svíčky na litra

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 06.02.2014 do 07.02.2014, založil/a dušan
řadit dle data
20:14:25
07.02.2014
dušan
-> Tommyk: dík ja mam svičky
19:59:18
07.02.2014
Tommyk
19:54:01
07.02.2014
dušan
-> dragon_cb_cz: jo to všchno mam kladívka jsou nové a seřízné , přdstih je seřízeny podle knížky na 5stupnů ,
19:46:34
07.02.2014
dragon_cb_cz
-> dušan: Spíš naopak bude moc vysoká - bude tam pouštět palivo i když nemá. Jinak předpokládám, že pecku na kladívkách jsi opiloval, odtrh seřídil, předstih je v pořádku?
19:18:56
07.02.2014
dušan
-> dragon_cb_cz: ok dneska jsem neměl čas zítra na to kouknu . jak mám vyzkoušet ten jehlovej ventil ?? kdyby netěsnil tak bude klesat hladina ??
upraveno 1x, naposled 07.02.2014 19:19:45
13:51:46
07.02.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: 3 47 40
13:48:09
07.02.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: To jo.. Nu, BS-ko - jen další důkaz, že geniální není nacpat všechno co se vleze, ale udržet funkčnost, když už není co ubrat..3
13:41:39
07.02.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Ono totiž utěsnit sací trakt s BSkem jde o dost líp než se SEDRem...
13:39:52
07.02.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: U zimního MB jsem ještě v zimě 2011/12 nemusel šlapat vůbec a chytalo na brnk a bez zdechání do -14°C (bezkontakt).. ale od tý doby jsem na ten motor nesáhl a už by to holt zas chtělo..
12:21:26
07.02.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: U kila mi stačí tak dvakrát pořádně šlápnout, chytí na brnk a většinou už drží, max jednou zdechne. 136GL drží hned. Ale u GLSy je to strašlivý - i při dnešních teplotách (možná +5) jsem startoval asi na 4x 8
10:36:31
07.02.2014
Jozka
-> Petr98: Jo, v zimě litr (i Š120 předtím) skoro stejně - s MB to mám vypozorovaný aktuálně, do -2 stačí 1x šlápnout, do -5 2x a zpravidla pak nezdechne jako bez prošlápnutí plynu..

Při nižších teplotách, co ještě letos nebyly, zdechlo tak 3x. A ovlivňuje to i to, že parkuju pod barákem čumákem mírně do kopce tak, když nechám rovně, není nutný při cca 0°C na nic šlapat.. ale zas je někdy nutný čistit okna 3.
10:23:18
07.02.2014
Petr98
Emba mi dělají to samé v zimě. To s manualnim syticem méně, to s automatickým hodně. Tak škrtnu a když to chcipa, slapnu na plyn - striknu benzin a tak po pátém, šestém prudkém seslapnuti to přestane a jede normálně na syticovy systém.....
23:26:51
06.02.2014
dragon_cb_cz
-> dušan: Ještě jednou zkontroluj hladinu... a benzín radši preventivně načerpej, ať to vyloučíš. Jehlovej ventil ti těsní? Přírubu karburátoru jsi rovnal?
20:42:24
06.02.2014
dušan
-> colaczech: zítra to trochu uberu a uvidím , právě pro to jsem tady prověřoval ty svíčky jestli není problém i tam
20:40:47
06.02.2014
dušan
-> colaczech: no to asi jo ., musím to nějak poladit . jen na to nemam ucho 1
20:36:29
06.02.2014
colaczech
nemáš moc bohatou směs? vypadá to že se ti to ze sytičem uchlastává.
20:06:54
06.02.2014
dušan
tak ted jsem to byl ješte vyzkoušet . napumpoval jsem to dal sytič a asi 10x startoval a pokaždé to chcíplo ale při každém startování se ta prodleva kdy to chcípne prodlužuje pak jsem vypnul sytič a už to drželo a nechcíplo to ani s plynem ne , ale nevím jake by to bylo startovat to bez sytiče to by to asi nepobralo
19:25:57
06.02.2014
dušan
-> vhml: protože když jsem zkoušel napumpovat tak nepumpuje , dneska jsem to byl projet a stálo to cca 1 hod venku a bylo to stejné jako když stojí třeba 2 dny tak myslím že to je studeným motorem
19:16:56
06.02.2014
vhml
-> dušan 06.02.14 19:11:40: kde bereš tu jistotu?
19:11:40
06.02.2014
dušan
-> vhml: ne benzín nepumpuju protože vím že tam je
19:10:39
06.02.2014
dušan
-> vhml: hned to chcípne
19:09:37
06.02.2014
dušan
-> Pavel P..: ta pumpuje zkoušel jsem to když jsem ladil hladinu
19:07:51
06.02.2014
vhml
-> dušan 06.02.14 19:00:14: nacafáš předtím beznín do karburátoru?



Pokud během těch pár vteřin života klepneš lehce o plyn, co se stane?
19:07:33
06.02.2014
dušan
-> Pavel P..: ok díky ,
19:05:26
06.02.2014
Pavel P..
ještě je možnost N15Y... to je na 105-120, což je to samý...





možná by to chtělo dá novou Ac pumpu, třeba netěsnej ventilky nebo je membrána vytahaná
upraveno 1x, naposled 06.02.2014 19:06:48
19:00:14
06.02.2014
dušan
-> dragon_cb_cz: nastartuji to se sytičem tak to běží 2-3 vteřiny a chcípne to , potom našlapu a zase to běží a chcípne a takhle asi 5x , hladina benzínu ok, předstih ok, karbec vyvařeny v octové vodě a profoukany kompresorem trysky taky profouknuté , vzduch.filtr ok , karbec je přetesněny , jen mam asi blbě poštelován karbec ,
18:31:37
06.02.2014
dragon_cb_cz
-> dušan: A co to znamená "blbě startuje" ? Chytne to a chcípne? Nebo to dlouho trvá než to chytne?
18:30:58
06.02.2014
dušan
svíčky jsou nové , doporučil mě to prodejce tak jsem si to chtěl jenom ověřit , tak asi poladím karbec
18:01:16
06.02.2014
j_j
holky vždyť každá firma má převodník svíček (Brisk, NGK..) a v manuálu MB/100 jsou přesně napsané ty druhy od PALu jak na 1000 tak 1100 motor :) takže... N17YC jsou dobrý, mám od Brisku a fajn, ono to nebude svíčkama :) ale tak mrkni na ně a uvidíš jak vypadaj a co je s motorem...
upraveno 1x, naposled 06.02.2014 18:13:02
17:55:39
06.02.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Tenkrát byly značený jinak, takže z výroby asi ne. Ale bůhví jak dlouho...
upraveno 1x, naposled 06.02.2014 17:57:22
17:55:03
06.02.2014
vhml
-> dragon_cb_cz 06.02.14 17:53:33: tak jestli jsou tam od výroby tak je to dost možný.



-> dušan 06.02.14 17:52:35: n17yc jsou do litra správně
17:53:33
06.02.2014
dragon_cb_cz
A jsi si jistý, že je to svíčkama?
17:52:35
06.02.2014
dušan
Cau jaké svíčky na motor do litra . Ted tam mam N17YC ale v zimě to blbě startuje . Díky
Extreme Tyres