-> suri: moja reč.
-> Forest1350: robi to aj mne.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felda 1.3 Mpi otáčky při studeném startu
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 25.04.2014 do 25.04.2014, založil/a Forest1350
22:02:44
25.04.2014
25.04.2014

kubo980
21:58:24
25.04.2014
25.04.2014

suri
treba jazdiť a neriešiť blbosti
21:52:50
25.04.2014
25.04.2014

Bukaj
-> Forest1350: Nevím, ale to, co popisuješ, nebude pravděpodobně závada, ale vlastnost. Moje 50 kW MPI to dělá také a motor je v dobrém stavu...
Tedy pokud se bavíme o skokovém zvýšení otáček ihned po naskočení motoru.

Tedy pokud se bavíme o skokovém zvýšení otáček ihned po naskočení motoru.
19:29:24
25.04.2014
25.04.2014

Kuladmin
Tesnění mezi sacím potrubím a hlavou. Zkus rukou otevřít klapku a ,,pusou jí nafouknout,, a pokud to utíká ucítíš a uslyšíš to.

19:08:37
25.04.2014
25.04.2014

Forest1350
Ahoj lidi,
mám problém při studených startech s mojí feldou. On to neni úplně problém, ale je to nepříjemný. Když startuju za studena, auto normálně chytne, ale jakmile naskočí, otáčky vylítnou na 2000 - 2500 ot/min a hned spadnou do volnoběžných, resp. do mírně zvýšených, jak je po studeném startu obvyklé. Vypadá to, jako kdybych startoval s plynem a hned po naskočení sundal nohu, ale pravda je taková, že nohu na plynu nemám. Myslel sem, že pomůže vyčištění klapky a potom základní nastavení pomocí wagcomu a reset ŘJ pomocí autocomsoft simos manageru, ale opak je pravdou, je to beze změny. Říkal sem si taky, jestli se tam nedostavá falešnej luft, třeba některou podtlakovou hadičkou nebo jinudy. Teplý starty jsou v pohodě, naběhnou hned volnoběžný otáčky. Setkal ste se někdo s tímto problémem?
mám problém při studených startech s mojí feldou. On to neni úplně problém, ale je to nepříjemný. Když startuju za studena, auto normálně chytne, ale jakmile naskočí, otáčky vylítnou na 2000 - 2500 ot/min a hned spadnou do volnoběžných, resp. do mírně zvýšených, jak je po studeném startu obvyklé. Vypadá to, jako kdybych startoval s plynem a hned po naskočení sundal nohu, ale pravda je taková, že nohu na plynu nemám. Myslel sem, že pomůže vyčištění klapky a potom základní nastavení pomocí wagcomu a reset ŘJ pomocí autocomsoft simos manageru, ale opak je pravdou, je to beze změny. Říkal sem si taky, jestli se tam nedostavá falešnej luft, třeba některou podtlakovou hadičkou nebo jinudy. Teplý starty jsou v pohodě, naběhnou hned volnoběžný otáčky. Setkal ste se někdo s tímto problémem?