skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tlaky ve válcích škoda 136
14:54:46
31.07.2014
31.07.2014

Vrba
-> Luky: Bohatost detonace ovlivnuje,ale při správném nastavení se dá jezdit i s chudou směsí. Hlavní příčina je obecně v předstihu. Těch závad proč je vysoký už může byt více.
14:41:35
31.07.2014
31.07.2014

Luky
-> Vrba: a čím to vzniklo? Předstih a bohatost směsi?
14:22:51
31.07.2014
31.07.2014

Vrba
-> Luky: Jojo,tam ani jiná závada nebývá - všechno jen špatné seřízení a v důsledku toho destrukce pístů.
13:49:47
31.07.2014
31.07.2014

Evž@
Je pravda že když ten motor je správně seřízený vydrží mraky a písty 136 obzvlášť.
12:16:52
31.07.2014
31.07.2014

darklord
-> Luky: 

12:16:06
31.07.2014
31.07.2014

Luky
-> Vrba: když jsem měl rozlámané kroužky a vylámaná mezikruží na pístu mezi kroužky, to je ono?
06:33:56
31.07.2014
31.07.2014

Vrba
-> BooCheer: Ještě jsem neviděl jinou příčinu ztráty komprese jen na některém válci. Tyhle motory prostě samy od sebe neoodchází.
00:04:46
31.07.2014
31.07.2014

BooCheer
Vrba: Podle čeho soudíš že ten motor mohly zničit detonace?
14:14:39
30.07.2014
30.07.2014

Vrba
Na 95pct si tipuju, ze se ten motor udetonoval k smrti. Skoda těch pístů,...
13:05:33
30.07.2014
30.07.2014

Evž@
-> BooCheer: no taky sem zkoušel kdysi měřit tlak s olejem a bez....rozdíl byl 1-2 atm. a to byly ventily absolutně v pořádku protože hlava byla zkoušena.Tak typuju že na 90% máš ko kroužky.
12:30:19
30.07.2014
30.07.2014

BooCheer
Tak jsem zkoušel jeden krajní válec namočit olejem ( 1ml ) a tlak ze 7 barů se zvedl na 9 barů. Takže soudím že to bude od každého trochu. Netěsnící ventily a k tomu i netěsnící kroužky
15:37:48
29.07.2014
29.07.2014

Petr Urban
-> BooCheer: Dej do krajních válců z injekční stříkačky cca 1ml oleje a protoč to znova kolik to ukáže, pokud se to zásadně zvedne, kroužky a povrch válce hotovo. Pokud zásadně ne, podpálené ventily a to dost.
13:16:03
29.07.2014
29.07.2014

Eidy
Ty prostřední jsou ok, ale první a čtvrtej to mají za sebou. Nejde ano tak o absolutní čísla jako spíš o rozdíly mezi válci. A tady je to dvojnásobek.
13:14:45
29.07.2014
29.07.2014

Evž@
-> BooCheer: prostřední dva budou ok typuju....ale krajní tlaky už jsou hodně malé.
13:07:15
29.07.2014
29.07.2014

BooCheer
Zdravím. Chci se zeptat jaké jsou správné hodnoty tlaků ve válcích u motoru 781.136. (favorit) Nikde jsem se nic rozumného nedohledal. U mého jsem u prostředních válců naměřil u jednoho 13.5 a u druhého 14..... u krajního válce u termostatu jsem naměřil 10 a u krajního u rozdělovače necelých 7. Asi to nebude v pořádku předpokládám