karburatory na mb

prohledat
46 příspěvků (zobrazeno 1 až 46) od 30.01.2014 do 01.02.2014, založil/a Tom.MBG
řadit dle data
22:05:43
01.02.2014
m8rinek
-> stepan: Což o to :))), já bych rád dodržel dobovej návod :D.
21:55:14
01.02.2014
stepan
-> m8rinek: A není levnější vyrobit nový ocelový sání, než prasit originál MBX/MBG?
21:19:26
01.02.2014
m8rinek
-> dragon_cb_cz: To si taky myslim, protože ten klikopák co tam je z fabriky nemůže bejt nic moc a obecně se fůra lidí týhle dvoukarburace zbavovala a dávali tam něco sofistikovanějšího. Nicméně jistě kvůli propojení pak museli karburátory zmenšit a proto je v oné knížce taky nejmenší možnej dif pro DCOE, kterej je jinak na 5k k prdu :))). Nicméně co se týče proudění tak je to propojení špatně...



Ideálně teda vyrazit zátku, zaslepit a osadit jednym DCOE... Hmmm to propojení bude zřejmě profréznutý, třeba tam půjdou nalisovat alu zátky :)))...
21:08:56
01.02.2014
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Hele napadá mě ještě jeden důvod propojenejch větví u MBX/G - nemůže důvodem být, že když by byly větve oddělené, je to podstatně náročnější na "sladění" těch karbů (předpokládám, že to je to čemu se říká synchronizace, což teda čistě jazykově zní jako blbost)? A že na tom spojeným sání se to alespoň trochu srovná?
21:06:25
01.02.2014
Tom.MBG
-> stepan: 9 9 dobry podobne sem experimentoval ja v 18 na 120.



tak sem nabastlil dva karbce dif23 vedle sebe a uvidi se co to udela,kazdopadne na burzach se podivam po dif21.

v tech karbech je hlavni tryska 115 a vdruhym 120 nemel bych sladit na stejnou hodnotu nebo je to jedno?4
19:20:52
01.02.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Sériovej litr a sportovní ambice mi přijdou poněkud neslučitelný kategorie, ale budiž 1 Mám dif24 karbec (sériová 110ka asi) na MBčku a jede to krásně, nemyslím si, že ten karbec je hlavní omezení...
upraveno 1x, naposled 01.02.2014 19:21:05
19:14:00
01.02.2014
vhml
-> dragon_cb_cz 01.02.14 18:24:09: na seriovej motor na seriovy jezdeni v pohodě. Ale predpokladam že to tam clovek montuje kvůli nejakym sportovním ambicím.
18:24:09
01.02.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Počkej, proč by to mělo bejt málo i na sériovej litr? Nějak mi nejni jasný jak by 2x dif 24 mohl být málo na litr kde je sériově jeden dif 23...
18:00:39
01.02.2014
Jozka
-> m8rinek: Tak tenhle thriller jsem nečetl... a jedinej detail, co jsem si během odpoledne vybavil, byla pochybnost, jestli u toho auta šla zavřít úplně kapota.. (měl jí na větracím nástavci).
16:30:09
01.02.2014
m8rinek
A ještě jednou...
zvětšit karburatory na mb - obrázek od m8rinek vložen 01.02.2014 16:30:09
16:26:27
01.02.2014
m8rinek
-> Jozka: Je to popsaný i v jedný knížce ;).
zvětšit karburatory na mb - obrázek od m8rinek vložen 01.02.2014 16:26:27
16:26:21
01.02.2014
vhml
-> m8rinek 01.02.14 15:15:07: o tom mluvím. Pokud to zaslepíš a necháš 24mm tak to podle mě bude málo i na sériovej litr. Resp ono to nějak pojede, ale kdo ví jak bude nebo nebude chodit nahoře.
16:17:11
01.02.2014
Jozka
-> m8rinek 01.02.14 14:31:36: Měl jsem na mysli něco levnějšího, třeba na kotvení strojů do podlah.. jsem na tom G/X potrubí Webery kdysi i viděl, ale.. jen viděl 10.
15:15:07
01.02.2014
m8rinek
-> vhml: No tak bavim se o seriovym litru, kde to s těmahle difama běží. Když na to posadim dcoe s 32mm difem, tak to s propojenejma komorama bude strašně moc, takže buď dát nějakej mini dif (jestli je něco jako 26mm) a nebo propojení zaslepit...



