Felicia Mpi

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 06.07.2014 do 10.07.2014, založil/a petrfelicita
řadit dle data
09:24:38
10.07.2014
StepaNoFUN
-> Urbi: Co jsem se bavil s ing. Jandou, tak dát tu "sériovou" (upravenou pro sériovej motor) jednotku na nějakou jinou vačku je blbost. Na to prej může dodat jednotky jiný. Domlouval jsem se s ním na tom, že bych si jednotku jenom odvezl a ne si ji nechal namontovat, což standartně nenabízí, navíc jsem měl jenom 40kW jednotku a chtěl jsem upravenou verzi 50kw jednotky (a nevěděl jsem, jestli se nelišej i jinak než programem), tak první otázka byla "A co to bude za motor? Jako myslím vačka a další úpravy. Už se mi totiž stalo, že mi lidi nádávali, že to nejede, když si brali jednotku upravenou pro sériovej motor a bylo v něm něco úplně jinýho."

Jinak měl jsem od něj upravenou 1.6 (vačka+jednotka) a znát to bylo rozhodně.
00:42:31
10.07.2014
Petr Urban
cimbu.cz/index.php?page=e cu&a...

Zřejmě pěkně vymyšlené hodnoty, ale i tak se výkonem hýbe hlavně bohatostí, mírně i předstihem, který asi oproti originální nastavení nebude moc jiný.

Zajímalo by mě kolik to přidá doopravdy, kdybych si do fel. dal 265st., trochu hrábl do hlavy a nechal si udělat toto, jestli by tam bylo aspoň těch 60 kw.
19:26:08
08.07.2014
StepaNoFUN
-> Urbi: Asi tak nějak. :-) Ale ta logika více paliva = více výkonu je u feldy trochu "nahlavu"... Maximálně by se dalo říct, že více paliva = lepší chlazení pístů a válců. Jinak se sériovou jednotkou bez lambdy to pojede prakticky stejně, jenom to bude daleko víc žrát... ;-) To odhadem 1% nárůstu výkonu určitě nikdo nepozná...
18:39:47
08.07.2014
Petr Urban
-> Stepan FUN: a když to vemem celkem logicky - více paliva = více výkonu 1 obohacování pod hodnotu lambda zvyšuje využití přivedeného kyslíku do spal. procesu = zvýšení tlaku na píst při expanzi = výkon, ale u fel. to opravdu poznat nepůjde 3
upraveno 1x, naposled 08.07.2014 18:40:37
13:44:06
08.07.2014
StepaNoFUN
-> petrfelicita: Celkem logicky - vyšší emise = vyšší spotřeba paliva. Lambda měří množství kyslíku ve směsi - tudíž nutnost přidat/ubrat množství vstřikovanýho paliva.

Pokud by lamda nefungovala a chovalo se to jako že je směs příliš bohatá, tak by se ŘJ snažila snižovat vstřikovanou dávku paliva a buď by to přestalo jet úplně, nebo by to bylo minimálně o upálení pístů.

Takže v případě poruchy lambdy má ŘJ pro nouzové dojetí nastaveno "směs příliš chudá", takže tam pere palivo skoro "co jde" (podle jakýhosi náhradního programu pro nouzový dojetí) a tudíž se to na spotřebě projevit nutně musí. ;-)

Jediný co můžeš vyhodit bez zvýšení spotřeby je katalyzátor. Tam se to opravdu projeví jenom špatnejma emisema. Ale lambda prostě fungovat musí, jinak to zaplatíš v palivu (bez změny výkonu)...
13:09:50
08.07.2014
Syny
-> petrfelicita 08.07.14 13:06:36: Vis k cemu slouzi a jak funguje lambda?
upraveno 1x, naposled 08.07.2014 13:11:20
13:08:07
08.07.2014
petrfelicita
hlavni je ze uz to neskube2
13:07:44
08.07.2014
petrfelicita
zkusim sehnat nejkou levnejsi zajetou3 3
13:06:36
08.07.2014
petrfelicita
me bylo receno ze odpojeni lambdy zpusobi jen vyssi emise nikoli vyssi spotrebu10 10 10
12:53:32
08.07.2014
Syny
Me lambda taky zpusobovala vynechavani motoru, ale tak od 3500 ot vejs. Coz bylo pri predjizeni opravdu uzasny. Po vymene je naprostej klid...
12:50:19
08.07.2014
StepaNoFUN
-> petrfelicita: Může to tak bejt. Už jsem škubání kvůli lambdě zažil. Chvíli fungovala, chvíli ne. Po odpojení v pohodě. Jenom pokud máš lambdu nefunkční/odpojenou, tak počítej se spotřebou o cca 2l/100km vyšší...
11:39:02
08.07.2014
petrfelicita
Taaak probehla vymena a kompletni vycisteni skrt. klapy, a .......... Bez reakce. Nakonec me napadlo diky znamemu pri problemu odpojit lambdu. Skubani ustalo...... Je to ale konec problemu??????? 6 7
12:16:45
07.07.2014
petrfelicita
Dnes jsem vymenil hadici od podtlaku brzd a zda se to byt trosicku lepsi i kdyz to skube je to mirnejsi. Takze na tom ma podil asi ze vseho neco 6 Moc dekuji TAZ1500 urcite to vyzkousim
zvětšit Felicia Mpi  - obrázek od petrfelicita vložen 07.07.2014 12:16:45
22:01:03
06.07.2014
TAZ1500
ja osobně bych šel po škrtící klapce je to docela bolest mpiček rozebrat důkladně vičistit pak resetovat jednotku www.motordiag.cz/msm/inde x.php program ke stažení zdarma a pak to přes vag dat do zakladniho nastavení prace na 10 minut pokud bude problem přetrvavat tak by stalo za to kouknout do bloku hodnot jestli se to nevymika normálu i když tvoje zavada je taková nahlá stejne bych to skusil
11:55:21
06.07.2014
petrfelicita
zitra nakoupim a vyzkousim dekuji za rady7
11:53:52
06.07.2014
petrfelicita
Pri vypnuti motoru a znovu nastartovani se to po chvilce obevi znovu
11:50:18
06.07.2014
petrfelicita
Auto se za studena chova uplne normalne. pri zahrati to zacne delat znova
11:48:36
06.07.2014
Majki
-> petrfelicita: škubání mi u fely dělaly vstřiky ale ne tak "hrozným" stylem jak popisuješ ty... no a pak ještě škubání muže dělat krokovací motorek na škrtící klapě.
11:47:43
06.07.2014
petrfelicita
Nema kde. Snad podtlak u brzd. posilovace ale to se chova opacne. ten pridava otacky a me otacky padaji na cca 500ot/min
11:45:32
06.07.2014
Nwkt
Přisávání falešnýho vzduchu jsi kontroloval?
11:44:25
06.07.2014
petrfelicita
Nazdar chlapi. Jsem novy a chtel bych vas pozadat o pomoc. Jedna se o skubani motoru. Auto se chovalo normalne do chvile kdy jsem najel na nerovnou silnici ktera auto jakoby rozhoupala do boku. Pote zacla neskutecnym zpusobem skubat az mi to doslova utrhlo vyfuk. Sel jsem po palivove soustave. Komplet vymena trubek za nove, vymena filtru paliva, vymena pal. cerpadla. Vymenil jsem i listu na svicky a cidlo tlaku jenze bez odezvy. Pri VAGu nalezeno 0 chyb. Nema nekdo poneti co by to mohlo byt???? Dekuji za nazory10
Extreme Tyres