wideband

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 31.05.2014 do 05.06.2014, založil/a gabo0000
řadit dle data
12:01:29
05.06.2014
Petr Urban
-> darabos: Zřejmě ano, to je ta chyba právě. A zkoušeli jste lambdu jiné značky ? Jaká je ta, kterou to děláte.
13:02:17
04.06.2014
darabos
-> Urbi: S Gabim sme to preberali aj cez telefon dost dlho, z nejakého nejasneho dovodu je sonda uplne mimo, ked je na svojom mieste, ale nie a nie prist na to co to sposobuje. Keby pod zatazou bola taka zmes, nedostane sa von ani z dvora, nieco to proste rusi.
12:56:26
04.06.2014
Petr Urban
-> gabo0000: V otáčkách by to mělo být 13-14, lambda rovno 0,85-0,90 pro využití přivedeného kyslíku do spal. procesu. 11 už je zbytečné a palivo se nespálí, motor přehlcuješ. Měl jsi někde značnou chybu že ti to neměřilo nebo jsi byl mimo měřitelný rozsah. Set up motoru byl jaký?
14:15:32
03.06.2014
Nepér
Mi to nechtělo měřit na Babettě, když se mi vybila baterka 3
13:55:29
03.06.2014
gabo0000
kruzok ma hrubku zhruba 10mm ale skusal som aj viac aj menej...bez vysledku...foto uz nedam lebo som ten kruzok uz odrezal a dieru zavaril lebo som to uz vzdal...

na konci ma na volnobeh 12,5-13 ked pridavam castejsie plyn medzi 2-3000ot tak pekne to zbohatne na cc11 no proste hodnoty jak cukrik....ked ju dam na miesto akokolvek zahltim motor benzinom stale maximum...
09:12:24
02.06.2014
Gemini
mne obcas nechcelo merat s Innovate ked nebola dobra kostra.....inac hodnota 20,9 je pri vypnutom motore u mna normalna
08:35:35
01.06.2014
MVM
Tak pokud jsi si jistý že máš montáž,těsnost ok,jak píše kolega Urbi, můžeš být mimo rozsah. Existuje sice adaptér do koncovky na rychlé měření ale měřit na konci větví je nejpřesnější.Ale rozdíl na konci výfuku a uprostřed by v podstatě při otáčkách neměl být,u koncovky je větší možnost "rušivýho" kyslíku z okolí. Stejně tak ale jde koupit "závitová" vložka na omezení přesnosti měření lambdy (slouží k jejímu oklamání -když je to potřeba 3)
19:30:18
31.05.2014
Petr Urban
-> gabo0000: Dej foto umístění sondy, ale i kdyby byla jakkoli špatně a byla prostě v prostoru, kde jsou spálené plyny a kde už jsou svedeny větve do jedné, mělo by to ukazovat hodnoty. Výfuk těsný ? Jaké hodnoty to ukazuje když to strčíš do konce výfuku ? Není možné že je motor právě úplně mimo měřitelné spektrum ?
18:30:18
31.05.2014
MVM
Jaký je rozměr toho kroužku který na potrubí navařuješ? Podle mě sonda "málo" zasahuje do potrubí a zkresluje to měření.případně neměří vůbec..
17:47:41
31.05.2014
gabo0000
celkom som bezradny tak sa skusim opytat ci nahodou ste sa s takym niecim nestretli ze widebandu sa nepaci vase auto. Mam doma sondu depo ktoru bezne pouzivam a funguje spolahlivo...potrebujem momentalne nastavit jeden fabiacky motor v skodovke so zvodmi 4-2-1 a jednoducho namontujem sondu a ukazuje stale 20:1 tak som ju dal na reklamaciu...asi bude KO ked aj na sytic mi ukazuje stale 20...reklamacia vsak trva dlho tak som si pozical od kamosa AEM sondu a ta takisto ukazuje stale 20...tak som ju skusal premiestnit akokolvek bola navarena maximum par sekund po starte este ukazuje potom nic...jedine miesto kde sonda ukazuje spolahlivo je koncovka vyfuku...ked ju strcim na 10cm do vyfuku mam krasne hodnoty...skusal som ozaj vselico...dal som sonde solo akumlator...odpojil som alternator aby som vylucil elektriku nic nepomaha...uz som sa pytal najmenej 5ludi ktory robia s tymto a nikto mi nevedel poradit...snad mi tu aspon date nejaky napad...dakujem
Extreme Tyres