sedr na fačko

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 16.05.2014 do 18.05.2014, založil/a dušan
řadit dle data
18:55:33
18.05.2014
dušan
Ok, díky všem za rady , mám poskládáno auto jezdí a co je důležité -nechcípá to- 3

Ty klapky jsem musel nechat uplně na doraz jinak jsem nedokázal stáhnout otáčky
12:39:30
18.05.2014
dragon_cb_cz
-> dušan:



1) Nech tam co tam je... ale kdyžtak přesný osazení všech prvků najdeš tady: skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../karburatory



2) Netuším.



3) Velikost je na vzdušníku napsaná, stejně jako na trysce.



4) Když neseženeš, dej vědět, asi bych uměl.



5) To ti neporadím, zkusil bych sehnat někoho kdo ho má.
08:31:33
18.05.2014
dušan
Cau

Tak ještě budu prudit 2

1) nedočetl jsem se jakou trysku mám použít na sytič ,

2) jak hluboko mám zašroubovat šroub omezovače zpětného ventilu

3)vzdušníky 1 a 2 komory asi nezměřím že 10

4) kde se dá sehnat tvrdá uhlíková podložka

5) jak nejlépe seřídit klapky když na to nemám ten měřák , myslel jsem třeba podle světla dal bych z druhé strany baterku a při lehkém pootevření začne prosvítat světlo
zvětšit sedr na fačko - obrázek od dušan vložen 18.05.2014 08:31:33
21:49:14
17.05.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> dragon_cb_cz: to bych teď neřešil, asi bych to řešil ve chvíli, až budu potřebovat 146kovej 4
21:43:21
17.05.2014
dragon_cb_cz
-> Peťa Klíč: Novej 136kovej SEDR ti poskládá Ocelot, ale levný to nebude....
21:42:22
17.05.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> dušan: maj být obě 50, 105ka měla jednu 40; ten karbec co sem měl já měl myslim původně obě 40, a dost možná to ani není 105, jestli to nebyla ještěrka nebo 1203ka, hlavní bylo že to těleso bylo funkční, nacpal jsem tam trysky z jinýho karbu aby se přiblížily hodnotám pro 136ku a 1. stupeň jsem dal trysku nakonec větší, pak to lítalo obstojně, ale furt to není ono, takže taky číhám na 130kovej (136kovej) sedr
21:42:14
17.05.2014
dušan
-> dragon_cb_cz: ok tak dík
21:41:07
17.05.2014
dragon_cb_cz
-> dušan: Pokud to má difuzory 22/24 tak klidně nech 50ku volnoběžku... tak to v sérii bylo.
21:11:31
17.05.2014
dušan
Cau

Tak jsem celej den laboroval a sehnal jsem karbec SEDR s difuzorama 22/24 s ekonostatem , ty trysky tam podle tabulky poskládám tzn. že bych měl karbec který by tam šel , ale ty dvě mrdečky myšleno nejspíš trysky volnoběhu ) jak píše -> Peťa Klíč: mám jenom 50sátky . má s tím někdo zkušenosti ?? bude to stačit nebo se dají sehnat větší.



Díky
21:04:18
16.05.2014
dušan
-> Peťa Klíč:

ok dík , zítra na to kouknu , jsem zase o něco chytřejší

1
20:54:11
16.05.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
v první řadě obě volnoběžný trysky za o jedno větší (nevim esi 40 > 50 nebo 50 > 60 ) jezdím momentálně taky 105kovej karbec na 781.136 (nouze) a nejvíc bordelu dělaj tydle dvě malý mrdečky (díra mezi volnoběhem a "plynem"), plus se smiř s nižším výkonem
20:41:56
16.05.2014
StepaNoFUN
-> dušan: Na spodku se liší velikost difusorů, ve víku je těch změn maličko víc.
20:07:26
16.05.2014
StepaNoFUN
2931 a 2932 už není skoro rozdíl... Tam je to 1mm na difusoru 2 stupně....



Nejlepší na 130-FA - 2951, 3220, 3223
upraveno 1x, naposled 16.05.2014 20:08:50
20:04:42
16.05.2014
StepaNoFUN
-> dušan: Nějak to fungovat bude. ;-)
20:04:27
16.05.2014
dušan
pak tady mám ještě solidní sedr 2932



jaký by teda měl mít označení aby byl nejlepší na fačko
20:02:03
16.05.2014
dušan
-> Stepan FUN:

myslíš že to nerozchodím na ten motor ?? když píšeš že tam bude něco chybět
19:58:44
16.05.2014
StepaNoFUN
-> dušan: Minimálně jiný trysky, jiný vzdušníky... najdi si někde knížku "Aby jezdily i v roce 2000 (i po roce 2000 - novější vydání)" - je tam tabulka. Ale stejně budeš mít menší difusory a bude Ti tam chybět pár trysek ve víku...

Každopádně při tryskování karburátoru s menšíma difusorama se nemůžeš striktně držet tabulky pro konkrétní karbec, ale bude to trocha laborace...
upraveno 2x, naposled 16.05.2014 20:00:59
19:57:57
16.05.2014
Nwkt
19:47:30
16.05.2014
dušan
-> Nwkt:

dík , a co za co mám vyměnit neporadíš ??
19:44:19
16.05.2014
Nwkt
Tak určitě, protože 2931 je 105ka
19:39:52
16.05.2014
dušan
Čau

prosím jenom ve stručnosti , je nutné na fa motor přetryskovat sedr nebo ne , nejde mě to seštelovat a pořad to na volnoběh chcípá , karbec je uplně novej . má označení 32sedr 2931LE

Vše co se da tak je nové svíčky , kabely , cívka , karbec tak by to nemělo ani přisávat vzduch ,

tady jsem koukal ale přesnou odpověd jsem nenašel.



Díky
Extreme Tyres