
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejde nastartovat
prohledat
44 příspěvků (zobrazeno 1 až 44) od 15.01.2014 do 27.01.2014, založil/a Robert8899
-> Eidy: Aha, já Tvou myšlenku nepochopil 

-> Bukaj: Samozřejmě nemyslím zájmena, ale uvnitř slova viz. příspěvek. Mno nic no.
-> Bukaj: Tvůrčím způsobem aplikovaný pravidlo pro osobní zájmena..



-> minno: Pouze špatné dělení slov: správně mělo být:
Vim, ne! Nová L.

Vim, ne! Nová L.

-> Eidy: a na "vi" platí aké pravidlo? 
-> Jozka: veru, ani my

-> Jozka: veru, ani my

-> minno: Ani vy nemáte takový slovo ?
-> Martin Kopecký: Téměř zcela jistě takto: -> srdcar 120L 25.01.14 18:54:34: , pokud máš správně pořadí kabelů na svíčkách oproti víčku rozdělovače, můžeš je zkusmo na rozdělovači "přepíchat" o těch 180° (pokud teda budou stačit délkou, je to jak kdy) a uvidíš hned..


-> Martin Kopecký: Téměř zcela jistě takto: -> srdcar 120L 25.01.14 18:54:34: , pokud máš správně pořadí kabelů na svíčkách oproti víčku rozdělovače, můžeš je zkusmo na rozdělovači "přepíchat" o těch 180° (pokud teda budou stačit délkou, je to jak kdy) a uvidíš hned..
-> Eidy: Nejen podle Babicy, ale dokonce podle pravidel ČP (nikoli české pošty) 

-> minno: Když nemáme "mě", můžeme nahradit "mne". Gramatika podle Babicy. 

-> Martin Kopecký 25.01.14 18:33:31: "vimnenoval" ? 

-> Martin Kopecký: Podle toho, co uvádíš, máš buď otočený rozdělovač o 180 stupňů nebo jsi přehodil nesprávně kabely na víčku a máš je špatně za sebou. Když jsi měnil motor, měnil jsi i rozdělovač? Pokud ano a pořadí kabelů máš tak, jak původně bylo, máš otočený rozdělovač o 180 stupňů, proto střílí do karburátoru.
Prosím tě, aspoň trochu si po sobě přečti, než to odešleš, co jsi napsal.
Prosím tě, aspoň trochu si po sobě přečti, než to odešleš, co jsi napsal.
nevite co stim muze bejt vlastnim 120 l vimnenoval jsem u ni motor svicka hazi jiskru ale motor ani neskitne mnel jsem oddelany vicko od rozdelovace nekdy z karbce vileti plamen
-> MOLSO: jasne vsetko je nastavene...ale uz to fachci jak ma..predsa to bol ten odpor na cievke. 

-> MOLSO: 

-> darklord: ked sa znizuje hlava tak aj hej .... 

-> MOLSO: a to treba? 

-> Robert8899: sprosta otazka - ventily si nastavoval ? 

-> Robert8899: Tak to je potom zas iná vec, keď po roztlačení to už zas chytá na brnk až do ďalšieho dňa. Kondík nedrží napätie, resp. drží, ale on sa stále nabíja a vybíja keď preskakuje iskra. Na tento problém to nemá vplyv, lebo "nedrží napätie" z dňa na deň.
-> Robert8899: Tak to je potom ťažko niečo riešiť.
-> minno: len este ked ho roztiahnem potom uz chyta normalne na brnk. Ale zase postoji a na druhy den uz nejde. Ako keby ten kondik nedrzal napetie.
-> minno: nemam ako 

