
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karbec sedr na motoru 136
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 13.09.2014 do 15.09.2014, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
12:05:54
15.09.2014
15.09.2014

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Měl jsem to na 120L podobný - po ubrání plynu z plnýho nejdřív "cukla" dopředu a pak ubrala... pokud vím naprostá série se zatuhávající klapkou druhýho stupně 

22:13:21
13.09.2014
13.09.2014

Vojťas
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To sem byl možná já
vyměnil jsem bowden a problem castecne zmizel, nicmene obcas se mi to taky stane, ale naucil jsem se s tim zit, nicmene u me je problem opravdu v pridrhavani klapky druhyho stupne, mel jsem to kuchly a jde hur.

20:18:17
13.09.2014
13.09.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Urbi: Diky, ale musim najit cas, abych to kuchnul. Pokud by to nevadilo, napsal bych az se k tomu dostanu.
19:34:39
13.09.2014
13.09.2014

Petr Urban
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jak není subjektivní (ještě to raději zkus), tak je špatně nastaveno, dej set up motoru a kompletní natryskování do sz a třeba najdeme nějaký error.
19:02:15
13.09.2014
13.09.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Urbi: Covece nevim 100%, ale rekl bych, ze to neni jen subjektivni zvyseni vykonu... Zkusim s tim nejak laborovat do zimy.
Jinak na trojku se snazim davat bacha - to je vzdycky ostre 1, ostre 2, pak jemne 3, pak ostre 4

Jinak na trojku se snazim davat bacha - to je vzdycky ostre 1, ostre 2, pak jemne 3, pak ostre 4


18:51:07
13.09.2014
13.09.2014

Petr Urban
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jak říkáš, mě se tento jev projevoval při nevracení plynu II. komory od sice doporučované ale špatné úpravy podložení vedení pro otvírání II stpupně dvěmi pružinkami, to že je tam pouze jedna je správné a neomezuje nás v plném otevření, pokud klapka chodí volně. Naopak nás omezuje při rychlém zavření, kdy se nestihne přetlačit pružinkou zavření klapky, což při použití jedné pružinky je možné ihned. Pokud nějakou úpravu zde, tak pouze vyndat pružinku z podtlakové komory, nepřidávat na vedení. Také může být zatuhlá osa, která se nechce vrátit. Pokud se ti zdá že to má na 1sekundu větší výkon, může to být subjektivní pocit kdy prostě člověk normálně čeká ubrání tahu motoru, pokud to výkon zvýší, mohou být špatně nastaveny (vzdušníky + trysky) komory, které se v té chvíli optimalizují na lepší hodnoty lambda, ale dle mě je to pouze subjektivní a při tomto problému se mi to zdálo stejně jako tobě, že to nějak jede hodně. Jinak v důsledku se mi skrz tento jev při přeřazování kdy to vyjíždělo do otáček při vyšlápnutí spojky po jejím zabrání postupně slisovalo kolo 3tího rychlostního stupně, který tímto zmizl z funkce 

17:22:28
13.09.2014
13.09.2014

Bukaj
Přesně tento jev tu před nedávnem (začátkem léta?) také někdo popisoval...
Ale čím to, to netuším...

Ale čím to, to netuším...
17:16:44
13.09.2014
13.09.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
Tuhle jsem se honil s nejakym motorkarem na okresce a kdyz jsem chtel pred jednou zatackou ubrat, tak jsem pustil plyn a auto misto zpomaleni docela razantne pridalo asi na sekundu. Rekl bych, ze se asi zasekla klapka druhy komory. Kazdopadne cim je to zrychleni? Spatna sestava tryska vzdusnik na prvni komore? Ten vykon bych chtel mit k dispozici furt :D