Identifikace motoru

prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 21.03.2014 do 15.03.2016, založil/a vencabriza
řadit dle data
21:25:02
15.03.2016
Jozka
-> Pavel P..: OK, dík.
19:29:00
15.03.2016
Pavel P..
-> Jozka: užovka, řekl bych...
16:37:21
15.03.2016
Jozka
-> Pavel P..: Z kterýho období je tahle ražba - s menším číslem za lomítkem a hvězdičkou s opuchlým prostředkem, nevíš ?
14:15:53
15.03.2016
czechino
-> Pavel P..: dobrá, dík.
13:49:34
15.03.2016
Pavel P..
-> czechino: 120
11:45:46
15.03.2016
czechino
Hoši je to 120, nebo 130? Dík
zvětšit Identifikace motoru - obrázek od czechino vložen 15.03.2016 11:45:46
20:23:33
23.03.2014
Jozka
-> Bukaj: 69 a možná i 68 se už vyskytovaly tyhle "fakt vostrý" trojky - na přírubě a na sacím plášti, na štítkách ale byly souběžně trojky pořád kulatý.

-> vencabriza: stejně ta vana má výpustní šroub nějakej zajímavej.. ta by se identifikovat podle čísel na odlitku dala. Ale základní otázku to nezodpoví.

-> Skili: Nebo i za komeníkem, revizákem plynu, kotlů apod., případně k doktorovi, tam tomu říkaj klonoskopie.. 3
19:45:32
23.03.2014
Skili
-> vencabriza: kdyžtak zkus zajet někam do servisu a zeptat se jestli by se ti tam nemohli podívat takovou malou kamerkou(nevím jak se to odborně jmenuje, asi endoskop) skrz díru od svíčky jak to tam vypadá ať se nemusí sundavat hlava
upraveno 2x, naposled 23.03.2014 19:52:53
19:37:36
23.03.2014
Bukaj
-> Skili: Tak ještě jak se vyjádří Jožka, co se týče originality té trojky. Na mém motoru, který je o rok až dva starší, je trojka klasického fontu (s kulatou vrchní částí). A model 69 moc prozkoumaný nemám.
19:27:54
23.03.2014
Skili
-> Bukaj: ta sedmička je stejně velká ale je jen trochu posunutá nahoru na fotce to klame

-> Jozka: ten šroub je stejnej jako na fotce co dával vencabriza
upraveno 2x, naposled 23.03.2014 19:34:07
19:06:41
23.03.2014
Bukaj
-> Skili:

Tak podle příruby vodní pumpy (hladká s Y žebrem) je to (pokud odhlédnu od čísla motoru) 1000/1100, případně první stovky (do modelu 70).

A co se týče původnosti čísla motoru, tak se mi nezdá trojka v čísle a možná klame foto, ale zdá se mi příliš velká sedmička. Jinak font čísel až na tu trojku se mi jeví, jako originální. Ale třeba měnili raznice a trojka je původní...?
18:09:13
23.03.2014
Jozka
-> Skili: No většinou jsou zaolejovaný.. ale šlo mi o velikost, 1000 + 100 prsa mají v tomhle místě nějakej malej závit, jen LS/R mají větší, stejnej jako pozdější modely, asi 14x1,5 (musel bych hledat = velikost průtokových šroubů pro chladiče).



Ale dobově bylo dobrým zvykem upgradovat motory na 1100 resp. 110, takže ty vnější znaky jsou jen vnější znaky, nahlýdnutí dovnitř se zřejmě nevyhnete ani jeden.. -> vencabriza: by mohl nahlýdnout v ČZ do archivu, jestli tam teda něco takovýho vůbec po řádění fy Cagiva zbylo.. .. Teď mě napadlo, že bych se mohl poptat na označení souseda, kterej v ČZ dlouhý léta pracoval a možná tam ještě i dojíždí na nějakej úvazek jako důchodce..
17:47:10
23.03.2014
stepan
-> vencabriza: A už ses aspoň kouknul dírou po svíčce na tvar pístu nebo tu čekáš na jasnovidce?
17:44:10
23.03.2014
Skili
-> vencabriza: není zač1
17:34:34
23.03.2014
vencabriza
To je faj, že se původní dotaz zašlapal, děkuji...
17:31:29
23.03.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: 110L má taky hliníkovou vanu.
16:31:43
23.03.2014
Skili
-> Jozka: ta rez do je dobová úprava3 Takže to teda bude tisícovka u které někdo dal hliníkovou vanu?
16:25:33
23.03.2014
Jozka
-> Skili: X a G vyjížděly už z výroby s hliníkovejma vanama, 1100 pak taky, navíc na ně AL z LS/R vana pasuje.. držák dynama je MB, hlava šroubu v prsou se mi jeví velká, ale může klamat ten atypickej rez na ní..3
16:10:50
23.03.2014
Skili
prsa a kus vany... fotil jsem to potmě a poslepu
zvětšit Identifikace motoru - obrázek od Skili vložen 23.03.2014 16:10:50
16:08:44
23.03.2014
Skili
asi nejlepší foto druhé strany
zvětšit Identifikace motoru - obrázek od Skili vložen 23.03.2014 16:08:44
16:06:49
23.03.2014
Skili
Příruba na vodní pumpu je hladká ale vana je hliníková, já jsem měl za to že u tisícovek byla plechová
zvětšit Identifikace motoru - obrázek od Skili vložen 23.03.2014 16:06:49
21:10:09
22.03.2014
Jozka
-> peti: Pravda, žebro.. to by asi neměl mít blok pro 742..
21:08:46
22.03.2014
Jozka
-> Skili: /7 ve spojení s tisícovkou vůbec není matoucí, prvně byla použitá pro 988 ccm - i když teda nevím proč, nikdy jsem po tom nepátral.. trochu divný je jen to nízký číslo.

