Ac pumpa a těsnění

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 20.08.2014 do 26.09.2014, založil/a mikihans
řadit dle data
15:50:08
26.09.2014
MOLSO
-> mikihans: no este som zvedavy ci ta doma pochvalia za tu podlozku 40
14:48:24
26.09.2014
Jozka
Nechte ho, ať to zkusí.. někdo ty slepý uličky musí prověřit a říct ostatním "tudy ne !"
upraveno 1x, naposled 26.09.2014 14:48:37
14:04:06
26.09.2014
Bukaj
-> mikihans 26.09.14 12:44:55: Jak píše Minno a navíc ne každý silikon je odolný vůči působení ropných látek...
13:30:39
26.09.2014
minno
-> mikihans: 1+1 mm tesnení bude moc, AC pumpa môže stratiť kontakt s vačkou.
12:44:55
26.09.2014
mikihans
Tak už jsem se naštval a vzal silikonovou podložku (takovou tu na válení těsta 1 ) tloušťky 1mm a vystřihl z toho obě těsnění. Odpoledne to tam dám a doufám, že to nějak pomůže 6 protože jestli tohle nepomůže, tak už fakt nevím co 8
21:17:22
24.08.2014
Jozka
-> Jarda: Heh - to já vlastně taky.. teda když je po ruce..
19:51:13
22.08.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Jozka: a ja to jeste mazu grafitkou
08:30:27
21.08.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Tak grafit je i na těch tenoučkých papírovejch z jedný strany.. Jinak dávám grafitem směrem k motoru, ale jestli je to dobře nebo špatně, to fakt nevím..
08:27:52
21.08.2014
dragon_cb_cz
-> David.: OK, tak jsem asi dával grafitový... večer kdyžtak cvaknu fotku když si vzpomenu...



BTW je u nich nějakej klíč na to která strana má přijít kam?
08:06:40
21.08.2014
David.
-> dragon_cb_cz: tady se můžeš podívat na jednotlivé druhy- snad to bude trochu k poznání:

skoda-virt.cz/cz/.../1107 43-nove-originalni-dily?go topost=3...



těsnění zadního víka jsou grafitová, těsnění pod vodní čerpadlo (červené) a pod karburátor(zelené) jsou klingerit, těsnění pod vanu papírové
07:37:01
21.08.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Hm, tak ty těsnění jsem nikdy ještě nefotil.. 10

To tenký ale tak nejvejš mezi bakelit a těleso pumpy, mezi bakelit podložku a blok takovej "klingerit", co má minimálně jednu stranu natužkovanou.. tl. to má od oka cca 0,5 mm.

E: Možná, že je i silnější..
upraveno 1x, naposled 21.08.2014 07:37:21
07:20:15
21.08.2014
dragon_cb_cz
Nemůžete pánové udělat nějakou galerii? Abych věděl který je který? Já teď dával takovej šedivej papír, z jedný strany hladkej, z druhý "chlupatej" - to je to grafitový o kterým mluvíte?



-> Jozka: Docela pěkný těsnění dělá v Plzni pořád VD Styl - když mi teď skládal Radek novej motor, tak na něj bral tu klasickou sadu v placatej krabici a dost si je pochvaloval - a když mi ukazoval zbytky (např. na vodní pumpu, kterou si budu montovat sám) tak jsem mu dal za pravdu, takovej docela zajímavej, relativně tlustej a pružnej materiál.
22:57:33
20.08.2014
Jozka
-> Pavel P..: Jo, tak ty novodobý, o kterejch píšeš, to budou asi ty zkrouceniny, co vykutala ségra ze sklepa po exšvárovi.. Rovnou vyhodím.
22:49:27
20.08.2014
Pavel P..
-> Jozka: to jsou ty poctivý dobový... dneska maj jen slabej šedivej papír a ten stojí za hovno.
22:47:57
20.08.2014
Jozka
-> Pavel P..: OK, na mě se vždycky taky vysypal bakelit při demontáži pump, který jsem neutahoval já - ale až asi na jednu vyjímku se fakt už drobil jen šploucháním v benzínu..

Jsem právě teď nedávno našel klingerotový těsnění z jedný strany pografitěný, se mi dost líbilo, se budu muset podívat po dalším výskytu.
22:37:56
20.08.2014
Pavel P..
-> Jozka: nevim, nikdy jsem to nerval tolik aby se mi podložka rozpadla... vždy jsem dal nový těsnění to silnější grafitový nebo klingeritový... né ten šedivej papír a většinou novou pumpu a nikde ani kapka...
22:35:03
20.08.2014
Jozka
-> Adam59: Znamenám si..5