Tak je jen 28mm
upraveno 1x, naposled 01.02.2014 15:17:32
15:03:33
01.02.2014
vhml
-> m8rinek 01.02.14 14:31:36: jo nějak to poběží. Ale do 30mm tomu bude ještě dost chybět :-D
14:31:36
01.02.2014
m8rinek
-> Jozka: Však Belzonu... A pak to osadit Weberem...



-> vhml: proto říkám, že jsou osazený jen 21mm difem, když jednokarbec měl větší... Tj. dát větší dify a musí to běhat i odděleně...
13:40:55
01.02.2014
vhml
-> m8rinek: úplně oddělený BSka jsou podle mě nepoužitelný protože malý difuzory...
12:36:07
01.02.2014
Jozka
-> stepan: 9 9

-> m8rinek: Takže bys rád zachoval původní vzhled potrubí a zašpuntoval.. epoxyd nějakej průmyslovej by uvnitř nevydržel..?
10:50:54
01.02.2014
stepan
-> m8rinek: Tak, a ty punčochy na tom dělaly blololololololo. 40
10:47:00
01.02.2014
m8rinek
-> stepan: :D Hén vole hén :D
10:39:12
01.02.2014
stepan
-> m8rinek: Já nevim voe, bylo mi asi 17. Jelo to asi pocitově líp než s jednim EDSR v nevim jakym stavu. Spotřebu netušim, spálil sem na tom spojku hned při prvním testování, a pak šlo auto do šrotu a karburátory do skříně. 1
upraveno 1x, naposled 01.02.2014 10:39:35
10:35:51
01.02.2014
m8rinek
-> stepan: tohle moc sladit nešlo, ne? Jak to fungovalo? Já sání na Xko mám, ale plány s ním mam ještě trochu jinačí...
10:33:47
01.02.2014
stepan
10:33:31
01.02.2014
stepan
-> m8rinek: Tak stačí si sání vyrobit, takhle sem to testoval já:
zvětšit karburatory na mb - obrázek od stepan vložen 01.02.2014 10:33:31
10:10:42
01.02.2014
m8rinek
-> Bukaj: No pro proudění je to jednoznačně špatně navíc jak píšu saješ přes obě větve, takže je prvek dvou karburátorů defakto znehodnocen do podoby 1 velkýho karburátoru s brzdou na sání...



Já bych dal naopak větší karburátory a větve nepropojoval, pak z toho máš defakto tohle skoda110r.eu/110r/brezen1 10002.jpg ve vertikálním pojetí...



Jen kdyby ta Belzona nebyla tak drahá :D.
01:24:11
01.02.2014
Bukaj
-> m8rinek:

Má domněnka je, že MBG/X sání je propojené proto, aby nemusel být na obou karburátorech sytič (což by bylo konstrukčně složité, když tehdy všechna MB měla termosytič se smyčkou ve výfuku). A stejně propojené je to snad i u Felicie/Octavie Super, ne?

A ve vyšších otáčkách je asi podtlak tak veliký, že to ničemu nevadí...?
23:37:36
31.01.2014
Jozka
-> m8rinek: No jasně.. 42 Proč by se potom dělalo oddělený přímý, že jo.. však říkám, že jsem chvílema trubka..5
23:32:39
31.01.2014
m8rinek
-> Jozka: Co filtrbox, tam je to celkem putna (není, ale pro naše účely spíš jo :D), co je horší, že sání je pro obě větve propojený a tam se musej dít věci...
23:19:18
31.01.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Tak tak..3
23:17:12
31.01.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Jo takhle, ty slintáš nad konkrétním zlatým vejcem (dvěma) a sedí na něm neústupná slepice?
23:15:38
31.01.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: To sice jo, ale tyhle je smontovaný, sesazený na potrubí, seřízený a nastavený "do páru".. a jetý pár set km..



-> m8rinek: Jo, u sólo BS-ka tohle odpovídá zhruba mým amatérským poznatkům s DIF-24 na litru (spotřeba asi vyšší je, ale tak nejvejš o 0,5 lt), ale co se těch vícekarburací týče, jsem úplná trubka - onehdy jsem koukal na Edda Chinu, jak ladí Lamborghini a zíral, takže co se děje v tom společným fitrboxu..???

