co se tam nevleze?to Dosíkovo víko?proč?já tam mám navíc příruby od prodloužení a vleze se v poho.
Odvětání nemusí být přez nohu,kor když se ti tam nevleze.já to mám jen trubičkou v držáku a taky to fachá.olej to nehází,jen něco málo se odpaří a vysráží v kanystru na boku.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
OdvzduŠnĚnÍ Motoru
19:46:20
24.02.2014
24.02.2014

pecen
-> Bery:
jjj, ale to mi tam nevleze, nohu ze stovky dát nemůžu, zavazí svody výfuku, tak jsem tam dal nazpět origo, asi hodinu jsem se snažil to tam napáčit, pak jsem všechno sundal a bylo to, teď je to zase cajk, ale nelíbí se mi to
a času je málo, o víkendu max půl dne
jjj, ale to mi tam nevleze, nohu ze stovky dát nemůžu, zavazí svody výfuku, tak jsem tam dal nazpět origo, asi hodinu jsem se snažil to tam napáčit, pak jsem všechno sundal a bylo to, teď je to zase cajk, ale nelíbí se mi to

08:39:39
20.02.2014
20.02.2014

Bery
jde u Dumy koupit to spravne viko s hrdlem ale to je za penize.kdyz svaris hlinik,tak si ho muzes vyrobit.do boku odlucovaci nadobku a hotovson.
21:26:29
17.02.2014
17.02.2014

minno
-> vhml: 

20:29:14
17.02.2014
17.02.2014

vhml
-> pecen 17.02.14 20:27:11: a problém je vyřešen 

20:27:11
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> vhml:
když tam nechám origo = nepotřebuju flašku
když tam nechám origo = nepotřebuju flašku
19:48:41
17.02.2014
17.02.2014

vhml
-> pecen 17.02.14 18:36:05: a proč tam prostě nenecháš origo víko a nevyvedeš to do flašky?
18:57:59
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> srdcar 120L:
já měl 120tku bez GO po 300 000 km, ten motor byl jedna velká olejo bahno pracho koule a jel skvěle - do teď tomu nevěřím, bylo firemní po pravidelných udržbách, sice žral olej, ale jel
já měl 120tku bez GO po 300 000 km, ten motor byl jedna velká olejo bahno pracho koule a jel skvěle - do teď tomu nevěřím, bylo firemní po pravidelných udržbách, sice žral olej, ale jel
18:53:10
17.02.2014
17.02.2014

srdcar 120L
-> pecen: Nebyl čas na mytí, muselo se jezdit.



18:38:22
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> srdcar 120L:
no dík za připomínky, ale takhle pochcanej motor to nebyl
no dík za připomínky, ale takhle pochcanej motor to nebyl

18:36:05
17.02.2014
17.02.2014

pecen
ten odlučovač je pryč, ta malá trobička do karbu taky pryč a ta trubka na odvzdušnění je níž
18:34:40
17.02.2014
17.02.2014

srdcar 120L
-> dragon_cb_cz: Tak to má blbý, to mu tedy nezávidím.
18:31:42
17.02.2014
17.02.2014

dragon_cb_cz
-> srdcar 120L: On má webery, takže nejspíš sání přes hlavu...
18:30:06
17.02.2014
17.02.2014

srdcar 120L
-> pecen: Takže mám to takhle, sice je to starší fotka, ale pořád tak je. Myslím tím jen filtrbox, ne to zaprášený a od oleje okolo. Pouze altík je jiný, z Feldy.
18:28:43
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> m8rinek:
áno, až nebudu padat ráno bolestí z postele tak se na to vrhnu
áno, až nebudu padat ráno bolestí z postele tak se na to vrhnu

18:27:39
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> srdcar 120L:
já filtrbox nemám, u mě by to ani otočit nešlo, prostě by to tam všechno nevlezlo
já filtrbox nemám, u mě by to ani otočit nešlo, prostě by to tam všechno nevlezlo

