Přítlačák Fabia

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 23.07.2014 do 25.07.2014, založil/a Dušan
řadit dle data
14:00:01
25.07.2014
MVM
-> Dušan:

Ft = Fn * koef tření 4 Když se použije vícelamelová spojka je možný snížit přítlak. Jak jsem už ráno psal - větší rozměry a plocha je kvůli životnosti. Ten koef.tření ale je nutný znát jeho průběh vůči teplotě - protože organický materiál právě s teplotou klesá - oproti např.keramickým mat. Je to podobný jako s obložením brzd .. 5
13:55:32
25.07.2014
Ultim
A vnejsi prumer jste zapomeli kde?
13:23:51
25.07.2014
Dušan
-> stepan: ok, budu ti verit a jdu sehnat performance pritlacak 40
13:14:46
25.07.2014
stepan
-> Dušan: Ne, na ploše nezáleží, záleží na koeficientu tření a přítlačný síle.
upraveno 1x, naposled 25.07.2014 13:15:36
13:13:53
25.07.2014
Dušan
-> stepan: prd z toho poznam, ale rikam si ze pokud je vetsi plocha tak je potreba mensiho pritlaku nebo ne ?
08:41:57
25.07.2014
stepan
-> Dušan: Na ploše nezáleží. Ft=f*m*g nebo Ft=f*Fn
upraveno 1x, naposled 25.07.2014 08:42:39
08:11:38
25.07.2014
Dušan
-> MVM: já teda nejsem přes fyziku, ale neříkej mi, že při vetší styčné ploše nedochází v případě stejných materiálů k většímu třeni.
07:43:15
25.07.2014
MVM
-> Dušan: Na přenos momentové síly nemá rozměr lamely vliv- pouze počet lamel(třecích ploch) a velikost přítlačné síly a koeficient tření (materiál) Ostatní je o životnosti a potřebení.. Takže buď zvýšit přítlak/jiný materiál/víc lamel 4
00:45:52
25.07.2014
Petr Urban
-> Dušan: Čekal jsem 250 3
20:56:53
24.07.2014
Dušan
-> MVM: 300Nm 3
20:21:25
24.07.2014
MVM
-> Dušan: Tak lamelu Rennsport s HDS57 jezdím už delší dobu a na atmosféře je to uplně v klidu. Díval jsem se že 1,4MPI má základní moment cca125Nm a 1,6 fel se pohybuje max kolem 145Nm. Usuzuju že ta fabie bude přítlakem dost blízko feldě.. a měla by to přenést - jde o to kolik ji chceš zatěžovat..Nm
20:11:53
24.07.2014
Dušan
-> MVM: aktualne mam zesilenou lamelu co maji v nabidce. Oproti serii je opravdu macek. Ale seriovka me taky vydrzela dlouho. Jen jsou volnejsi nyty na stredu.
18:50:44
24.07.2014
MVM
-> Dušan:

Tohle znám- zapouštěl jsem víc do setrváku Sachs Sporting a tím pádem mám jen jednu variantu .. nic jinýho tam už k tomu setrváku nejde použít. Co se týká přítlaku,myslím si že ten rozdíl oproti 1,6 fel nebude až tak velký - největší namáhání na sočástkách spojky je na lamele - kde můžou (a jsou) pevnostně kritický místa. Přítlačná síla bývá u novýho přítlačáku předimenzovaná a počítá se se únavou pružiny - ale průběh síly talířové pružiny vůči zdvihu je celkem konstantní..
08:02:49
24.07.2014
Dušan
Resim takovej malej pojeb, ze setrvak Fabia ma jinou vysku ulozeni pritlacaku vuci Felicii a to min 6mm coz jen tak nedorovnam. Tudiz musim pouzit Fabiovej pritlacak. Kdyby se ty setrvaky aspon vyskytovaly na jinejch motorech, ale tento zrovna jen na Fabce.
07:35:11
24.07.2014
MVM
-> Dušan:

To je těžký takhle říct.. a hodnoty přítlačné síly - no nevím jestli jsou k dispozici. 8
07:30:00
24.07.2014
Dušan
-> MVM: o tom zadna. Ja doted jezdil Fel 1.6 pritlacak + organicky oblozeni z Renovaku a udrzelo to 230Nm. Jde mi o to, zda ma stejny parametry i ten Fabiovy pritlacak.
07:21:38
24.07.2014
MVM
-> Dušan:

Výkon je nepodstatný 145-147 koní, 126Nm .. Materiál setrvačníku - třecí plochy i přítlačáku seriový,lamela rovněž seriová.

Ještě je možnost jinýho koeficientu tření při zachování stávající přítlačný síly (mat.lamely) nebo Renovak Kostelec - sporting přítlačák ..
06:26:50
24.07.2014
Dušan
-> Ultim: to je jasne, ale tyto motory maji +- stejny kroutaky. Ja potrebuju udrzet krapet víc.
06:20:23
24.07.2014
Ultim
-> Dušan: To je otazka ... kroutak je to, uc tu bezi!
06:00:49
24.07.2014
Dušan
-> MVM: výkon je cca ?
22:17:18
23.07.2014
MVM
Hodnoty nemám ale s úspěchem přenášela točivý moment národní formule 1400 4
22:10:15
23.07.2014
Dušan
Má někdo reálné data jaké hodnoty má přítlačák pro Fabii 1.4MPI ? Jde mi o sílu přítlaku v porovnání s Felicií 1.6. Přeci jen Felicia je robustnější, ale o síle přítlaku to nemusí rozhodovat.
Extreme Tyres