Sedr 120 ve 105

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 04.02.2014 do 08.02.2014, založil/a mikihans
řadit dle data
09:53:17
08.02.2014
ferrari
Tak prepáč, prvú komoru majú identickú (difuzor, trysky, vzdušníky) a verím tomu, že 99% používateľov na 90% využívajú prvú komoru a druhú len občas...jemný rozdiel je v druhej komore a v ovládaní otvárania 2. komor...



Povedať, že SEDR120 a SEDR 130 je to isté, je už samozrejme úplná blbosť...vďaka značnému rozdielu prvej komory...
upraveno 1x, naposled 08.02.2014 09:54:14
23:20:17
06.02.2014
dragon_cb_cz
-> ferrari: Jasně... asi jako SEDR 120 a 130 je to jisté. Oboje je to SEDR.... bože to je zase hláška.
21:22:45
06.02.2014
ferrari
Však SEDR 105 a 12é je temr to isté, nerieš a vou sa :-)
17:23:07
06.02.2014
mikihans
Jede to právě dobře a jezdím průměrně za 8, ale to bude hlavou a pravou nohou 6
01:12:25
05.02.2014
dragon_cb_cz
Pokud nemáš pocit, že by to jelo blbě a moc žralo, nech to bejt 4
22:47:51
04.02.2014
King
Pokud je to skutečně sedr 120 s natryskováním na 120, nechal bych to, jak to je. Natryskování sedru 105 vychází mj. z jinejch průměrů difozorů, takže jenom přeosazení trysek a vzdušníků není dobrej nápad. SEDR 120 jsem nějakej čas provozoval na Š100 s hodně příjemnou spotřebou i výkonem. Tož tak :)
22:14:14
04.02.2014
mikihans
Ahoj, momentálně mám ve své stopáté karbec SEDR natryskovaný na motor 120. Chci se zeptat, jestli je to motoru (105) jedno, nebo jestli je oproti stopětkovému natryskování nějaký zásadní rozdíl jak ve výkonu tak ve spotřebě?

Vyplatí se přetryskovat na stopětkový (díly ze starého 105kového EDSRu mám doma), nebo to nemá cenu?



Díky.
Extreme Tyres