18:26:40
17.02.2014
17.02.2014

m8rinek
-> pecen: Takže Tě čeká i sundání vany a vrtání bloku, jak snadné ;).
18:23:37
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> srdcar 120L:
da - to mě nenapadlo
da - to mě nenapadlo
18:20:57
17.02.2014
17.02.2014

srdcar 120L
-> pecen: Jeden z dalších důvodů, proč ti to do trubky tlačí olej.
Já mám filtrbox otočený o 180 stupňů, takže k ventildeklu můžu kdykoliv bez složitého odstraňovaní příslušenství. A sací nátrubek vychází krásně pod kapotu.
Já mám filtrbox otočený o 180 stupňů, takže k ventildeklu můžu kdykoliv bez složitého odstraňovaní příslušenství. A sací nátrubek vychází krásně pod kapotu.
18:20:06
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> srdcar 120L:
no jasně, že ten krycí plech tam není, na co že :-)
ale nemám jinou možnost, aby sundal víko bez demontáže všeho, ale asi to dám nazpět, jeblo mě v zádech tak jsem už neměl síluu :-)
ne je tam ta origo trubka asi 12mm, jenom trošku jinde
no jasně, že ten krycí plech tam není, na co že :-)
ale nemám jinou možnost, aby sundal víko bez demontáže všeho, ale asi to dám nazpět, jeblo mě v zádech tak jsem už neměl síluu :-)
ne je tam ta origo trubka asi 12mm, jenom trošku jinde
18:19:55
17.02.2014
17.02.2014

srdcar 120L
-> pecen 17.02.14 18:06:00: Jedno odvětrání není málo, ale nemůžeš jeho průměr zmenšit na minimum. 12 mm na odvětrání bohatě stačí, ale 4 mm už sotva a hlavně bez odlučovače.
18:16:56
17.02.2014
17.02.2014

srdcar 120L
-> pecen: Ono ne každé vylepšení se povede a být tebou, dal bych zpátky normální ventildekl a máš po starostech, všechno na něm má svůj význam a někdy to takto dopadne, když to člověk chce udělat jinak. Nechal jsi u 1. válce taky ten krycí plech na ventilech přímo pod nalévacím otvorem?
Já jsem kdysi podobně dopadl s kompresorem, jednopísťákem, olejovým, když jsem si myslel, že nepotřebuji odlučovač oleje u klikovky a vyndal jsem ho. Olej taky všude.
Já jsem kdysi podobně dopadl s kompresorem, jednopísťákem, olejovým, když jsem si myslel, že nepotřebuji odlučovač oleje u klikovky a vyndal jsem ho. Olej taky všude.
18:06:00
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> Tuner#2:
fotku nemám, už to nestačím fotit, je tak trošku z boku, ale jedno odvětrání z motoru je prostě málo, to jsem zjistil, navím mě jeblo v zádech po té, co sem koupil plnou nádrž a těšil se jak se projedu :-)
fotku nemám, už to nestačím fotit, je tak trošku z boku, ale jedno odvětrání z motoru je prostě málo, to jsem zjistil, navím mě jeblo v zádech po té, co sem koupil plnou nádrž a těšil se jak se projedu :-)
18:03:04
17.02.2014
17.02.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> pecen 17.02.14 17:59:12: Ukaž fotku. Pokud jsi boční vývod udělal jinak z boku víka, tak jako srdcař...
18:02:47
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> srdcar 120L:
:-) právě přes to trobko - de to blbě :-) a je to nadlouho
ale máš pravdu, zlikvidoval jsem "odlučovač oleje"
:-) právě přes to trobko - de to blbě :-) a je to nadlouho
ale máš pravdu, zlikvidoval jsem "odlučovač oleje"
18:01:26
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> Čokin:
3,5l
3,5l
18:00:52
17.02.2014
17.02.2014

srdcar 120L
-> pecen: Tím zavařením jsi zlikvidoval odlučovač oleje na víku, proto ti to tlačí ven olej přes malou dírku, kudy se původně vracel odloučený olej zpět na ventily. Před zavařením jsi měl dát před vyústění trubky odvětrání aspoň kus plechu jako odlučovač a původní velkou díru, kam se vkládala zátka oleje, nechat, případně mírně snížit a celé to překrýt. Nezbyde ti nic jiného, jak to předělat. Jak leješ olej do motoru? Přes měrku?. Odvětrání motoru potřebuješ v každém případě. Holt se ti to všechno natlakovalo.
18:00:52
17.02.2014
17.02.2014

