predstih u vačky 278/270 Kp 10,9

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 28.01.2014 do 29.01.2014, založil/a targa 2
řadit dle data
09:06:50
29.01.2014
Vrba
-> targa 2: Ted mě ještě napadlo,...a nemůže byt problém v tom,že ti na STK ve snaze splnit přísné evropské normy seškrtili LPG ventil? - když teda říkáš,že předtím to jelo?
08:10:58
29.01.2014
Vrba
-> targa 2: Předstih 12 je nicneříkající číslo. Vypovídající je průběh předstihu,na který dokáže byt tato vačka dost náchylná. Co se týče LPG,potřebuješ křivku předstihu uplně jinou než na benzín a bude o dost progresivnější. Pokud používáš klasický rozdělovač,tak regulace může od 3500-4000ot končit a tam,kde potřebuješ u plynu v otáčkách přdat předstih se toto už neděje a klesne výkon.Můžeš zkusit pro LPG zvednout předstih a testovat pouze ve vysokých otáčkách. Pokud bude znát zlepšení,můžeš zvětšit rozsah regulace rozdělovače a zase se o něco víc přiblížit ideálu. Ale na nějaký univerzální nastavení pro benzin a plyn můžeš zapomenout. Bud jedno nebo druhý a nebo obojí uplně naprd.
upraveno 1x, naposled 29.01.2014 08:44:44
01:28:23
29.01.2014
Petr Urban
Ostrý motor s LPG, to je těžká volba ... pán by chtěl šetřit a ještě se pořádně povozit. Aparát pro LPG a ještě snížená výkonnost tímto palivem = stejné jako sebou vozit jednu těžkou babku i s nákupnicema z JEDNOTY.

Vůle k vačce dává výrobce, stejně jako doporučení k KP, kontaktuj jej. Pokud je to 278/270 chovanec, kolem 40 - 45 za tepla oboje.

Pokud chceš "pilu" z LPG, bude to chtít naladit přes lambdu a čidlo klepání. Každý motor je po úpravách originál a může reagovat trochu jinak, proto je ladění individuální věcí a nikdo na to neodpovídá. Pokud budeš znát křivku rozdělovače a bohatost od krmení, dá se odhadovat co by to mohlo chtít ...
23:07:57
28.01.2014
targa 2
má někdo podobnou vačku a lpg?
21:42:20
28.01.2014
TTomas
Predstih chce predevsim odposlouchat, ale vule 0,4 za studena je fakt moc. Ja davam 0,4-0,45 na oba, ale za tepla a mam symetrickou vacku. Tyhle asymetricky vacky jsou vetsinou jinak, takze bych dal za tepla treba 0,45/0,35. Mam teda ocelove tycky. S hlinikama je to zase jinak.
21:30:30
28.01.2014
targa 2
rozdělovač má regulaci 10 stupnů
21:28:46
28.01.2014
m8rinek
-> targa 2: Podle rozsahu rozdělovače...
21:23:14
28.01.2014
targa 2
Jaký názor máte na hodnoty předstihu a ventilů na vačku 278/270 s Kp 10,9. Motor z feldy 50kw?

předstih 12, ventily za studena 0,25/0,25 ježděno na 100 oktan a lpg. Já tvrdím že je předstih je málo a na Lpg to špatne leze do otáček. Kolem 4500 je skoro konečná, na benzín je to v pohodě a jde za plynem do 6500 otáček jak nic. celé to rozhasil nějakej odborník na stk. Předtím to jelo na plyn tak na benzín perfektne. Mám tušení že předstih by měl být cca kolem 15 a ventily 0,4/0,25. Ale nevim nechám si poradit, známej mechanik tvrdí že 15 je moc a že ventilová vůle se za tepla zvětší, takže 0,25 je akorát. Nechci se s ním přít, ale nejsem si jistej, jestli není zvyklej na normální vačku a jinej Kp
Extreme Tyres