
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
úprava na natural
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:U-Geen
09:52:17
28.03.2014
28.03.2014

Kocvin
-> fidelmc: Já myslím že odpověd dostal

09:42:36
28.03.2014
28.03.2014

fidelmc
Cestina ko, tema ko, smazat toto tema !!!!!!!
-> Schade12: Hledej a odpoved najdes, zbytecne zakladas tema.
-> Schade12: Hledej a odpoved najdes, zbytecne zakladas tema.
20:15:28
27.03.2014
27.03.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> castrol: však, jednou za čtyry roky ostrouháš starou baterku a olova máš dost 

20:14:36
27.03.2014
27.03.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Tomáššš: co naděláš
20:11:04
27.03.2014
27.03.2014

castrol
-> Peťa Klíč: to radsej necham ako to je teraz
20:10:13
27.03.2014
27.03.2014

Tomáššš
ste ubohi ...

20:00:47
27.03.2014
27.03.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> castrol: tak si vyrob dycky večer šestnáct motorů ,,
19:21:08
27.03.2014
27.03.2014

castrol
-> Peťa Klíč: tak to nedam aby som 16x za den menil lepidlo a to len cestou do prace
19:19:29
27.03.2014
27.03.2014

Majki
-> Peťa Klíč: Nestačilo by po každém kilometru ho nechat den vychladnout? moždní by se zlepšily i vlastnosti lepidla 

19:15:08
27.03.2014
27.03.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> castrol: musíš každých deset kilometrů lepidlo měnit
18:34:57
27.03.2014
27.03.2014

castrol
-> Peťa Klíč: a kolko si uz na tom najazdil ? a nesada to lepidlo ohriatim motoru ?
18:33:21
27.03.2014
27.03.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
samozřejmě funguje to i motoru z pračky v mixeru, a plánuju dat do favorita vyšší písty, jen to chce větší vrstvu lepidla aby si to tu hlavu mohlo podle potřeby přizvednout.. a ani pak nepotřebuješ těsnění pod hlavu !
18:31:42
27.03.2014
27.03.2014

dragon_cb_cz
-> Peťa Klíč: Konec 

18:31:03
27.03.2014
27.03.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
nedělejte si z něj srandu, já mám hlavu z favorita na 110ce, a hlavu z bagru na ještěrce, a použil jsem tohle
18:25:43
27.03.2014
27.03.2014

castrol
-> Majki 27.03.14 09:38:01: no to by slo a porom zvrtat 

15:08:21
27.03.2014
27.03.2014

Trady
tak tak, nechej si udelat GO hlavy, at ti tam da kaleny sedla, a rovnou i gufera na ventily. mohlo by to vyjit do 2000
10:48:04
27.03.2014
27.03.2014

dragon_cb_cz
-> Schade12: Nech si někde dát tvrdá sedla na výfukové ventily a neřeš hlouposti.
09:43:36
27.03.2014
27.03.2014

Markop
Ne, to opravdu nejde.
-> Majki: :-D
-> Majki: :-D
09:38:01
27.03.2014
27.03.2014

Majki
-> Syny: Našroubovat asi ne ale tenhle přípravek (x30) by to možná udržel 
E. :( v popisu obrázku je 800x160mm...

E. :( v popisu obrázku je 800x160mm...
09:34:14
27.03.2014
27.03.2014

minno
To zas niekto objavuje zemeguľu

09:34:00
27.03.2014
27.03.2014

Kocvin
-> Schade12: Stačí hledat někde se to tu určitě řešilo.. Hlava z fava tam nejde ale jdou vyměnit sedla pro provoz na lpg a ty natural ustojí..
09:32:49
27.03.2014
27.03.2014

Syny
-> Schade12: No jestli hlavu ze 135tky facka naroubujes na 130tku motor, tak jsi borec :)
09:31:42
27.03.2014
27.03.2014

MOLSO
-> Schade12: stupen kompresie 9.7 vs 8.5 je rovnaky ?
a inak nepasuje a ani nebude pasovat.
a inak nepasuje a ani nebude pasovat.
09:29:49
27.03.2014
27.03.2014

Schade12
zdar napadlo mě uprava k tomu aby šel do 130tky natural 95 bez aditiv. Na motor 130 by mel pasovat hlava valcu s favorita 135 když to ma stejny objem i rtupen komprese tak by to melo jit ne? A bylo by to kegalni narozdil od celeho motoru z fačka a mohlo by to jit i do 120 když by se dosahlo předepsaného stupně komprese. Zkošel to někdo? Jde to? Díky


Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:U-Geen