karbec repas

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 31.07.2014 do 04.08.2014, založil/a Negr
řadit dle data
20:43:56
04.08.2014
Jozka
-> Urbi: No, trošku podražil (logicky), ale cena ještě pořád dobrá a pokud je i domluva a provedení jako v minulosti, tak pohoda. 5
10:52:46
02.08.2014
Bukaj
-> Urbi:

No, myslím, že by mělo být - já jsem potřeboval jen odlitek těla, ale to Ocelot samotné nechtěl prodávat, za komplet karbec řekl tuhle cenu. Kdybych nespěchal a nesehnal náhodou slušné tělo, tak jsem to od něj objednal...
10:00:13
02.08.2014
Petr Urban
-> Bukaj: Pokud to bylo už nastavený na použití co člověk potřeboval a z nových věcí, dobrá cena 4
08:56:35
02.08.2014
Bukaj
-> Urbi: Vloni jsem mu volal (Ocelotovi) a nový těla měl. Cenu za novej (z nových dílů složenej) 130 karbec mi říkal myslím 3500 Kč...
01:01:08
02.08.2014
Petr Urban
-> dragon_cb_cz: Záleží jaký těla... je potřeba mít ekonstat a aspoň 22/24 dif.
00:47:11
02.08.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Mám jen z doslechu, když jsem naposledy využil, ještě měli - ale ta moje poslední zakázka, to už je nejméně dva roky, možná skoro tři..
21:37:02
01.08.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Ještě nedávno Ocelot nový těla měl...
18:55:25
01.08.2014
Jozka
-> Negr: Třeba.. www.1203.cz/ .. dá se vyřídit poštou, ale počítej s tím, že jak budou vůle viz. -> Urbi: , tak nejspíš konečná, dneska už nový těla jak dřív asi už skladem nebudou..10 Resp. on ti to sesadí nazpět i tak, když na tom budeš trvat, ale jestli to má smysl..
12:07:40
01.08.2014
Petr Urban
Dělával jsem to, ale je to nezaplacená mrdárna a už to nedělám. Nejsem si jist jestli se tím bude někdo ofiko zabývat ještě v dnešní době a zrovna na karbecu Š130 z "škodárny" Rozeber, na hrubo očisti, srovnej příruby dole a víko, vyvař. v nějaké chemce pro očistu, nastav klapky, hladinu, kontrola těsnosti jehláku, dej novou membránu, veškerá těsnění a mohu dodat zkalibrované všechny trysky a nástřik akcelerační pumpy - to zahnutou trubičku s dírou na konci určitého průměru která se časem také zanese a nenastřikuje co má a pak je díra po přidání plynu. A je po repasi. Ještě před tím ale prvně zkontroluj vůli v osách - oddělej všechny pružinky z obou stran od osy prvního stupně, trochu otevři klapku a zahýbej s osou nahoru-dolů = radiálně, zda tam bude větší vůle, cca více jak 0,1mm, už s tím není co dělat, leda udělání nových lepších futer dovnitř, ale s tím už se zase dnes nikdo nebude dělat a těžko se trefí zcela přesně aby klapka pak byla v karb. přesně na střed a doléhala tedy ze všech stran stejně jako teď.
upraveno 1x, naposled 01.08.2014 12:12:07
18:38:48
31.07.2014
Negr
ahoj, pls kde se dá sehnat repas a jeho nastavení karbce do škoda 130 v Ostravě či blízkém okolí!! díky R1
Extreme Tyres