skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zubove olejove cerpadlo.
tak dnes prehozeno a vše pasovalo...zvuky jsou pryč.....puvodni jsem nerozebiral jeste ale drhne v nem...
-> buldozerxxx: aby ty zvuky šli z olejovýho čerpadla vůbec. Zkus změřit tlak mechanickým budíkem tlaku oleje na teplém motoru. Jinak to zkus ukázat a zkonzultovat raději s znalých mechošem osobně, ne samozvaným.
-> buldozerxxx: Škoda rozebírat motor, prsa s čerpadlem zbejvaj každýmu, kdo ten motor dával do škodovky, určitě ti je někdo nabídne.
Ahoj Kluci chci se zeptat na mamci fabine 1.4 je špatne olejove čerpadlo (presneji z nej jdou divny zvuky) motor je 1.4mpi 50kw (AQW) kamarad mi nabizi celej motor do fabie ale 1.0mpi (37kw (AQV).vim ze hlava asi sedet nebude jde mi o zmineny kryt rozvodu a olejove cerpadlo v nem.pohleodve je vse stejne ale zajima me vnitrek.diky za info (motor bez klapky a altiku mam za 1000kc :-) fukcni
-> rsvancara: mám jen drážky :-D
Když na ty svoje dvě kolečka co mám venku z motoru (teda jedno z motoru, druhé z nových dílů) koukám, tak se mi zdá, že jich je zase víc provedení :-D. Jedno maže pevnou hřídelku dírkou, druhé drážkou :-)
-> MVM: víko mám doufám v garáži nový. sací koš taky. jediný co nemámna stavbu novýho motoru je ono čerpadlo :-(
-> Tomaso435: Co řešíš? Většinou jsou stejně vyběhaný hliníkový "prsa" - tzn.víko rozvodů jehož součástí je skříň čerpadla. Jdi na vrakáč - z motoru to vezmi i s prsama a zkoušej mezi sebou kombinovat, s tím že podstatně nerovný a vyběhaný bývá i příložka sacího koše tvořící víko čerpadla. To vše musí klanput a pak to musí i mazat chtě nechtě..
děcka... favorití oil čerpadlo...
celý neseženu, hřídelku s kolečkem taky ne, ale kolečka mám.
Lze vylisovat z hřídelky ono jedno kolečko, nahradit jej solo kolečkem co se prodávána jako kus bez hřídelky? jinou variantu jak "repasovat" nemám :D
celý neseženu, hřídelku s kolečkem taky ne, ale kolečka mám.
Lze vylisovat z hřídelky ono jedno kolečko, nahradit jej solo kolečkem co se prodávána jako kus bez hřídelky? jinou variantu jak "repasovat" nemám :D
A nevite, kdo vyrabel/ vyrabi v CR zubova kola pro olejova cerpadla Skoda? Vetsinou jsem nasel vsude jako vyrobce: originalni dil, nebo Cina...
Stejně je zajímavé, jak zubové čerpadlo může sebrat olej. Jako pomůcku jsem si vzal toto schéma a moc tomu nerozumím. 

-> saskyn2: Ruku do ohně za to taky nedám, čerpám odsud: skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=487
-> dragon_cb_cz: je to možné,první modely zase tak nastudované nemám, jen vím že 66ka měla nižší kola než š 100 a samozřejmě k tomu jiný prsa
-> saskyn2: A pokud dobře hledám, tak i ze začátku menší průměr.
-> saskyn2: Ok, to co sem měřil je snad favorit.
jj, 1000MB má ze začátku nižší kola
-> dragon_cb_cz: Tisícovky moc zmáknutý nemám, ale byl sem přesvědčenej, že je to stejný.
-> stepan: 1000 - fel určitě nemaj celou dobu stejný čerpadlo, minimálně u MB se to (pokud mě pamět neklame) měnilo - a matně si vzpomínám, že víc než jednou.
Diky moc za pomoc, to znamena, ze mam nejaky atyp asi. Prumer 35 mm, vyska 26 mm. A co Skoda 1203?
1000-fel průměr 35mm, výška 20mm
fab průměr 33,5, výška 26mm (průměr brát trochu s rezervou, má lichej počet zubů, tak se to dost blbě měřilo)
fab průměr 33,5, výška 26mm (průměr brát trochu s rezervou, má lichej počet zubů, tak se to dost blbě měřilo)
-> yjedli: Do felicie jsou všechny stejný, fabia má vyšší a menší průměr myslim, ale přesný rozměry teď nevim, dojdu ti to změřit.
Ahoj, muzete mi prosim nekdo poradit/ napsat rozmery kol olejoveho zuboveho cerpadla pro S100, S120, S130, Favorit, Felicie, Fabia 1,4 8V? Zajima me prumer kola a vyska zubu. Nebo jsou vsechna stejna? Mam jeden rozmer: prumer kola 35 mm, vyska 26 mm, ale nevim, z ceho to je. Dekuji za info, Honza.