Ano, vytahl jsem sytc,slapl plny plyn a startoval bez plynu. Vzdy to drzelo po startu 1500ot tak dlouho,dokzud jsem neproslapl plyn, nebo se neohral bimetal.
Samozrejme jsem nevymenil jen viko, ale i cele telo s celym mechanizmem ovladani privery. Myslim, ze nic jineho uz menit nemusim, nic jineho na to ovladani vliv nema
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nastavení manuálního sytiče-přívěry Lekr
16:56:32
01.03.2014
01.03.2014

LukeGTD
21:32:30
28.02.2014
28.02.2014

minno
S ručným ovládaním sytiča u LEKRa nemám skúsenosť, ale podľa toho čo píšeš, mám taký pocit, že tá prestavba z automatiky na manuál nie je len o výmene veka sytiča, ale bude treba prestavať podľa starého karburátora aj zvyšný mechanizmus na veku karburátora.
Na veku karburátora je totiž mechanizmus so stupňovitou vačkou, u LEKRa s automatickým ovládaním sytiča treba pred štartom najskôr zošliapnuť plyn a tým sa bimetalovou pružinou uzavrie sytičová prívera.
Predtým si ako postupoval pred štartom studeného motora? Najskôr si ručne vytiahol sytič a potom si ešte stlačil plný plyn a až potom štartoval, alebo si na plyn pred štartom vôbec nešahal?
Na veku karburátora je totiž mechanizmus so stupňovitou vačkou, u LEKRa s automatickým ovládaním sytiča treba pred štartom najskôr zošliapnuť plyn a tým sa bimetalovou pružinou uzavrie sytičová prívera.
Predtým si ako postupoval pred štartom studeného motora? Najskôr si ručne vytiahol sytič a potom si ešte stlačil plný plyn a až potom štartoval, alebo si na plyn pred štartom vôbec nešahal?
21:09:21
28.02.2014
28.02.2014

LukeGTD
Ahoj, potreboval bych radu ohledne manualniho sytice na LEKRu. Menil jsem ted karbec, tak jsem lanko odpojil a cely mechanizmus ovladani vzduchove privery byl sundanej, sytic do te doby pracoval naprosto perfektne ( drzel 1500ot, to mi vyhovovalo ) Ted po namontovani to ale vubec nemuzu nastavit, tahlo nejde vytahnout tolik co vzdycky slo a privera se privira jen naprosto minimalne. Rucne jde uplne zavrit jen kdyz pootevru klapku prvni komory. Studeny starty jsou teda dost tragicky.
Je to nejspis nejaka origo prestavbova sada montovana nekdy v roce 91, na tele mechanizmu je prisroubovanej kus plechu na kterém je uchyceni pro konec bowdenu, pripadne vyfotim. Nesetkal se s tim nekdo z vas a nevi, v jakych polohach a jak se to spravne nastavuje?
Predem diky za jakekoliv info ;)
Je to nejspis nejaka origo prestavbova sada montovana nekdy v roce 91, na tele mechanizmu je prisroubovanej kus plechu na kterém je uchyceni pro konec bowdenu, pripadne vyfotim. Nesetkal se s tim nekdo z vas a nevi, v jakych polohach a jak se to spravne nastavuje?
Predem diky za jakekoliv info ;)