benzin 100 oktan

prohledat
59 příspěvků (zobrazeno 51 až 59) od 09.03.2014 do 26.03.2014, založil/a Cumper
řadit dle data
07:38:41
10.03.2014
sep
-> MVM: :vyzkoušeno i zvýšené dávkování ale zkrátka na zimní,resp. jakýkoliv delší spánek je lepší něco bez těchto sraček.
07:33:46
10.03.2014
MVM
Pokud nejde o oktanový číslo kvůli detonacím (potažmo kvůli vysokému kompresnímu poměru)

Jde eliminovat vliv biosložky aditivem -VIF benzin-
07:21:19
10.03.2014
sep
-> Vrba: :přínos třeba pro mě je nulový obsah biosložky,ale pro změnu tady nikde v okolí co vím vervu netočí.
05:59:50
10.03.2014
Vrba
Ono to nějak ale postrádá smysl. Benzín má stejnou výhřevnost jako každej jinej a v motoru,kterej je na 91oct nevyužijeěš tu antidetonační vlastnost,za kterou si u tohoto benzínu připlácíš - takze objektivní přínos je 0
upraveno 1x, naposled 10.03.2014 06:00:34
23:43:42
09.03.2014
dragon_cb_cz
-> Eidy: Až tak jednoduchý to není, ruku v ruce s tou odolností proti detonacím jde rychlost hoření atd - detaily už si (opět) nepamatuju, každopádně máš pravdu v tom, že škodovce to v žádném případě neškodí.



-> Cumper: Jezdím pravidelně v 120GLS i 136GL - naprosto v klidu a můžu doporučit 4
23:37:21
09.03.2014
Citr0nik
-> Cumper: davam do babetty shell 100oktan a je to o niecom inom :D je to sice len babetta ale uz len ten volnobeh je pocut ze je iny 4
23:33:11
09.03.2014
Cumper
-> Eidy: To jsem si přesně myslel, ale furt je každej chytrej a řiká mi něco jinýho3 Díky za odpověď!
23:24:10
09.03.2014
Eidy
Klidně to tam nalej. Ten benzín se liší jen odolností proti detonacím. Výhřevnost je stejná, takže se nic nezničí. Pokud nemáš dělaný sedla ventilů, tak samozřejmě přidat náhradu olova. Ale to je asi jasný.
23:21:58
09.03.2014
Cumper
Ahoj, je to asi blbej dotaz, ale já v tom furt nemam jasno. Chci do svojí škodovky 120 se kterou vyjedu tak 1x za měsíc dávat od benziny 100 oktanovej benzin (verva 100) z důvodu že neobsahuje biosračky. Zatim tam mám obyčejnej N95, ale říkal jsem si že příště vezmu vervu.

Minule mi ovšem známej řikal, že tyhle vysokooktanový benzíny se do starejch motorů nemaj dávat, že prej vziká vyšší teplota a ty motory na to nejsou stavěný atd.

A soused zase řiká jak je 98okt. a 100ok. benzin dobrej, dává to do favorita, babety i pionýra a že to líp jede.

Já si sice myslim že to nemá žádnej vliv ani na výkon, ani na teplotu hoření a opotřebení motoru, ale radši se zeptám, abych si neopotřeboval svůj zánovní 120 motor1

Víc oktanů se využije až při zvýšený kompresi ne?
Extreme Tyres