Systémy Lpg

prohledat
3 příspěvků (zobrazeno 1 až 3) od 09.12.2013 do 11.12.2013, založil/a IJK
řadit dle data
08:28:19
11.12.2013
King
On to hlavne neni zadnej sytic, alebrz nucene "vstrik" plynnyho lpg do sani pred startem tzn. analogie nastriknuti benzinu pred startem akceleracni pumpickou. Reduktory pro cistej podtlak se v principu nelisej od reduktoru pro systemy s rizenim bohatosti podle lambdy. Zakladni bohatost zase urcuje podtlak a skrtici servo na hadici jenom koriguje podle signalu z RJ lpg.
08:09:16
11.12.2013
Vrba
-> IJK: Viděl jsem primo v LPG dílně favorita BMM a bylo na něm klasické podtlakové LPG. Jestli tam byl sytém plynového sytiče to nevim,ale řekl bych ,že to není ani moc podstatné. Myslím si že tohle staré řešení má dost výhod oproti automatům a klidně bych ho upřednostnil.
upraveno 1x, naposled 11.12.2013 08:10:59
09:49:34
09.12.2013
IJK
Co vím tak se používají tři systémy :



s centrálním směšovačem řízený podtlakem pro vozy s karburátorem bez lambda sondy, mají plynový sytič a přepínají se ručně kvůli palivu v plovákové komoře



s centrálním směšovačem řízený elektronicky lambda sondou pro vozy co mají lambda sondu třeba Felicie Bmm, myslel jsem že nemají plynový sytič ale používají benzostart



se sekvenčním vstřikováním vstřikují plyn do sacího potrubí před každý válec, jestli se mohou používat pouze pro vozy s vícebodovým vstřikováním nevím, mají také benzostart.



Ale teď jsem viděl na prodej Felicii 1,3, která má přepínací skříňku Lovato a má dvě tlačítka tedy i plynový sytič a to mi přijde divné, myslel jsem že u aut s lambda sondou a vstřikováním jako u Felicie se používá benzostart a první systém s podtlakovou regulací se zde používat možná ani legálně nemůže ?



Děkuji za odpovědi IJK
Extreme Tyres