Blok motoru Garde

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 21.01.2014 do 24.01.2014, založil/a TTomas
řadit dle data
21:44:34
24.01.2014
minno
-> peti: no veď to si napísal presne to isté čo ja, len si to ešte rozvinul do detailov1
17:34:18
24.01.2014
peti
-> minno: neni to tak uplne ako pises, uzovkove bloky, mali hlikove veka a upevnene boli matkou a steftom M10, garde blok,mal plonoprietok ale okrem to ho to bol uzovkovy blok, cize 18 dierova vana a hlinkove veka ( mam ho doma ), potom od 8/84 su veka uz liatinove ale este stale na stefty a matky M10 a az od +-8/87 ( nabeh 8 kanal motorov) mali zase liatinove veka ale na skrutky M11, ci je to jednoriadkovy blok alebo dovjraidkovy neni zaruka nicoho, sam som videl zopar dvojariadkových blokov 130 ktore mali stary typ hlavných lozisk a veka na stefty matky M104
upraveno 1x, naposled 24.01.2014 17:35:01
13:19:05
24.01.2014
darklord
-> minno: vzhladom na to ze tie hlinikove veka su tam vypisane kazde zvlast ako diel tak asi az tak uplne nedelitelne neboli...
13:08:13
24.01.2014
minno
-> darklord: Neoddeliteľnou súčasťou bloku by mali byť podľa mňa aj hlinikové veká, keďže by to malo byť zvŕtavané do osy spolu s blokom. Tak podľa katalógu teda od modelov M-II by už mali byť liatiny a M-I hliník.
13:00:35
24.01.2014
darklord
-> minno: no podla katalogu su hlinikove vika klukovky do 07/84. Od 08/84 uz su nedelitelnou sucastou bloku, a su liatinove.
12:55:24
24.01.2014
minno
No tak ja už teda neviem....Nech sa vyjadria aj ostatní.... Tak možno nie liatina až od dvojriadkového bloku, ale každopádne liatina nijako nesúvisí s plnoprietokovým blokom a nie že Garde blok je výnimka, že to má plnoprietok a hlinikové veká.... Garde motor je skôr výnimka, že je to rokom výroby v podstate ešte úžovka a už to má plnoprietok..... Liatinové veká teda zrejme až od toho roku cca 85.... Prvé emká všetky hliník a plnoprietok.
12:38:05
24.01.2014
darklord
-> minno: ja som mal na original 85 jednoriadkovom motore vika liatinove, to ti niekto hlupost povedal ze liatina az dvojriadky...
12:17:32
24.01.2014
Olgoj Chorchoj
-> minno: no, tak na Slovensko se asi vozily ty hliníkový a my tu měli litinu2
12:12:56
24.01.2014
minno
-> Olgoj Chorchoj: blbosť
12:03:01
24.01.2014
Olgoj Chorchoj
-> minno: to zase ne, garde je výjimka, když má na plnoprůtoku hliníkový víka. Všechny plnoprůtoky jinak byly s litinovejma víkama. Číslo motoru nevim, ale nejpozději od roku 85 vejš (průběh 84) je všechno litina, jednořádky i dvouřádky
upraveno 1x, naposled 24.01.2014 12:03:54
23:03:24
21.01.2014
TTomas
-> minno: Diky vsem za info. Snad uz jsem to vyresil.
22:43:07
21.01.2014
minno
-> TTomas: garde motor určite veká ložisiek kľuky hliník, liatinové boli až dvojriadkové bloky od 87.
20:29:24
21.01.2014
TTomas
-> m8rinek: Jo Garde by melo mit tecky, ale radeji to proverim:)
upraveno 1x, naposled 21.01.2014 20:46:02
20:04:22
21.01.2014
m8rinek
Garde jsem měl s tečkama (Y už se snad na 120 vůbec nevyskytovalo, ne?), blok plnoprůtok, ale příložky z hlíny.
19:47:46
21.01.2014
TTomas
Zdravim,

Snazim se urcit jeden motorovy blok a domnivam se, ze to bude blok z Garde. Pokud se nepletu mel by mit blok z garde plnoprutokovy filtr oleje (tedy dva olejove kanaly), ale udajne nejake prvni modely mely jen plnoprutokovou vlozku (teda kanal jen jeden?). Sice tomu moc nerozumim, ale mam to z duverneho zdroje. Dalsi otazka je, zdali ma blok uz litinove nebo jeste hlinikove klemy na kliku? Na nalitku vodni pumpy uz by mely byt tecky?
Extreme Tyres