Lekr - Sytič funguje až po sešlápnutí plynu

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 30.06.2014 do 30.06.2014, založil/a BooCheer
řadit dle data
17:15:28
30.06.2014
MVM
To bude totiž tím - že to v pravým slova smyslu není sytič,nýbrž zařízení pro studený start odborným názvem. A u různých karburátorů je vícero možností jak to provést. Lekr,Pierburg 2E3 a další jiné karburátory mají tzv. přívěru na prvním stupni - pod kterou se zvýší podtlak a tím se výrazně obohatí směs (pro studený start)

U fav.karbce - odblokuješ zavření přívěry a nastavíš startovací polohu škrtící klapky na 1.stupni právě oním plným prošlápnutím plynu před startem. 4
12:31:06
30.06.2014
minno
-> BooCheer: a to mi vysvetli, ako si ten karburátor na motor montoval, keď si sa naň ani nepozrel.... Pretože keby si sa pozrel, tak uvidíš, že sytič je mechanicky blokovaný stupňovitou vačkou a odblokuje sa práve zošliapnutím plynu.



Nastavenie základnej zmesi na voľnobeh a pri čiastočnej záťaži sa dá samozrejme ladiť. Je na to šróbik umiestnený vľavo dole (z pohľadu na karburátor v zadomotorovej škodovke). Kukni návod ku karburátoru v knihe Škoda Favorit, je to tam detailne popísané.
11:39:27
30.06.2014
BooCheer
Díky :) To jsem právě vůbec nevěděl. Teprve se s tím karbecem seznamuju :D Ještě když už jsme u toho Lekra. Nastavení směsy je pevně nastaveno od výroby nebo se dá různě ladit? Nenašel jsemt am žádný hejblátko. Jenom na štelování volnoběhu
11:31:39
30.06.2014
Zeke-ten šestý
Přečti si uživatelskou příručku na fáčko, je to normální1
11:28:14
30.06.2014
Chali
-> BooCheer: Prošlápnutí plynu před startem je u Favorita standartní způsob studenýho startu.
11:22:12
30.06.2014
Lukyn742
No, tak já jsem třeba ještě neviděl Lekr kterej by uměl aktivovat sytič bez prošlápnutí penálu ... 4
11:16:52
30.06.2014
BooCheer
Zdravím vás. Namontoval jsem si do své škodovky s motorem 781.136 karburátor LEKR. Naprostá spokojenost co se týče výkonu,spotřeby a plynulosti motoru. Jediné co mě trápí je sytič,který funguje také dobře ale musím před studeným startem prošlápnout plyn,pak otočím klíčkem a motor hned naskočí a sytič je funkční. Mysli si že určitě neni u tohoto karburátoru normální aby se sytič aktivoval sešlápnutím plynu. Ještě jsem neviděl nikoho kdo by tohle u favorita dělal. Díky
Extreme Tyres