
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Striela do výfuku a slabý ťah.
14:03:00
15.04.2014
15.04.2014

dragon_cb_cz
-> U-Geen: Tak to je uřezání toho spodního snažší 

14:00:12
15.04.2014
15.04.2014

U-Geen
-> dragon_cb_cz: je. pilkou.
13:59:17
15.04.2014
15.04.2014

dragon_cb_cz
-> Eidy: To vozím rezervní, tak OK
-> U-Geen: Ten je seřiditelnej? Už dlouho jsem pedál neměl vyndanej.

-> U-Geen: Ten je seřiditelnej? Už dlouho jsem pedál neměl vyndanej.
12:55:13
15.04.2014
15.04.2014

U-Geen
a nebo posunout vrchni doraz pedalu :)
12:24:40
15.04.2014
15.04.2014

Eidy
-> dragon_cb_cz: Maximálně přetrhneš lanko/strunu.
12:21:06
15.04.2014
15.04.2014

dragon_cb_cz
-> minno: OK, jdu brousit kudlu 

12:18:23
15.04.2014
15.04.2014

minno
-> dragon_cb_cz: nič sa nestane
12:13:25
15.04.2014
15.04.2014

Petkar
Měl jsem stejný problém na favo motoru s LEKRem plný plyn, nebyl "plný plyn" po úpravě dorazu to teď jede a když se chce, umí to celkem slušně utíkat :-)
12:08:32
15.04.2014
15.04.2014

dragon_cb_cz
-> Vrba: Přitom taková blbost... lanko mám napnutý, to jsem kontroloval. Jak moc velkej problém, je když se to s tím zkrácením dorazu přežene a "doraz" pak bude až na karburátoru?
12:02:05
15.04.2014
15.04.2014

Vrba
-> dragon_cb_cz: Pamatuju dny,kdy se na srazech zubatym nožem řezaly dorazy na pedalech a napinaly lanka,aby se nasledně umístovalo na sprintech
Vyzkoušej a uvidíš,někdy je to fakt tak do 3/4 plynu v sérii.

21:32:59
13.04.2014
13.04.2014

dragon_cb_cz
-> Vrba: Jediná úprava kterou ten motor podle mě má je skutečnost, že ho někdo blbě zajel
Každopádně až bude po ruce vhodnej pomocník, tak to zkusím poštelovat, dík za tip.

20:20:49
13.04.2014
13.04.2014

Vrba
-> dragon_cb_cz: Začíná to byt zásadní až máš třeba upravené sání a hlavu. Pak už těch pár stupnů otočení klapky je poznat. Rešení je uřezat doraz a mít optimalizovanou vůli na lanku. Zjištovat zda je to v oukeju je nejlépe ve dvou.
20:16:52
13.04.2014
13.04.2014

dragon_cb_cz
-> Vrba: Zajímavé... a řešení je? Zkrátit doraz na pedálu? Zkoumal jsem to na svojí GLSe, ale jen za pomoci kamery v mobilu a došel jsem k názoru, že to asi není optimální ale že by to nemělo být nijak zásadní....
20:12:42
13.04.2014
13.04.2014

Vrba
-> dragon_cb_cz: Neměla,ale většinou dáš jen tak 3/4 u Mka
10:46:16
13.04.2014
13.04.2014

dragon_cb_cz
-> Vrba: Tak jestli dobře koukám, tak tam má SEDRa, tak tam by snad žádná zrada být neměla ne? Kdyby měl jiný karburátor, tak to potom jo...
10:27:54
13.04.2014
13.04.2014

Vrba
-> dragon_cb_cz: že plný plyn na pedálu nemusí znamenat plný plyn na karburátoru
10:02:14
12.04.2014
12.04.2014

Termixs
Ďakujem vám za rady včera som vymenil karburátor a natriskoval ,Nastavil rozdelovač nanovo a naladil spojku trochu ovzdušnil vodu a motor ide ako žiletka ..
16:52:27
11.04.2014
11.04.2014

dragon_cb_cz
-> Vrba: Jak to myslíš s tím převodem plynového lanka?
16:50:15
11.04.2014
11.04.2014

dragon_cb_cz
-> Termixs: Tak musíš mít hodně otevřený klapky v karburátoru - pokud odpojovač funguje normálně, tak jakmile vypneš zapalování, ucpe volnoběžnej kanál, právě aby se tomuhle zabránilo.
16:40:37
11.04.2014
11.04.2014

Termixs
-> dragon_cb_cz 09.04.14 21:23:49:
Presne chvilu po vipnutí beží motor a cievka na karburatore ide normlne
Presne chvilu po vipnutí beží motor a cievka na karburatore ide normlne
09:21:31
10.04.2014
10.04.2014

Vrba
-> Termixs: Ten výfuk vypadá dost krkolomně. Je možné,že to někde v tom svařenci netěsní,potom při deceleraci bude střílet. Ze to ani moc nechce jet bych viděl bud na výfuk,převod plynového lanka nebo nevhodný pruběh předstihu - detonuje to? Předehřev sání taky nezapojenej. To je jedno s druhým.
08:22:28
10.04.2014
10.04.2014

minno
-> Termixs: čo znamená dobrý predstih? Aký predstih pri akých otáčkach?
21:23:49
09.04.2014
09.04.2014

dragon_cb_cz
-> Termixs: Jestli ti po vypnutí zapalování ještě chvíli běží motor, tak máš nejspíš chudou směs. A taky nefunkční elektromagnetický ventil na karburátoru.
20:43:50
09.04.2014
09.04.2014

Termixs
Este som zabudol napisat zda sa mi cudne ze ked vipnem zapalovanie klucik tak motor ešte chvilu vrči na nizkich otačkach a zas za studena aj dobre chytá tak sa mi nezda ze by to bol rozdelovač.
20:32:21
09.04.2014
09.04.2014

Termixs
Ventili nastavil kamarat vraj boli volnejsie aj hadicu posilovača sa odpajala a nič to iste stále neda sa dako zistiť či niesu ventile podpálené bez zhodenia hlavy ?
20:08:43
09.04.2014
09.04.2014

Kuladmin
Ano ventily - saci-výfukové resp. vyfukový když do něj střílí, ale já bych to viděl na ten předstih.
19:12:45
09.04.2014
09.04.2014

Termixs
Predstih,a sviečky su ok aký ventil ?na hlave ventil ?
18:39:54
09.04.2014
09.04.2014

Jarinko
Zmes, predstih, netesniaci ventil, vadna sviečka
18:33:26
09.04.2014
09.04.2014

Termixs
motor foto
18:32:47
09.04.2014
09.04.2014

Termixs
Viem že tu bolo o tom písané ale mne to možno robí pre dačo iné nahodil som motor mpi sanie je rapid výfukové potrubie felda a prevarený výfuk a palivove cerpadlo 1203,sviecky som skusal v druhom aute a su ok ,rozdelovač takisto dobrý vymenil som aj dva karburatory a robí to na oboch teraz tam je 130kovy pri podradení dole kopcom striela do výfuku a zvykne sa aj prehriať po neprejdení veľkej vzdialenosti ventile sa prave nastavuju vole kamarat to kontroluje tak napisem ešte ako boli tie na tom ,, v čom moze byť závada ..??