-> Nwkt: Mě se z tý fotky zdála ta plocha spíš hladká, ale nejsem si teda vůbec jistej kvůli špíně a oxidaci..
20:40:06
22.03.2014
Skili
-> RadovanSkodovkar: já jsem si to taky myslel ale ta sedmička mě mate tak nevím co si o tom mám myslet. Zítra dotlačím víc fotek.
20:35:06
22.03.2014
RadovanSkodovkar
-> Skili: Slepica v strede hlavy? 130ca ak sa nemýlim ju mala ku kabíne medzi 1 a 2 valcom v smere jazdy.
20:30:24
22.03.2014
peti
je tam v strede rebro na casti kde sa montuje vodna pumpa to bude 1000
20:29:09
22.03.2014
Skili
-> Nwkt: ti nafotím obě kdyby sis to ještě rozmyslel1
20:28:36
22.03.2014
Nwkt
-> Jozka: Měla by bejt ďupkovaná
20:27:43
22.03.2014
Jozka
Označení /7 může být oboje, 1000MB nebo 130.. ražba vypadá těžce embéčkově, ale žebírko pochopitelně rozhoduje.

-> Nwkt: 130-ka má hladkou část za přírubou vodní pumpy, nebo ďubkovanou ? Jsem už dlouho neviděl žádnou.10
20:19:06
22.03.2014
Nwkt
-> Skili: Sry. levý straně 3
20:17:52
22.03.2014
Skili
-> Nwkt: A sakra, já jsem si to myslel, zitra vyfotim.

-> Jozka: 52
20:05:35
22.03.2014
Jozka
-> Skili: Širokosloupkový embéčko, cca srpen 1968 ? Zajímavý ale je, že já mám u motoru 323 xxx ještě /1.



-> vencabriza: Nic mě nenapadá, leda sundat alespoň ventildekl a zkusit přečíst vahadla - nebo změřit.. Ale i když bude klaviatura LS/R, stejně je to jen indicie.
20:02:58
22.03.2014
Nwkt
-> Skili: /7 je 130 dej foto žebra na pravý straně bloku
17:13:44
22.03.2014
Skili
taky bych rád zjistil co je zač jeden motor ale mám jen foto čísla motoru, slepice na hlavě je v prostředku ale je bohužel orezlá, takže barvu nevím
zvětšit Identifikace motoru - obrázek od Skili vložen 22.03.2014 17:13:44
upraveno 1x, naposled 22.03.2014 17:36:16
16:21:16
22.03.2014
vencabriza
Mám ješte něco nafotit ? Hlava se mi sundavat nechce :)
09:48:38
22.03.2014
Jozka
-> vencabriza: Může mít ten motor i zajímavou historii - je docela dobře možný, že si ho v ST nebo v Protivíně (zda byla filiálka přímo v Písku si nevybavuju) jako správní fajnšmekři sestavili na testování řetězů... nebo s ním poháněli automatickou převodovku..3 Uvnitř může být asi cokoliv..
22:17:40
21.03.2014
Adam59
tak ty znaky ČZ by mohly být tím že tam dělal GO motoru ne? ale zase

to neřeší to podivný číslo motoru ... taky bych se přikláněl ke 110 aspoň vložkám, ale chtělo by to sundat hlavu a přesně víš na čem jseš ;-)
19:45:34
21.03.2014
vencabriza
pocelou dobu jezdilo auto okres Písek... na erko nebo LS je ten motor dost línej, ale težko říct
18:55:33
21.03.2014
Jozka
-> vencabriza: Tak to je teda skládanka hádanka.. číslo nemá ani tvar AZNP, ani tvar přidělovanej DI VB pro náhradní bloky.. a ty čezeťácký znaky, to jsem ještě neviděl, že by něco jako ražba pověřeným pracovištěm..?

Jinak podle krupice na nátoku vodní pumpy to určitě není blok 1000/1100, podle prsou lze nezávazně dobově dedukovat na 110R/LS - jestli mě zrak neklame, tak je v prsou průtokovej šroub na chladič oleje a dobově se dávaly tyhle kryty rozvodů jen na LS/R. Ale nic moc to neznamená, později se sjednotilo. Hlavu z hlavy nevím dle čísla..



V jakým okrese byl tenhle motor zapsanej ?
16:41:54
21.03.2014
dragon_cb_cz
-> vencabriza: Otvorem pro svíčku jsi zkoušel koukat? Jestli jsou písty rovný nebo vypouklý? Hliníková vana by odpovídala vrtání 72mm, takže 1100MB/110L/110R/110LS, ale na to že je tam původně se vsadit nedá...
16:40:29
21.03.2014
vencabriza
Slepička je právě v barvě hlavy...
16:34:07
21.03.2014
dragon_cb_cz
Jaká je barva tý slepičky na hlavě? Bílá by odpovídala 110R/LS pokud se dobře pamatuju...
14:15:10
21.03.2014
vencabriza
Ahoj, poprosil bych zkušeně škodovkáře o pomoc při identifikování motoru který je osazen v mé 1000mb. Motor byl měněn a dokonce je jeho podivné číslo zapsano v tp. Mé poznatky jsou, že má slepici uprostřed hlavy, hlava je stažena srouby, má hliníkovou vanu a zvlástní číslo motoru, které je započato a zakončeno čezeťáckým značkem. Došel jsem k závěru, ze by se mohlo jednat o 110. Přikládam okaz s par fotkama. Předem Vám děkuji vencabriza.rajce.idnes.cz /Motor_Skoda
Extreme Tyres