skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
120ls Go
22:03:50
17.07.2014
17.07.2014

dragon_cb_cz
-> hagenau: Dělal jsem docela nedávno, rozpočet co ti napsal -> m8rinek: docela sedí. Vyšlo mě to na necelých 15 tisíc, s tím že jsem sadu vložek a pístů, rozvody a ventily dodal z vlastních zásob, ale zase tam šla 260ka vačka od Krejbicha a nechal se ubírat setrvák. Blok jsem nerovnal, za práci jsem dal cca 3 tisíce pokud mě pamět slouží. Můžu dohledat podrobný rozpis pokud chceš.
20:55:53
13.07.2014
13.07.2014

m8rinek
-> stepan: Pokud hodlám nainvestovat do motoru 10tkč v dílech tak bych to osobně vyvážit nechal, protože to rádoby vyváženym setrvákem rozhodíš (Ano, viděl jsem u p. Brzáka roztočenej novej přítlačák na sváženym kompletu a v zelenejch políčkách to teda nebylo).
20:22:24
13.07.2014
13.07.2014

stepan
-> m8rinek: To vyvážení kvůli výměně přítlačáku je podle mně teda uplně zbytečný, tim spíš u sériovýho motoru.
19:53:52
13.07.2014
13.07.2014

hagenau
-> m8rinek: Ďakujem, toto som hľadal a nikde som nemohol najsť kedže tam bol väčšinou SPAM. Moc ďakujem
19:24:33
13.07.2014
13.07.2014

m8rinek
Potřeba je to co je v prdeli, ale tak počítej
-vložky, písty, kruhy, čepy - 2000-3000Kč (buď seženeš tubus, nebo výbrusový písty a necháš přebrousit vložky, výsledná cena stejná)
-brus kliky + pánve - 1500-2000Kč
-přerovnání bloku (bez toho bych se dnes na GO vykašlal, ušetříš si mnoho starostí s vodou v oleji) - 1000Kč
-vyfutrování a přestružení ojnic - 500Kč
-přítlačák, lamela, ložisko - 1000Kč
-pokud proběhla výměna přítlačáku tak vyvážení - 1000-1500Kč
-rozvody - 400Kč
-hlava (přerovnat, přebrousit ventily, sedla) - 2000-3000Kč
-gufera, těsnění, šroubky - 1000Kč
Pokud nějaké díly máš, nebo jsi k nim přišel za pakatel tak proč ne, jinak reálná cena opravdové GO motoru bez práce za složení je kolem těch 10-15tkč.
Plus k motoru patří rozdělovač, karbec, kde výměna za novej díl, nebo repas stávajícího taky něco stojí...
Samosebou lze udělat rádoby GO z použitejch komponent, pak je to skoro zadarmo, ale otázka je jak na dlouho.
-vložky, písty, kruhy, čepy - 2000-3000Kč (buď seženeš tubus, nebo výbrusový písty a necháš přebrousit vložky, výsledná cena stejná)
-brus kliky + pánve - 1500-2000Kč
-přerovnání bloku (bez toho bych se dnes na GO vykašlal, ušetříš si mnoho starostí s vodou v oleji) - 1000Kč
-vyfutrování a přestružení ojnic - 500Kč
-přítlačák, lamela, ložisko - 1000Kč
-pokud proběhla výměna přítlačáku tak vyvážení - 1000-1500Kč
-rozvody - 400Kč
-hlava (přerovnat, přebrousit ventily, sedla) - 2000-3000Kč
-gufera, těsnění, šroubky - 1000Kč
Pokud nějaké díly máš, nebo jsi k nim přišel za pakatel tak proč ne, jinak reálná cena opravdové GO motoru bez práce za složení je kolem těch 10-15tkč.
Plus k motoru patří rozdělovač, karbec, kde výměna za novej díl, nebo repas stávajícího taky něco stojí...
Samosebou lze udělat rádoby GO z použitejch komponent, pak je to skoro zadarmo, ale otázka je jak na dlouho.
19:24:04
13.07.2014
13.07.2014

MOLSO
-> hagenau: kompletná piestna sada, nová kluka alebo prebrus, šálky axiály, rozvody...... je toho moc
19:03:27
13.07.2014
13.07.2014

hagenau
Zdravím. Robil niekto GO motora ale kompletnu GO 120tky LS (aj inej) ? Ak ano napište my čo všetko je potrebne, myslim sučiastky. Plus nejake rady. (rady tipu kašli nato, radšej to predaj, resp do šrotu nepotrebujem našiel som ich dosť) PROSIM iba seriozny pristup. Ďakujem
PS: hľadal som po googli, po fore, našiel som niečo no strhlo sa to vedľa.
PS: hľadal som po googli, po fore, našiel som niečo no strhlo sa to vedľa.