skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zotrvak favorit na skoda 120, termostat
01:42:23
01.09.2014
01.09.2014

K2S
Ano ubaze tam je problem s vyvodom na hadicku ze smeruje k stene
01:03:38
01.09.2014
01.09.2014

Nwkt
Tak 120 setrvák na fáčkovou kliku nepasuje, pokud pasuje tak je ze 130. A domek origo, ten jedinej má správně výstup na sání a čidlo
01:00:02
01.09.2014
01.09.2014

K2S
Ake je najjednoduchsie riesenie termostatu?
00:30:43
01.09.2014
01.09.2014

m8rinek
-> K2S: Fa má totiž jinej domek termostatu, tak tvůrce článku dal do kupy termostat ze š120 s čidlovou částí z Fa, výsledkem je 742.136 termostat...
00:24:32
01.09.2014
01.09.2014

K2S
Riesim iba termostat a zitrvak a motor bude nevyvazeny nakolko 135 bol komplet nanovo preskladany. Zvody mam origi 136 a na termostat sa pytam preto, lebo. Iekde dom videl clanky ako to rozrezavali a prevarali nerozumiem tomu celkom. Vdaka za rady pani :) vcera som doriesil lozisko v kluke, dnes som riesil zotrvak ale ked nanho tak pozeram pride mi to ako pekny oriesok :D co sa tyka zotrvaku chcem ho zamenit cely. Bez ohladu na vyvazenie.
21:22:43
31.08.2014
31.08.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Jarda: ty seš K2S ??



21:13:03
31.08.2014
31.08.2014

MOLSO
-> Jarda: to ako ked sa pojde previezt na kamzik ? 

21:07:22
31.08.2014
31.08.2014

minno
-> Jarda: pravda pravdúca, v iných nadmorských výškach sa tieto naše atmosférické počítačom neriadené motory občas správajú celkom zábavne :)
20:59:42
31.08.2014
31.08.2014

Jarda - zrušená registrace
-> MOLSO: aby posunul bod varu, ono to jezdit bude, ale at zkusi vyssi nadmorskou vysku, tam uz nebude mit rezervu a pravdepodobne to i uvari

20:53:22
31.08.2014
31.08.2014

MOLSO
-> Jarda: prečo by musel mať vyšší tlak ? v pohode a bez problémov to jazdí aj bez viečka ..... teda malo by ak je motor OK ....
20:00:37
31.08.2014
31.08.2014

Jarda - zrušená registrace
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): jemu jde spis o domek termostatu, predpokladam, ze tam dava favorita
-> K2S: je toho vic, kdyz zvednes teplotu musis dat vicko expanzky na vyssi tlak a jestli mas jeste motexy, tak nevydrzej
jinak favo se 120 termostatem taky funguje, ale muze byt vyssi opotrebeni motoru a i trosicku vyssi spotreba

-> K2S: je toho vic, kdyz zvednes teplotu musis dat vicko expanzky na vyssi tlak a jestli mas jeste motexy, tak nevydrzej

jinak favo se 120 termostatem taky funguje, ale muze byt vyssi opotrebeni motoru a i trosicku vyssi spotreba
19:47:24
31.08.2014
31.08.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
setrvačník vyměnit můžeš, ale může se stát že to bude nevyvážené
výměna věnce je práce na tři minuty, ne problém
termostat je podle tebe co? termostat na favo se dává s vyšší teplotou (88°C)
jakej tam chceš dávat karbec? sání? atd
výměna věnce je práce na tři minuty, ne problém
termostat je podle tebe co? termostat na favo se dává s vyšší teplotou (88°C)
jakej tam chceš dávat karbec? sání? atd
19:33:07
31.08.2014
31.08.2014

K2S
Ahojte prosim poradte mi a znazem hned temu. Je mozne zamenit cely zotrvacnik zo skody 120 a dat ho na favorit? Diery na kluke mi sedia a tym padom by som sa vyhol problemu s vymenou venca. Dalsia otazka je ci mozem dat povodny 120 termostat na favo motor ci to bude fungovat. Potrebujem to akutne vediet lebo skladan notor