.2014 do 16.09.2014, založil/a Honza Papež
řadit dle data
17:21:51
16.09.2014
Honza Papež
-> Tomaso435: nic neklepe... zkusim sehnat listu



pavucina: to se uz zkouselo, palej vsechny
13:26:08
16.09.2014
pavucina
Kterej nepali poznas snadno, odpojuj vstriky postupne ;)
12:52:20
16.09.2014
Tomaso435
-> Honza Papež: podpálit ventil mužeš hned jak uděláš těsnění a ventily a deš se projet... kor jestli ti to dělá nějakej bordel... mužou tam bejt detonace a tím máš jasno hned...

zkus nejdřív lištu jinou pučit někde aspon, nebo pak jak řikám...
12:49:51
16.09.2014
Tomaso435
-> Honza Papež: když sešlápneš plnej v nízkejch otáčkách třeba v 50 na 4ku... cvaká to? sou slyšet kovový ťukance? jako by klepaly ventily? pokud jo tak je chyba na jednom válci.. a bud to chce vložku píst kroužky, nebo jen ventily nový osadit do palice...
12:47:48
16.09.2014
Honza Papež
-> Tomaso435: Ale u zapalovací lišty by nepálily rovnou dvě, ne? Jinou lištu bohužel nemám, druhý MPI má jiný konektor (asi z fabie?), tak to zkusit nemůžu... Ale není to tak, že by se to chytlo skokově, prostě se postupně uklidní s narůstajcími otáčkami... Jinak svíčky jsou NGK, ale dělalo to i s Boshkama.. Ventily to těžko budou, při výměně těsnění se dělaly i ventily
12:41:53
16.09.2014
Tomaso435
-> Honza Papež: tak ti fakt nepálí jeden válec kdy by měl... kdybys neměl lištu, poznáš kterej to je vypojením kabelu.. i když. tady bys moh taky nějak.. třeba že do lišty trčíš hadr aby jiskra nepřezkočila... pak poznáš co a jak kterej nepálí.. a chytá se až ve vyšších otáčkách...

takže mužou bejt KO ventily nad tím válcem, že to máš podpálený...
12:36:57
16.09.2014
Honza Papež
Je to nízké, ale ten motor má 150k km (spíš víc, pochybuju, že nebyla nikdy stáčená), tak to není nic hrozného... Je to 136M.. Přímo na 3 válce to nejede, zvukově zvenku to znát není, na 5. stupeň kolem 3000RPM už se taky chová v pohodě... ale v 2500RPM je poměrně hlučná (dunění v interiéru) a na 1-2st. jsou cítit poměrně velké vibrace (v zrcátkách není nic vidět, jak se klepou)
upraveno 1x, naposled 16.09.2014 12:43:35
11:58:04
16.09.2014
pavucina
No jestli je to 136M, tak jsou nizsi, ale nic hrozneho, ale urcite se to to kvuli tomu neklepe.

Zkus z druhe feldy jeste prohodit zapalovaci listu, a zkontroluj napred tlak paliva, a pote zkontroluj prutok vstrikovacu. Nejlepsi by to bylo nahrat. jako jestli ten motor jde vyslovene na 3 -2 valce.
11:50:45
16.09.2014
minno
-> Honza Papež: v norme ako v norme, ale tie tlaky sú stejne nejaké nízke.
11:15:27
16.09.2014
Honza Papež
komprese zmerena, 1.1, 1.1, 1.0 1.0... zda se mi to v norme... zkontrolovana i lambda, mela by byt taky v poradku.. takze vstriky?
08:28:49
16.09.2014
pavucina
Cidlo kelpani muzes vyloucit, pokud nepujde, tak motor pobezi stale normalne, nahlasi to chybu do diagnostiky a pojede to o poznani hur.

Urcite zmer komprese.

Jeste muze byt proble ve vstrikach, ze jeden dava spatne coz se projevi hlavne na volnobehu a ve vyssich otackach se to schova, ze to lambda nepozna...
01:04:51
16.09.2014
Majki
-> Honza Papež: jake svíčky tam máš? ja jsem měl na fele nepravidelný chod a otáčky lehce kolisaly, vyměnil jsem svíčky a halluv snímač a je to OK.
00:45:17
16.09.2014
Honza Papež
-> Tomaso435: silenty měněný, ventily nastavený... možná jiskra, ale nevím, jak může u MPI dojít k rozhození...



-> Pecyn: No, doufám že tohle ne.. začlo to zničehonic, to by se to muselo hodně podělat... Ale zkusím to nechat změřit



-> Kuladmin: tohle mě taky napadlo.. Ale jednotka žádnou chybu nehlásí...
21:04:47
15.09.2014
Kuladmin
pripadne mpi ma cidlo klepani ktere musi byt utazene presnym momentem, tam by taky mohla byt chyba ale to uz pak chce pripojit na pc a sledovat hodnoty
20:48:43
15.09.2014
Pecyn
Nechcu tě děsit, ale zkusil bych na válcích kompresní tlaky. Bráchovi to dělalo sice na garde, ale na volnoběh to normálně trsalo zadkem. Na jednom válci budou možná menší tlaky. Jezdilo to také v poho.
upraveno 2x, naposled 15.09.2014 20:49:42
20:44:54
15.09.2014
Tomaso435
co silenty motoru ? blbě nastavený ventily? nebo ti to hází jiskru v jinou dobu
20:42:43
15.09.2014
Honza Papež
hodim to i sem, v diskuzi k autu by mi asi moc lidi nepomohlo...

uz delsi dobu me zlobi motor, felda se mi dost

klepe.. nejvic na neutral tesne nad volnobeznymi

otackami, potom kolem 2500ot pri jizde na nizsi

stupne, v tech otackach je i znatelny narust hlucnosti...nemate nekdo napad, cim to muze byt? uz se menilo

tesneni pod hlavou, stred vyfuku, svicky,

palivovy filtr, cistila se klapka, davala se jina

lambda, cidlo teploty chladici kapaliny a porad

nic... ve vykonu proti druhe felde nevidim velky rozdil, spotreba je vyssi o par desetin (6,5l, delsi trasy s mestem) ale ten chod motoru je hrozny... kdyby mel nekdo radu, byl bych moc vdecny
upraveno 1x, naposled 16.09.2014 00:47:22
Extreme Tyres