Vybrusove pistni krouzky?

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 12.02.2014 do 14.02.2014, založil/a fidelmc
řadit dle data
17:32:29
14.02.2014
TTomas
-> Šediváček: Verim, ze pozorny ctenar jiste pochopil pointu obou prispevku, ale pro schizofrenika tedy jeste jednou a polopate. Ac se tak tvarite, tak zajizdeni motoru stylem "plnej kotel" neni nic noveho a u skutecne ostrejch zahranicnich motoru se to tak bezne dela. Ver ale, ze nikoho znaleho ani nenapadne zajizdet na polosyn. Navic ty motory jsou vetsinou skladany pastou a maji k tomu sladene komponenty, ktere tu zatez vydrzi. Ty nase vykopavky to obecne moc dobre nesnasej. Hlavne se tady bavime o vyrobni toleranci pri montazi, coz ma se zajizdeni motoru pramalo spolecneho a i v tomto pripade bych doporucil zajizdet opatrne kvuli krouzkum i pistum. Taky si vsimni, ze jsem mluvil v minulem case, tedy to co se delalo pred 30-40 roky.
20:23:05
13.02.2014
Šediváček
-> TTomas: Nechcem to tady zbytečně zasírat, ale SZ nebude mít žádný efekt, a byla to spíš náhoda, ale před nějakou dobou jsme byly za blbce co dělaj zemědělský vůle a teď tu sám říkáš, že kombinace "větší" vložky a "menšího" pístu je běžná.......zajímavý 4 Těšilo nás.
18:08:07
13.02.2014
m8rinek
-> Athlonek: Vloni, předtim byl motor jinej...
17:59:30
13.02.2014
Athlonek
-> m8rinek: To jsi s tim jel Jičínské eRekce?
10:20:19
13.02.2014
vhml
-> m8rinek 13.02.14 10:04:40: vodu já budu muset poctivě hlídat, minulej motor jsem uvařil po prvních 2km 3



A převod větráku nebudu mít standartní cca 1:1 ale 1:2
10:04:40
13.02.2014
m8rinek
-> Athlonek: 5tkm



-> vhml: vody, ale vykompenzoval jsem to jarním počasím.



Aby nedošlo k mejlce jde o motor co je v erku..
09:29:16
13.02.2014
vhml
-> m8rinek 12.02.14 21:37:32: jak se to projevuje? Vyšší teplota vody? Oleje?
06:42:02
13.02.2014
MOLSO
-> stepan: fabiove su zospodu o kusok kratsie ale po skrateni su plne zamenne 4
23:18:39
12.02.2014
stepan
Trochu se sem vetřu, jsou stejný vložky fabia a fav/fel?
23:13:45
12.02.2014
Athlonek
-> m8rinek: A kolik už máš najeto po GO?
22:56:49
12.02.2014
m8rinek
-> Athlonek: Jezdim to ve Fa...
22:55:26
12.02.2014
Athlonek
Ty B písty v A vložkách jde to provozovat i u nekompezovaných pístů, nebo jenom u Fa, Fe a Fabia?
22:37:23
12.02.2014
dragon_cb_cz
-> TTomas: Viz -> dragon_cb_cz 12.02.14 21:34:51: - píše se to vzadu v Cedrychovi - "pro urychlení záběhu".
22:35:33
12.02.2014
TTomas
Dle slov konstruktera tech nasich motoru se bezne davaly do ostrych motoru o jednu az dve tridy volnejsi pisty. Mensi treni = vetsi vykon a stejne vse utesnej krouzky. Vubec bych se toho nebal. Obracene to bude horsi. Tam uz ta jedna trida bude sakra znat.
upraveno 1x, naposled 12.02.2014 22:36:37
21:37:32
12.02.2014
m8rinek
-> MOLSO: Najel jsem s tim 5000km bez potíží, ze začátku bylo znát, že se to víc hřeje (dané i novým motorem). Přes dvě třídy bych to ale neriskoval...
21:34:51
12.02.2014
dragon_cb_cz
-> MOLSO: Tu rychlozáběhovou variantu (Ačkovej píst do Cčkový vložky) uvádí i Cedrych, takže tam problém asi nebude - opačnou netuším.
upraveno 1x, naposled 12.02.2014 21:35:03
21:14:35
12.02.2014
MOLSO
-> m8rinek: a po zabehu to uz bolo uplne bez problemov hej ?
21:12:54
12.02.2014
m8rinek
-> MOLSO: Při záběhu, známej tvrdil, že to takhle mimo třídu jezdily, že pak ,,píst,, víc těsnil, opačně to jezdili když nebyl čas na záběh...
20:09:40
12.02.2014
MOLSO
-> m8rinek: a to stale alebo len pri zabehu ?
20:06:05
12.02.2014
m8rinek
Jinak jezdim Bpísty v A vložkách... chce to dávat pozor při ohřevu...
15:39:52
12.02.2014
fidelmc
-> David.: ano 1g to se da doladit.-> dragon_cb_cz: a nevis na jakem miste vlozky znacka je?
15:18:28
12.02.2014
David.
-> fidelmc: 01 je koncové číslo váhy pístu , rozdíl ve váze mezi jednotlivými písty smí být tuším 1 g
15:15:46
12.02.2014
dragon_cb_cz
-> fidelmc: I vložka by měla být značená.
15:06:01
12.02.2014
fidelmc
Diky, takze se ani nejedna o nejaky zmetky nebo tak, jen tolerancni rozmerova trida(ne vahova?) Jeste je tam cislo 01 ale ne hned u "B". A jak se da zjistit Bckova vlozka , jde to suplerou, nebo mikrometrem?
14:49:39
12.02.2014
David.
-> dragon_cb_cz 12.02.14 14:36:22: Bčko jo,ale Cčkový píst od Ačkového válce je už horší
14:36:22
12.02.2014
dragon_cb_cz
-> minno: Platí to oběma směry? Vím že se může dát "menší" píst do "většího" válce, ale jde to i naopak?
14:35:11
12.02.2014
minno
-> fidelmc: Každopádne praxou sa overilo, že sa nič nestane ani keď dáš B piest napríklad do A valca, ono si to nejako sadne.
14:18:54
12.02.2014
Pavel P..
B je toleranční třída... né výbrus... to by tam bylo číslo u toho B
14:17:35
12.02.2014
m8rinek
Když je tam B, tak to znamená, že to je Bčková toleranční třída, neznačí to rozměr pístu. Chce to k tomu sehnat vložky ve stejný toleranční třídě (tedy B).
14:16:44
12.02.2014
dragon_cb_cz
-> fidelmc: B je tolerancni trida, ne vybrus. Vlozky bys k tomu mel mit prislusne tridy, krouzky jsou pro vsechny tridy stejneho prumeru stejne.
14:15:00
12.02.2014
fidelmc
Zdravim. Kdyz je na 130 pistu zezhora pismeno "B" dle meho jde o 2.vybrusovou sadu, k tomu musi byt vybrus vlozek. A co krouzky? Ty se taky musi dat vybrusovy ze?
Extreme Tyres