-> dragon_cb_cz: Suhlasim s tebou a vidim ze z casti aj ty so mnou ;) -> je to jednoduche a lacne riesenie.
Este som si spomenul ze EDSR, SEDR co som mal boli citlivejsie na vybehane osky klapiek ako BSko - taka moja skusenost....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
100 problém karburátor
23:52:02
14.05.2014
14.05.2014

Jozka
-> MOLSO: Jogurtí jsou nějakej modifikovanej polypropylén nebo něco takovýho, ty uvnitř udrží sotva tak ten mléčnej produkt..
13:13:09
14.05.2014
14.05.2014

dragon_cb_cz
-> Marto: Ale prdlajs... BSko ten problém řeší jen pokud bude v dobrém stavu - stejně jako EDSR, SEDR a libovolnej jinej karbec - prostě když je ten karbec vyběhanej za trojnásobek plánovaný životnosti, nepomůže mu ani svěcená voda, když je v pořádku tak funguje, jedno kterej. BSko má výhodu v tom, že sehnat pár jetých kusů a z nich jeden slušný poskládat stojí pár korun a je to jednoduchý...
13:09:52
14.05.2014
14.05.2014

Marto
Robil som pokusy s karbecom Edsr zo skody 105 na motore Skoda 100L ale boli s tym iba problemy presne take iste ako popisujes.Vsetko som utesnoval ale pravdepodobne mi tahalo vzduch cez loziska osiek pre otvaranie klapiek lebo boli dost vybehane. Lepsilo sa to po pretryskovani vzdusnikov sice iba volnobeh ale pracovne otacky obcas dusilo, startovanie zohriateho motora - plyn na podlahu a tak.... no a ta spotreba ...... Po nahodeni Jikov 32-BST ziadny problem .... ak ta omrzi hladat chybu tak karbec Jikov 32-BST zarucene problem startovania a stability otacok riesi.

10:43:26
14.05.2014
14.05.2014

dragon_cb_cz
-> MOLSO: Hehe, tak to jsem naštěstí nezkoušel... tenhle jsem volil kvůli průhlednosti a fungovalo to, víc nevím 

10:28:24
14.05.2014
14.05.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> MOLSO: já jsem koupal klouby v benzinu v lékárničce a lékárnička i benzin zmizely
10:24:53
14.05.2014
14.05.2014

MOLSO
-> dragon_cb_cz: tak to potom hej .... ja som si nalial benzin do kelimku od jogurtu ale ten asi pet nebude 

09:54:49
14.05.2014
14.05.2014

dragon_cb_cz
-> MOLSO: Ne, vždyť je to obyčejnej PET nebo něco takovýho - a benzín v PET flašce vydrží roky...
07:20:25
14.05.2014
14.05.2014

MOLSO
-> dragon_cb_cz: a benzin ten kelimok nezozerie ?
21:54:11
13.05.2014
13.05.2014

dragon_cb_cz
-> kovinko: Hladina se neměří tak, že sundáš víko a koukneš - najdi si to v Andrtovi jak se seřizuje, ideální je to s pomocnou nádobou - osvědčil se mi kelímek od vlašskýho salátu z Billy či Globusu 

20:01:24
13.05.2014
13.05.2014

kovinko
-> vhml 13.05.14 19:40:58: hladina je asi tak dopoly plavákovej komory. mal som pocit že je akási nízka. no ten čistič na brzdy skúsim uvidím
19:40:58
13.05.2014
13.05.2014

vhml
Jaká je hladina?
Postříkej při volnoběhu celej karbec čističem na brzdy, jestli fakt někde nepřisává.
Postříkej při volnoběhu celej karbec čističem na brzdy, jestli fakt někde nepřisává.
19:26:44
13.05.2014
13.05.2014

kovinko
Ahoj mám škodu 100 s povodným motorom a krmená je karburátorom sedr zo 120. problém je že na sytič chytí na otočenie ale po ubratí sytiča bud skape alebo ak zázrakom zostane vrčať tak strašne kolíšu otáčky (sama si pridáva a uberá) a pri pridaní ide s výfuku čierny dym, a po dlhšej dobe čo toto robí proste začne zdochýnať a opätovné štarty sú už problematické ( ide natočiť iba s plynom ale aj to jen tak tak). Zoštelovať na teplom motore nejde ani za boha nech točím tryskou na vzduch či palivo akokoľvek tak začne hapkať a po pridaní plynu sú otáčky opäť strašne vysoké alebo ihned skape. všetky tesnia pod karbcom nové príruba kontrolovaná a je rovná, tesnenie pod víkom tiež nové a mám aj posilovač brźd. inak smrad s výfuku je taký nepríjemný štipľavý aj v otáčkach aj na "volnobehu".