Čokin
-> pecen: Kolik tam je oleje........nepřelil jsi to?
17:59:12
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> Tuner#2:
nemám, všechno zavařeno kvůly sání (jen jedna do fitru zůstala, ale je jinde a pod jiným úhlem tak aby to vyšlo) - - - abych nemusel sundávat celej výfuk a sání k seřízení ventilů - takže asi dám nohu ze stofky a spojím to spolu, jen se ptám jestli to někdo nemá tak blbě jako já
nemám, všechno zavařeno kvůly sání (jen jedna do fitru zůstala, ale je jinde a pod jiným úhlem tak aby to vyšlo) - - - abych nemusel sundávat celej výfuk a sání k seřízení ventilů - takže asi dám nohu ze stofky a spojím to spolu, jen se ptám jestli to někdo nemá tak blbě jako já
17:56:34
17.02.2014
17.02.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> pecen 17.02.14 17:51:58: Jak olej vrátit zpět? Ano je tam dírka, když leješ a netrefíš se aby to odteklo z toho rantlu, ale jinak je snad úplně jedno jestli je tam víčko s gumou a nebo jsi to zavařil. Odfuk obstarává velká hadice bokem + u některých vík malá. Snad jsi nezavařil i ty? Ukaž foto.
17:52:15
17.02.2014
17.02.2014

Pecyn
Nechtěl bych tě sklamat, ale jestli to fakt tak tlakuje tak je nekde díra (špatné kroužky, díra v pístu...) S tím víkem to bude asi náhoda 

17:51:58
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> Tuner#2:
tam má možnost olej se vrátit nazpět jestli si to viděl někdy, a byla tam trubička ke karbu já jí měl do atmosféry a vyrovnávala tlak
chjo tak nic no
tam má možnost olej se vrátit nazpět jestli si to viděl někdy, a byla tam trubička ke karbu já jí měl do atmosféry a vyrovnávala tlak

chjo tak nic no
17:49:11
17.02.2014
17.02.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> pecen 17.02.14 17:46:58: Tak u origo víka je snad jedno zda tam máš zátku přes gumové těsnění a nebo jsi to zavařil. Chceš snad tvrdit, že přes to gumové těsnění Tě to kolem víčka funělo? To by víčko dávno vystřelilo.
17:46:58
17.02.2014
17.02.2014

pecen
-> Tuner#2:
s origovíkem to nedělalo, prostě to tlačí ven
s origovíkem to nedělalo, prostě to tlačí ven
17:44:27
17.02.2014
17.02.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
Pokud motor po x stech metrech vyházel tolik oleje, že to zaneslo filtr a pochcalo motor, tak bych hlavně uvažoval o GO motoru.
17:41:53
17.02.2014
17.02.2014

pecen
Zavařil jsem na ventilovém víku nalévací hrdlo, nechal jsem jen trubku odvzdušnění, na ní dal filtr pro odvzdušnění, po X stech metrech v otáčkách jízdy se začal hrnout olej ven z filtru, všechno kolem pochcaný - - jasný.....teď nevím jak to řešit...blok favo, napadlo mě spojit to s nohou na ventilátor ze stofky, zavařit jí a spoji a dát filtr..totiž origo víko má něco jako labyrint pro vracení oleje zpět, tak nevim. Nebo dát navíc do podběhu nádž na odvzdušnění, ale nevím kolik by tam toho oleje bylo, páč po několika X set metrech toho bylo dodt - jak jste to řešily vy?