Tak prepáč, prvú komoru majú identickú (difuzor, trysky, vzdušníky) a verím tomu, že 99% používateľov na 90% využívajú prvú komoru a druhú len občas...jemný rozdiel je v druhej komore a v ovládaní otvárania 2. komor...
Povedať, že SEDR120 a SEDR 130 je to isté, je už samozrejme úplná blbosť...vďaka značnému rozdielu prvej komory...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sedr 120 ve 105
23:20:17
06.02.2014
06.02.2014

dragon_cb_cz
-> ferrari: Jasně... asi jako SEDR 120 a 130 je to jisté. Oboje je to SEDR.... bože to je zase hláška.
21:22:45
06.02.2014
06.02.2014

ferrari
Však SEDR 105 a 12é je temr to isté, nerieš a vou sa :-)
17:23:07
06.02.2014
06.02.2014

mikihans
Jede to právě dobře a jezdím průměrně za 8, ale to bude hlavou a pravou nohou 

01:12:25
05.02.2014
05.02.2014

dragon_cb_cz
Pokud nemáš pocit, že by to jelo blbě a moc žralo, nech to bejt 

22:47:51
04.02.2014
04.02.2014

King
Pokud je to skutečně sedr 120 s natryskováním na 120, nechal bych to, jak to je. Natryskování sedru 105 vychází mj. z jinejch průměrů difozorů, takže jenom přeosazení trysek a vzdušníků není dobrej nápad. SEDR 120 jsem nějakej čas provozoval na Š100 s hodně příjemnou spotřebou i výkonem. Tož tak :)
22:14:14
04.02.2014
04.02.2014

mikihans
Ahoj, momentálně mám ve své stopáté karbec SEDR natryskovaný na motor 120. Chci se zeptat, jestli je to motoru (105) jedno, nebo jestli je oproti stopětkovému natryskování nějaký zásadní rozdíl jak ve výkonu tak ve spotřebě?
Vyplatí se přetryskovat na stopětkový (díly ze starého 105kového EDSRu mám doma), nebo to nemá cenu?
Díky.
Vyplatí se přetryskovat na stopětkový (díly ze starého 105kového EDSRu mám doma), nebo to nemá cenu?
Díky.