Obvyklej důvod zvýšený spotřeby u G/X karbů mi byl už vysvětlován, soukromě to nazývám "rozhozeným táhlovím", ale reprodukovat neumím.. a tobě bych si to ani snažit vysvětlovat netroufl.. 4
22:40:05
31.01.2014
m8rinek
-> Jozka: S většim difuzorem si akorát odstraníš restriktor v horních otáčkách, takže při nastavení stejnym poměrnym nastavení to víc žrát ani nemůže. Jen si zhoršíš pružnost ve spodním spektru otáček....



Jak funguje MBX sání vzhledem k propojení komor mi je záhadou, protože karbec na ,,sekundární,, větvi musí nasávanej válec taky ovlivňovat a ve výsledku jsi asi na většim průřezu, než při použití solo karbce s většim difuzorem...



Asi to sání budu muset vylejt Belzonou, aby mi to nemotalo hlavu :D.
22:29:17
31.01.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Tak poskládat dva dif 23 snad není takový problém ne?
21:23:14
31.01.2014
Jozka
-> Bukaj: / -> skoda 120ls: Mám na repasovanej párek 2xDIF 23 (z MBG, používanýho dobově na závody) už dlouho políčeno - a jejich původce kdysi hodně důrazně tvrdil, že pokud je seřízeno, tak do 9 lt/100km, i když "se tomu nakládá".. Ale nikdy jsem tomu nevěřil a už přestávám doufat, že to někdy na týhle sadě vyzkouším.. 10
19:51:43
31.01.2014
Tom.MBG
no asi se na jare podivam na burze po karbecech ale zatim to staci3
15:51:23
31.01.2014
Bukaj
-> skoda 120ls: 8 litrů žere MBG dle údaje v TP standardně, takže počítej víc 4
13:32:17
31.01.2014
Tom.MBG
-> Bukaj: vzhledem ktomu ze mbg na jezdi tisic km za sezonu to bude fuk.co to bude zrat: 8litru?1
upraveno 1x, naposled 31.01.2014 13:34:04
09:10:55
31.01.2014
Bukaj
-> Tom.MBG 30.01.14 19:41:30: Jinak na MBG sání můžeš dát MB karburátory, jen u jednoho zaslep sytič.

A bude to mít asi vyšší spotřebu s difuzory 23, než s 21, ale to je asi fuk, ne? 1
09:08:44
31.01.2014
Bukaj
-> skoda 120ls:

Karbec na MBG poznáš podle difuzoru. Žádné jiné BSko nemělo difuzor 21 mm (možná ještě na nějaký stabilní motor).

Starší verze (originálně montovaná do MBX/G) má na sobě nápis Jikov 32-21, novější verze (náhradní díl) Jikov /čtyřčíslí/ dif. 21

Kde čtyřčíslí je 3136 nebo 3137.

To čtyřčíslí tam ani nemusí být, ale dif. 21 tam bude určitě.4
05:34:05
31.01.2014
Tom.MBG
panove diky,takze na pismenaka prdim3

no zjistil sem podle tabulky ze ten bs co sem mel na mbgcku je z feldy pak mam jeden na 1000mb a dva na 100 a jeden na 1103
20:32:11
30.01.2014
Bukaj
-> skoda 120ls: jak psal Darklord - ta písmena jsou jen výrobní informace, určující je ten čtyřčíselný kód - ten udává konkrétní osazení karburátoru. To ale nevylučuje, že se v tom někdo vrtal a třeba vyměnil trysky, nebo vzdušníky...
20:30:02
30.01.2014
Jozka
-> darklord: Tak nějak, nesouvisející - údajně určení v čase, série - forma, možná i matroš (kód tavby..?)..
20:18:45
30.01.2014
darklord
-> skoda 120ls: pravdepodobne vyrobnu seriu alebo nejake ine oznacenie nesuvisiace s parametrami
20:04:54
30.01.2014
Tom.MBG
Dík, ale mě by zajímalo co znamenají ty písmena.
19:41:30
30.01.2014
Tom.MBG
Zdarek mam mali problem moc karbecu a nevim kterej je na co poradil by nekdo co a jak znamena?

BS 32-23

3120 R Y DIF 23

3170 K D DIF 23

3170 T A DIF 23

3171 T B DIF 24

pismena RY KD TA TB jsou vyrazeny raznici nejsou odlite.

potreboval bych sestavit 2 pravoplatne karburatory na skoda 1000mb popripade jestli je muzu osadit na sani mbg/x nebo to bude vadit?

dekuji za prispevky4
Extreme Tyres