Volnoběh - horizontální karbec

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 28.04.2014 do 29.04.2014, založil/a Olgoj Chorchoj
řadit dle data
07:24:06
29.04.2014
vhml
-> Olgoj Chorchoj 28.04.14 22:45:48: DCOE/IDF má předepsáno půl otáčky šroubu. Jelikož to bez bypassů má málo vzduchu pro 4 válce z jednoho karbu, tak mám ještě rozvrtanou klapku. Ač to vypadá děsivě je to jedinej správnej a oficiální zbůsob ladění volnoběhu.



Drží mi to 900 na půl otáčky ( asi tam vrtnu trošku větší dírky at to má nějakejch 1100 ). Pokud klapku zavřu úplně tak to krásně čistě drží 500.
upraveno 1x, naposled 29.04.2014 07:25:59
22:45:48
28.04.2014
Olgoj Chorchoj
Noo, joo, ale blbě se to kombinuje s pootáčenim šroubu směsi... stejně je to celý takový divoký... tryska 132, vzdušník 130... Asi se s tim smířim, aspoň to pěkně brzdí motorem:-D
22:42:19
28.04.2014
m8rinek
Předpokládám, že jsi různý polohy zkoušel... takže bude problém spíš s volnoběžkama ;)
22:37:10
28.04.2014
Olgoj Chorchoj
Zajímalo by mně, o kolik stupňů se má oproti úplnému zavření pootevřít klapka při správně nastaveném volnoběhu (Weber solex či orto... beztak je to mikuni PHH a ten tu nikdo nejezdí:-D). Manuál radí pootočit šroub dorazu o přesně jednu otáčku... jenže doraz tam mám neoriginál a buhví kolik bylo dřív stoupání šroubu...



Jasně že to má každej karbec jinak, ale nebude to zas tak odlišný a aspoň budu mít co ozkoušet.



Nedaří se mi ten volnoběh nastavit. Pokud drží, tak maximálně 15 vteřin na 300 otáček, což je tolik, kolik je úhel otevření vačky... a tak by to asi chtělo víc:-) Dík
upraveno 1x, naposled 28.04.2014 22:38:21
Extreme Tyres