Problém s motorem 1000mb

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 14.06.2014 do 24.06.2014, založil/a franta100l
řadit dle data
15:34:45
24.06.2014
MOLSO
-> peti: hej ? ani nepamatam uz 40



ale moze byt 1
12:55:06
24.06.2014
peti
-> minno: spytaj sa molsa ked zlozil fabku, a po case mal ventily na tvrdo



a hlavne ak pouzili dajake dobove tesnenie pod hlavu
12:53:17
24.06.2014
minno
-> peti: to viem, ale zas az tak si to nikdy nesadlo, aby boli ventile uplne bez vole....
12:51:16
24.06.2014
peti
-> minno: nastavene byt mohli ale prve km si tesnenie pod hlavou intenzivne sada az tak ze ventilova vola sa mohla zmensit na 0, preto vzdy po vymeme tesnenia pod hlavou jedno ci liatina alebo hlinik po cca 200 km vzdy nastavujem volu na novo , hlavne to zavisi od toho ake bolo pouzite tesnenie
12:32:48
24.06.2014
minno
-> franta100l: a ako je možné, že ventily nemali žiadnu vôľu? Tomu nechápem, čo ste to po namontovaní motora do auta nenastavovali?
17:06:34
23.06.2014
franta100l
Svíčky jsem zkoušel tak, že jsem je přiložil k válci. Dokonce jsem koupil svíčku novou. Je to pořád stejné. Ten uhlík ve víku rozdělovače taky zkusím, to mne nenapadlo. Uvažuju taky o tom, že mohou být podpalené ventily. I když je to nové, může se to prý stát.
18:23:46
15.06.2014
srdcar 120L
-> franta100l: Zkus se podívat do víčka rozdělovače, jestli ti nevypadl uhlík nebo jestli nezůstal viset v dírce-třeba unavená pružinka, stává se to.8
16:40:12
15.06.2014
dragon_cb_cz
-> franta100l: A jak jsi teda poznal který válce nejedou? Vytahováním kabelů? Svíčky z prvního a druhého válce když vytočíš tak jsou mokré? Jinak to že svíčky na pohled hážou jiskru ještě neznamená, že jsou nutně dobré - ono v tom válci to za provozu prostě funguje trochu jinak než když to venku zkoušíš - takže pokud máš nějaké po ruce, zkus je vyměnit (nebo proházet mezi válci).
upraveno 1x, naposled 15.06.2014 16:41:17
15:52:18
15.06.2014
franta100l
Díky za tipy :-) Zkusím ještě pár věcí. Každopádně jiskry hází všechny svíčky bez problémů (kabely atd. jsou v pořádku).
23:32:54
14.06.2014
mirco
Pozri kondenzátor, prípadne ho skús vymeniť za druhý, ak tak mne toto raz urobil aj prívod paliva, vpredu sa zapchal holender v nádrži, skús pozrieť aj to či ti dobre tlačí AC pumpa benzín
16:41:25
14.06.2014
stepan
-> franta100l: A pokud házej jiskru, tak jestli ve správnou dobu. Nemáš náhodou přeházený zapalovací kabely?
16:28:13
14.06.2014
dragon_cb_cz
-> franta100l: Zapalovací kabely a svíčky jsi zkusil vyměnit? Tím bych začal jako prvním... Případně kontroloval jsi zda svíčka na prvním a druhém válci háže jiskru?
11:44:04
14.06.2014
Adam59
to že jede jen na 3. a 4. válec jsi zkoušel vytahováním zapalovacích kabelů?
11:33:07
14.06.2014
franta100l
Zdravím vás přátelé. Mám problém s motorem v mém litříku. Nechal jsem ho celý nově postavit z nových dílů (přebroušená klika, nové uložení, nové vložky, rozvody atd.). Nechal jsem udělat taky hlavu (přebroušení, úprava sedel + ventily pro Natural). Zprvu jsme měli problém motor naštelovat - problém byl v rozdělovači. Pak jsme najel cca 150 km a po naleštění nechal stát v práci pod přístřeškem (přístup pouze kolegové). Po dvou dnech jsem chtěl vyjet a auto začalo dělat problémy. Absolutně žádný tah, nepřirozený volnoběh. Auto jelo na plný plyn max 20 km/h. Takže jsem byl rád, že jsem dojel do garáže vzdálené 1km. Auto jsem odstavil. Začal jsem to řešit se strýcem (stará škola, opravdu umí). Prohlédli jsme rozdělovač, kabely, svíčky, cívku. Vše v pořádku - no jo, ale závada je pořád stejná. Zjistili jsme, že auto jede na pouze na dva válce 3 a 4 - tý. Ventily neměly žádnou vůli, tak jsme vše nastavili jak má, ale pořád stejné - jede jen na dva válce (tzn. žádný tah, s vozem se vůbec nedá jet). PROSÍM MOC MOC O RADY, UŽ JSEM Z TOHO NEŠŤASTNÝ! :-( DÍKY MOC ZA KONSTRUKTIVNÍ RADY (PROSÍM NEPIŠTE ODPOVĚDI TYPU - TO MÁŠ BLBÝ APOD. POTŘEBUJI FAKT POMOC - HUNDERTGANG SE BLÍŽÍ !!!!)
Extreme Tyres