skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní předstih pomocí žárovky
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 08.03.2014 do 09.03.2014, založil/a black_devil
09:16:43
09.03.2014
09.03.2014

Petr Urban
Nejrychlejší pro mne : Vyndat střední vodič z víka rozdělovače co jde od indučky a položit kdekoli ke kostře (tělo altíku,motoru,...) v vzdálenosti 3-10mm. Pak jde nejen velmi jasně slyšet přeskočení jiskry, ale také jasně vidět. Je to pak stejné jako žárovkou, jen rychlejší a není třeba se dívat po žárovce, ale může se člověk soustředit na sledování pouze řemenice a velmi jasně uslyší přeskočení jiskry.
16:06:09
08.03.2014
08.03.2014

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Peťa Klíč: Jestli von to nebude brácha od IJK 

15:50:08
08.03.2014
08.03.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> black_devil: jak se ti vzalo ve favu zapalování s kladívkama 

10:01:01
08.03.2014
08.03.2014

black_devil
-> Bukaj: -> MVM:
Díky, díky, o tu svorku "1" mi šlo :)
Díky, díky, o tu svorku "1" mi šlo :)
09:59:35
08.03.2014
08.03.2014

MVM
-> black_devil:
Uplně to stejný co psal kolega Bukaj - jen si připojíš žárovku (zkoušečku) mezi svorku č.1 na indukčce a kostru kdekoliv.
Uplně to stejný co psal kolega Bukaj - jen si připojíš žárovku (zkoušečku) mezi svorku č.1 na indukčce a kostru kdekoliv.
09:55:49
08.03.2014
08.03.2014

Bukaj
-> black_devil: je to stejný, jako jsem popisoval, jen na kontakt napojíš žárovku. Je to postup pro hluché (kteří neslyší zajiskření)
Je to v každé knížce o údržbě škodovek, stačí hledat...

Je to v každé knížce o údržbě škodovek, stačí hledat...
09:36:44
08.03.2014
08.03.2014

black_devil
-> Bukaj: Díky, tohle vím, potřebuju ale vědět postup při nastavování předstihu žárovkou, mám to ke zkouškám :)
08:38:21
08.03.2014
08.03.2014

Bukaj
Tak v případě kontaktního zapalování ani nepotřebuješ žárovku.
Zase natočíš řemenici ryskou do polohy požadovaného předstihu, povolíš rozdělovač, zapneš zapalování, pootočíš kousíček po směru hodručiček a pomalinku vracíš zpět. Ve chvíli, kdy se rozpojí kontakt je z rozdělovače slyšet přeskočení jiskry...
Lepší je mít sundané víčko rozdělovače a přímo vidíš zajiskření na kontaktech a nestane se, že by motor náhodou kopl...
Zase natočíš řemenici ryskou do polohy požadovaného předstihu, povolíš rozdělovač, zapneš zapalování, pootočíš kousíček po směru hodručiček a pomalinku vracíš zpět. Ve chvíli, kdy se rozpojí kontakt je z rozdělovače slyšet přeskočení jiskry...
Lepší je mít sundané víčko rozdělovače a přímo vidíš zajiskření na kontaktech a nestane se, že by motor náhodou kopl...
08:31:01
08.03.2014
08.03.2014

Bukaj
U fáčka nastavíš bez vybavení (stroboskop) předstih jen orientačně a to tak, že dle rysky na řemenici nastavíš rozdělovač do polihy, kdy se překrývají cípy hvězdice v rozdělovači s výstupky na desce. Pro nastartování to stačí a pak doladíš dle chování motoru za jízdy. Předpokladem je správné natočení rozdělovače (aby pálila správná svíce) 

08:25:16
08.03.2014
08.03.2014

black_devil
Ale vždyť jsem debil. ETZ tam není, je tam kondík. Takže zpět, žádnej bezkontakt.
08:21:36
08.03.2014
08.03.2014

Lukyn742
Co já vím tak to asi nepude, tohle se dělalo na škodovkách kde jsou ještě kladívka...etz funguje jinak
08:14:31
08.03.2014
08.03.2014

black_devil
Ahoj, omlouvám se, jestli to tu už někde je, ale nemůžu to najít. Potřeboval bych věděl, jak nastavím předstih pomocí žárovky u Fáčka s ETZ? Tuším, že se připojovala někam na cívku, ale už nevím kam. Díky