skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kolísající otáčky - 1.3 Mpi
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 10.01.2014 do 16.01.2014, založil/a moucan - zrušená registrace
-> suri: doma
-> Majki 16.01.14 16:32:03: kde robíš?
-> Luboš Pospěch: přijed k nám a za 2500 to maš i z díly a olejem..
-> Luboš Pospěch 13.01.14 15:12:26: origo rozvod v škodovke stojí 14eur - cca 340kč
-> Luboš Pospěch: Rozvody na 1.3MPI za 600? Že by od té doby co jsem se koukal naposled zdražily na dvojnásobek??? A za olej do spotřební filety dát 500 je taky holej nerozum...
filtt 80kc olej 500 rozvodak 600 to mas za 1180 a prace ktomu to je cena v servisu 2500 ja si to delam sam ale unas normalni cena moravskoslezsky kraj
-> Milan 136 11.01.14 23:12:56: za 100euri sme to robili pred týždňom my :D a to len gufero , rozvod , tesnenie vane , prs , čistenie a tmel bolo za 50€ + v tom bolo vybratie čerpadla a vyčistenie plaváku a odvzdušnenia nádrže a výmena oleja
2500? To jsi ze sakra drahýho kraje.
Tolik mě tu na starší feldě (přidám li 2 stovky) stály rozvody, k tomu kotouče, destičky i s prací.


-> Milan 136: Asi tak nějak... Za 2,5 bych to klidně páchal ve velkým... :-D Ale zase když to vezmeš i s výměnou oleje a dalšíma kravinama co by se dělaly okolo...
-> Luboš Pospěch: jebacka? Za 2500? To by snad nestalo ani u nas:-O
vyměň řetěz i s koly cela sada stoji max do 600kč a pokud se ti stim nechce štvat doma tak za 2500 ti to nějaky garažista rad vymění líp se to děla když je motor venku jinak to je jebačka jak cip
-> Luboš Pospěch: Je pravda že řetěz už tam bude vytahanej jak kšandy, chrastí fest. Najeto má 200 tis. a v servisce jsem nenašel kdy (a jestli vůbec) byl měněný. Když nastartuju tak otáčky vylítnou zhruba k 1200-1300, pak klesnou a začnou kolísta. To po zahřátí zmizí. I chlápek co jí prodával mi říkal že to možná bude tím ale nechtělo se mi tomu moc věřit.
-> Kuladmin: V případě čištění klapky by to určitě šlo do servisu, na to si sám rozhodně netroufám.
mi to třeba děl rozvodák ( řetěz ) ma najeto 160 tisic a nechce se mi měnit a co vím tak i kamošovou felinu když nakopneš tak otačky vyleti někdy i 1300 to mi dělá taky v zimně a ta jednotka postupně ubira otáčky a zkoumá jak se ten motor chova když je studeny a ubere mu otačky a jednotka zjisti že klepe tak mu zase přida a to muže trvat i dvě tři minuty když stojiš a maš to nastarovane pak se srovna a drží volnoběžné otáčky v normalu.
-> moucan: Hlavne ji musis po vycisteni nastavit pres PC jinak je mozny ze to bude jeste horsi tak aby te to neprekvapilo!!
Na klapku a těsnění se zaměřím. Díky.
Jak říkám za tepla vše v pohodě, v provozu to nijak neomezuje. Zatím je to spíš otravný než aby se to dalo označit vyloženě za poruchu. I s těma lítajícíma otáčkama nechcípne a po pár set ujetejch metrech když se motor trošku ohřeje je už vše v normě. Doma mam akorát zánovní svíčky tak mě napadlo je zkusit vyměnit i když pochybuju že ty na to budou mít vliv. Aby to byla lišta to se mi nezdá, to by haprovalo pořád a nebo třeba škubalo v tahu apod. Nic takovýho se nekoná, auto táhne jak má.
V prvni rade vycistit a nastavit klapku. A zkontrolovat tesneni saciho potrubi
U 1.6tky lítaj otáčky, když je v háji klapka...nemůže to bejt u 1.3 obdobné?
Ještě bych zkontroloval snímač otáček, resp. čistotu setrvačníku (šponky), ale to by blblo asi i za tepla.
Termostat i čidlo teploty se zdaj v pořádku. Auto se ohřeje jak má, teplotu si drží. Teplota nijak nelítá a teploměr ukazuje správně.
Zkusil bych čidlo teploty nebo termostat.
Zdravím, včera jsem si přivezl Feldu 1.3 MPI 40Kw. Po startu když je motor studený lítají otáčky motoru. Dělá to pouze na studený motor, jakmile se ohřeje je vše v pořádku. Auto jinak jede jak má, startuje na otočení a nijak nechcípá. Co by mohlo být příčinou? Předpokládám že nějaká prkotina?! Díky za rady.