-> Robert8899: tak zmeraj tie tlaky.
-> minno: hlava je z ineho motora ktory tiez fungoval
-> minno: ventily som zabrusoval, tesnili paradne ked zalozil ventily bez pruzin tak az po par minutach sa zmocili kanaly. Olej motor nezral takze piesty bolo zbytocne vyberat. To ze zral bolo karburatorom. Bolo vyhnute viko asi 3 mm a ohnuta priruba a cely karburator zaneseny. To som vsetko zrovnal a vycistil. Ako tah mal isel pekne ale tiez vynechaval a mal diery v plyne.
-> Robert8899: Spýtam sa ináč: Píšeš, že motor si zložil z rovnakých dielov, čo tam boli. Tiež píšeš, že pred rozborkou motor nemal ťah a žral ako tank. Vyberal si piesty z valcov, menil si krúžky? Robil si niečo s hlavou, ventilmi? Ja by som sa zameral hlavne na tie tlaky. Napríklad netesnia dobre ventily a vtedy sa to prejavuje presne ako píšeš, že na roztiahnutie to chytí, ale štartérom nie.
-> minno: rozdelovac a sviecky fungovali pred rozobratim motora. Sviecky boli nedavno menene takze by mali byt dobre ale aj to som ich skusal vymenit...uz oistava len rozdelovac.
-> Robert8899: No tak ja neviem, tam u týchto motorov nie je moc vecí, prečo by nemali fungovať. Treba zmerať tlaky valcov, rozvody si predpokladám nasadil tiež správne. Potom tam už nie je moc dôvodov, prečo by to nešlo, jedine elektrika a benzín. Rozdeľovač je nasadený správne, sviečky sú OK?
-> minno: uz nejeden motor som rozoberal a skladal aj z tatry 613 uz mam za sebou a funguje bezproblemov. Ale menil som rozvod, vacku z erky, je znizena hlava a zvecsene kanaly. Nic viac. A karburator som cistil ako predosle asi 7 kusy a vsetky fungovali bezproblemov. Mam aj jeden ktory som vymontoval z pojazdneho auta a aj tak sa nic nedialo.
-> Robert8899: Napíš, čo všetko si s tým motorom robil. Ono to s rozoberaním a skladaním motora nie je len tak, pokiaľ sa to nerobí všetko tak, ako sa má.
-> Eidy: no ono to zas az tak vela stat nebude...a je to lepsie celkovo aj v zime to lepsie chyta
-> darabos: skusal som to mat zapojene aj odpojene
-> dakar.cz: tiez som si ymslel ze to bude karburator ale aj keby bol hocijak rozstelovany karburator tak to aspon streli do vyfuku alebo karburatora ale nic...dal som aj druhy ktory viem ze fungoval a taktiez nic
-> Borderer: no v otackach ide normalne ale v nizkych vynechavaju valce
-> Robert8899: mas zapojene priame napajanie od startera na cievku, co obchadza odpor na cievke?
-> Robert8899: Jakou údržbu a úpravy jsi na tom udělal? Já bych to viděl na rozeštelovaný karbec..
Zkus nastartovat bez sytiče s plynem až na podlaze. Chytne? Nechytne? Má to aspoň snahu?
A když chytne na roztlačení, tak už pak jede normálně?
-> Robert8899: Tak zkus nejdřív kondík a odtrh, než vysolíš peníze za kompletní zapalko z Fa.
neviem aky je kondik vyzera to este na povodny, predstih som dal najprv na 5 stupnov potom na 0, je aj znizena hlava o 0.5 mm. Zajtra asi vybehnem na vrakac a skusim zohnat zapalovanie z facka
-> m8rinek: Tak víš jak to myslím.

-> Eidy: Novej nemusí bejt čínskej www.autotypautodily.cz/_o
bchody/.../184368_0.jpg.bi
g.jpg
A co ten odtrh a předstih? Vypadá to i na kondík. Je to komunistickej nebo nová čína?
sviecky mokre, iskru vonku dava, odtrh v poriadku, cievku som uz vymenil za taku co viem ze urcite funguje..nic
Takže svíce jsou mokrý? A co předstih? Odtrh kladívka? Napětí na cívce?
poskladal som motor a nechce nastartovat. pred tym fical bez problemov len nemal tah a zral ako tank tak som mu trochu spravil udrbu+drobne upravy. Po zlozeni nie a nie nastartovat. benzin strieka iskra je ale nic ani necukne nestreli proste nic. Chytne na roztiahnutie ale startrom nejde. V com moze byt problem? motor je zlozeny z dielov ktore tam boli aj predtym. Ide o motor 130. Nemal niekto podobny problem? Kde mam zact? zo zapalovanim alebo z karburatorom? diky