-> Carlo: Když jsi dělal těsnění pod hlavou, vyměnil jsi i těsnění pod sacím potrubím? Jakej ja tam provozní tlak paliva? Bylo udělaný základní nastavení? Snímač polohy klapky je ok? Snímač teploty pro ŘJ funguje? Základní nastavení rozdělovače, případně kabely, palec a víčko jsou na tom jak?
Lambdu samozřejmě vyměnit, ale s odpojenou by to mělo normálně jet. Hlavně je fakt, že po pár stovkách najetejch km máš ty 2tis za lambdu (na repliky se vykašlat a koupit BOSCH. Vím o čem mluvím) doma v ceně ušetřenýho paliva.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicia 1.3 (136 B ) 50kw cukání,škubání ?
01:25:33
22.12.2013
22.12.2013

koště
A dělá to zastudena, nebo i ohřatej motor? Pokud to dělá jen za studena tak mi to příde pro mě jako běžná věc. Tomu mímu se taky nechce a od 2500ot nastává turboefekt.

22:22:17
11.12.2013
11.12.2013

Nwkt
-> minno: lambada! http://www.youtube.com/wa
tch?v=i8mz9uOvFQA
22:20:53
11.12.2013
11.12.2013

minno
lamda, lamba

20:13:25
10.12.2013
10.12.2013

Kuladmin
ja bych rekl spis c.....k lambdu pokud je ko vymen a zapoj. a dej jiny original cidlo poloh klikovky klidne jete ale original dobre
jo a toho mechanika bych za to kopl do kouli a tenhle clovek by si rozhodne nemel rikat mechanik
jo a toho mechanika bych za to kopl do kouli a tenhle clovek by si rozhodne nemel rikat mechanik
15:56:05
10.12.2013
10.12.2013

šadesa
seš jsi jistej že máš svíčky přesný jaký tam mají být,jo a nechat odpojenou lamdu muže nechat jen b....

15:44:32
10.12.2013
10.12.2013

Carlo
Auto při normální jízdě škube - přirovnání k problému : jako když vám dochází benzín a škube to.
Mysleli jsme že je to vada těsnění pod hlavou, to jsme vyměnily (staré bylo na kaši) a problém přetrval. Motor táhne jen při nízkých otáčkách pak dlouho nic a cukání a až při plném plynu začne táhnout nebývale výkonně
. Nedávné výměny součástek : těsnění pod hlavou, palivový filtr, cívka zapalování, olejový a vzduchový filtr,olej, (svíčky už déle ale jsou v pořádku, při výměně těsnění byly nabělené až moc, ale myslím si, že to bylo vodou a olejem špatného těsnění pod hlavou) - lamda sodna je odpojená už dlouho a dřív problém bez sondy nebyl (s ní to dělalo nějakou neplechu - mechanik ji odpojil) . To je asi vše a už vůbec nevím, čím by to mohlo být.
Mysleli jsme že je to vada těsnění pod hlavou, to jsme vyměnily (staré bylo na kaši) a problém přetrval. Motor táhne jen při nízkých otáčkách pak dlouho nic a cukání a až při plném plynu začne táhnout nebývale výkonně