-> Pavel P..: Si myslím, že u tý dvouděrový pumpy ohneš přírubu, až když se izolační podložka už drolí.. Jinak těsnění jsem viděl továrně vyráběné trojí různé - myslíš teda, že to tlustší originál "uhlíkový" je špatně ?
21:48:08
20.08.2014
Adam59
-> Jozka 20.08.14 20:04:02: no kdybys nenašel asi budu jich pár dělat 3 tak napiš SZ ... samozřejmě to bude z 1 mm nerezu 5
21:45:48
20.08.2014
Pavel P..
-> palinator: jasně... navíc je to bakelit, tak se nediv že to prdne, to bys musel dát silon nebo jinej měkkěj plast.... pokud máš rovnou přírubu tak stačí kvalitní těsnění, né ten sprostej papír a dotáhnout s citem a nic neteče...
20:16:54
20.08.2014
Jozka
-> palinator: Nová ? Ty originální mě praskaly sice i bez utahování ve spodním "oko", ale až když byly v požehnaném věku = čili ztvdlý na kost.
20:07:24
20.08.2014
palinator
-> Pavel P.. 20.08.14 11:09:06:

Od silnýho dotahování? Mně ta silná podložka teda praskla sotva se na ní člověk blbě podíval.
20:04:02
20.08.2014
Jozka
-> Adam59: Možná to vyjde nastejno - popravdě už nevím, proč jsem měl plech v tom pořadí se zbytkem.. ale asi jsem uvažoval tak, že šroubem s velkou podložkou ve spodním otvoru těsnění přítlakem plastu líp sednou.. Anebo možná jen proto, že plech měl stejnej tvar jako těsnění, čili i všechny otvory..



Což mi připomíná, že bych po tý podložce mohl mrknout a přihodit jí k nový origo MB pumpě..
19:53:06
20.08.2014
Adam59
-> Jozka: to jsem chtěl slyšet 3



A nebylo by lepší teda dát na blok těsnění - izolační podložku - ten plech - malý těsnění - pumpu ?
19:08:53
20.08.2014
Jozka
-> Adam59: Výdrž v km nebo jinak neumím upřesnit, ale ta tenká izol. podložka se dala rovnoměrněji utáhnout, takže jo, bylo to mnohem lepší nežli drátem do oka..
18:21:28
20.08.2014
Adam59
-> Jozka 20.08.14 00:14:40: a ten plech pomáhal? Kamoš má na MBčku podobný problém ....
16:16:48
20.08.2014
Pavel P..
-> minno: už nejezdim 30ti letý pneumatiky, nejstarší mám 15ti letý40
15:46:02
20.08.2014
minno
-> disco_punk: 3 a taky jezdí odhadem 30 roční pneumatiky a bez problému.... to vše do rýchlosti 40 km/h3
12:39:53
20.08.2014
Pavel P..
-> minno: -> disco_punk: 165 165
12:34:45
20.08.2014
disco_punk
-> minno: Pavel s autom jazdí, vždy ako kúpi nove kola, ide ich projet 3
12:29:06
20.08.2014
minno
-> Pavel P..: několik let.....ovšem len pokiaľ s autom nejazdíš...ako napríklad ty3 Inak to vydrží tiež len chvíľu a netreba ani neviem ako silno doťahovať..... Vravím, vyhodiť to preč a dať tam elektriku.
11:09:06
20.08.2014
Pavel P..
stačí dát novou pumpu a je na několik let pokoj.... mě to taky teklo a bylo to křivou přírubou od silnýho dotahování.... nová 3děrová pumpa se dá sehnat docela snadno v ceně kolem 3-4kil. a 2děrová ještě míň.
10:43:44
20.08.2014
minno
-> Kuladmin: ale býval.
10:28:15
20.08.2014
Kuladmin
A nemužeš použít 3 šroubovou? S tou nebýval tenhle problém.
07:46:00
20.08.2014
minno
-> mikihans: riešenie je dať miesto AC pumpy záslepku a namontovať elektrické čerpadlo. Spravil som tak už dávno a odvtedy koniec nervov zo sprostej AC pumpy.
06:45:21
20.08.2014
Evž@
-> mikihans: taky mi to teče.srovnaval sem přírubu...dal to na těsnění+silikon a furt
00:14:40
20.08.2014
Jozka
Míval jsem na bloku těsnění - plech 0,5 mm nějakej tvrdej - těsnění - izoalční podložku - malý těsnění - pumpu... pak to teklo z tělesa pumpy kolem hřídelky.
00:04:49
20.08.2014
mikihans
Ahoj, má někdo osvědčenou radu jak utěsnit AC pumpu? Mám dvoušroubovou s tenkou podložkou a vždy mi prosakuje pod spodním šroubem mezi blokem a podložkou. Zkoušel jsem papírová těsnění i gumová, se silikonem i bez, pertinax podložky i nové plastové (Čína), ale vždycky to kape a po jízdě mám na plechu loužičku oleje. Přitom tím místem olej jen stéká, není tam pod tlakem, tak jak je to možné? Poradí někdo prosím co s tím? Už si nevím rady co tam dát a pořád jen utírám a každých pár set kilometru dolivam olej. Díky moc.
Extreme Tyres