Zapeklita fabia 1,4mpi 50kw Agw

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 15.07.2014 do 15.07.2014, založil/a Pavel P@nkáč
řadit dle data
20:25:12
15.07.2014
Pavel P@nkáč
-> Stepan FUN: jo taky uz mam sve zkusenosti ale ted uz jsem to dlouho nemocné neviděl, spis ze lehlo uplne a felda nejela...
20:14:06
15.07.2014
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: Po pár zkušenostech s nemocnejma čerpadlama ve FEL byl tlak paliva to první, po čem jsem pak šel... ;-)
19:13:44
15.07.2014
Pavel P@nkáč
s feliny tam pasuje, už mam tlak 3,0bar a auto jezdi jak ma3 mam radost, diky vsem za diskuzy a privedení na problem1 2
18:54:15
15.07.2014
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: To čerpadlo na fabii bych tu asi nový našel. ;-) Asi ne celý s plovákem, ale čerpadlo určitě. ;-) 1,9Bar je kuwa málo. Do DP se mi koukat nechce, ale myslím si, že 3 budou realita. ;-)

Z Feldy tam co vím nepasuje. ;-) Zkoušel jsem kdysi to čerpadlo z Fabie nacat do FEL (měl jsem jich víc) a nešlo. :-/
upraveno 1x, naposled 15.07.2014 18:55:32
18:42:59
15.07.2014
Pavel P@nkáč
tak jsem nasel ze to ma bejt fakt 3bar možna že tam pasuje i cerpadlo z feliny dokonce jedno tu mam tak ho tam zkusim nacpat:)
18:31:50
15.07.2014
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: tak tlak před lištou mam za jizdy stabilních 1,9bar, podle me co si dobře pamatuju tak ma felda mit 3bary?





ješte počkám až to vystydne a zkusím naměřit pri studenem startu po dobu toho prskaní kolik bude davat tlaku
18:11:45
15.07.2014
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: a s kolika bary ma bejt ten filtr? na tenhle motor podle katalogu me vyzkočí obě možnosti, tlak paliva jdu měřit
17:42:33
15.07.2014
Milan 136
Urcite bych kouknul, jestli je tam filtr se spravnym regulatorem, pak zmeril ten tlak paliva a pokud by byl ok tak vyndat listu, zmerit kolik daji za pul minuty a jak strikaji...
17:34:43
15.07.2014
Kubis09
tam bude problem v kabelaži jestli maš nove lambdy a pořád to píše, tlak paliva taky podstatná věc, změřil bych kolik tlačí čerpadlo. Filtr to má s regulátorem tlaku? Je tam více druhů, zjistit podle ETKY který tam přijde. Dávka vstřiků se dá taky změřit v dílenské příručce je vše popsané. Od kdy to dělá? Co se před tím opravovalo?
17:31:35
15.07.2014
Pavel P@nkáč
-> Stepan FUN: rozvody asi dobry nechrastej, lamdy to má 2ks

-> Dušan: ale tobe to slo za studena asi normalně vid? hadicky už jsem dal taky vsechny nove
upraveno 1x, naposled 15.07.2014 17:32:08
17:26:02
15.07.2014
Dušan
chce to zkusit vymenit komplet vstriky s listou. Ja mel na Fabii diru jak prase a po vymene listy vstriku + ruznych hadicek to jezdi obstojne.
16:43:05
15.07.2014
StepaNoFUN
-> Pavel P@nkáč: Problém s ŘJ byl myslím u tý jednolambdový. Mr. Cimbu by o tom mohl vyprávět. Hlavně se na ní ta jednotka nedala pořádně sehnat a když jo, tak za asi 11 tis. :-/ Což ale neznamená, že to nemůže bejt něco podobnýho...

Ten tlak paliva jsi měřil? Když ten vejfuk odpojíš (lambdy nechat odpojený - v náhradním programu) nesrovná se to? Co rozvody?
upraveno 2x, naposled 15.07.2014 16:43:47
16:35:12
15.07.2014
Pavel P@nkáč
resit tu už dlouho fabču a pořad mě to nejde rozlousknout, kdyz je studena tak se musí na 3x startovat nejde volnoběh prská to do sání nejde pořadně přidat plyn atd. občas chcipne chvěje se jako na 2-3valce, když se malinko ohřeje tak už startuje normálně, za jizdy jede ale ma celkem velkou diru v plynu proste se slapne a pozdě reaguje, vim že je to v urcitem miře u MPi normalni ale tady už je to moc znatelne...



vyzkoušeno(vyměněno):

čidlo otáček

klapka vzduchu

filtr paliva

obě lamda sondy

nově přetěsněná výfuková a sací soustava

senzor teploty chlad. kapaliny



jeste skusim vymenit map senzor a čidlo ot. klikového hřidele

popř zap. listu

jeste jsem slysel že mel nekdo podobne problemy a byla to RJ?



nejake napady? rady? skusenosti?



vag piše chybu vyhřivani lamdasondy a malí tlak paliva(ta druha chyba už nevyskakuje zatim)
upraveno 1x, naposled 15.07.2014 16:36:00
Extreme Tyres