
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Řemenice Kit Car
22:01:43
13.02.2014
13.02.2014

dragon_cb_cz
-> T: Na co kondík? Od čeho máš baterku? 

20:53:04
13.02.2014
13.02.2014

T
-> vhml: : taky fakt 

19:32:03
13.02.2014
13.02.2014

vhml
-> T 13.02.14 19:20:07: to nemá cenu řešit. Přínos není takovej abych řešil to, že mi to na volnoběh nedobíjí.
-> aceboss 13.02.14 19:14:10: snad v sobotu
-> aceboss 13.02.14 19:14:10: snad v sobotu
19:20:07
13.02.2014
13.02.2014

T
-> vhml: : a nějak elektronicky by to nešlo vyřešit ? nějaká "zásobárna", něco jako kondík při volnoběhu na těch pár chvil ? nebo jde o tom co to jezdí,ale pokud jenom závod, tak není problém na těch pár chvil při volnoběhu být bez dobíjení, ne ? já to znám...ujede to dost km bez šťávy :-D
19:14:10
13.02.2014
13.02.2014

aceboss
-> vhml: Kdy ji vyzkoušíš? Já měl v hlavě něco podobného od minulé roku jen jsem se k tomu ještě nedostal....

12:59:10
13.02.2014
13.02.2014

vhml
-> dragon_cb_cz 13.02.14 12:50:13: odpor není velký, ale rozhodně je zbytečný :-)
12:50:13
13.02.2014
13.02.2014

dragon_cb_cz
-> vhml: To je čistě mechanickej odpor altíku tak velkej? Já měl za to že oproti tomu elektromagnetickýmu je relativně zanedbatelnej...
11:05:42
13.02.2014
13.02.2014

vhml
-> T 13.02.14 10:59:31: ideálně bych jí potřeboal nahradit variátorem :-D
Protože za provozu má altík pořád zbytečně moc, ale při volnoběhu už jsem na hraně.
Protože za provozu má altík pořád zbytečně moc, ale při volnoběhu už jsem na hraně.
10:59:31
13.02.2014
13.02.2014

T
-> vhml: : v tom případě se tváří ta řemenička jako velice přínosná
zase jsem o něco chytřejší




10:43:31
13.02.2014
13.02.2014

vhml
-> T 13.02.14 10:28:30: od cca 4000 ot. s ním točíš úplně zbytečně...
10:28:30
13.02.2014
13.02.2014

T
-> vhml: : proč kolik ? narážel jsem na to, že jsi psal o vhodném zpřevodování altíku, tak se ptám co tím bylo myšleno ?
07:12:59
13.02.2014
13.02.2014

vhml
21:43:05
12.02.2014
12.02.2014

koko
-> m8rinek: 

21:42:37
12.02.2014
12.02.2014

T
-> m8rinek: : pravda
více přemýšlet a méně psát 
ale v tomto případě to není na altík nutný nebo o jakém se bavíme altíku ?


ale v tomto případě to není na altík nutný nebo o jakém se bavíme altíku ?
21:39:23
12.02.2014
12.02.2014

m8rinek
-> T: Pomaleji ne? Pleteš hnací a hnanou... svez se na kole s přehazovačkou...
21:37:03
12.02.2014
12.02.2014

T
-> vhml: : řezání vody znamená, že se se točí řemenice moc rychle, ne ? a pokud dáš menší řemenici, tak se bude točit ještě rychleji nebo mi něco uniklo ?
21:31:58
12.02.2014
12.02.2014

vhml
-> T 12.02.14 21:24:27: průměr je 80mm. Originál je 110. Především kvůli řezání vody. skoda-virt.cz/cz/.../1745
17-vodni-pumpa-vs-vysoke-o
tacky
Ale na rozdíl od jiné řemenice pumpy si tímhle vhodně zpřevoduju i větrák a alternátor.
Ale na rozdíl od jiné řemenice pumpy si tímhle vhodně zpřevoduju i větrák a alternátor.
21:24:27
12.02.2014
12.02.2014

T
-> vhml: : hezký a proč to vlastně ? kvůli chlazení ? nebo spíš jinak....průměr vypadá menší než u origo...
15:02:24
12.02.2014
12.02.2014

vhml
-> matoo 12.02.14 15:00:25: tahle má asi 250g. Kolik váží stará netuším, ale váha řemenice nemá na nic vliv...
15:00:25
12.02.2014
12.02.2014

matoo
-> vhml: pekny kusok, porovnanie hmotnosti so starou?
14:50:39
12.02.2014
12.02.2014

vhml
Snad to bude pasovat :-)
14:50:07
12.02.2014
12.02.2014

vhml
Já myslím že dobrý.
19:58:06
29.01.2014
29.01.2014

Jarda - zrušená registrace
-> stepan: presne tak, stejne to je i s loziskama atd.

10:07:18
29.01.2014
29.01.2014

stepan
-> vhml: Tak když jdeš něčeho vyrábět několik milionů kusů, tak se nemusíš řídit tabulkama. 

10:04:18
29.01.2014
29.01.2014

vhml
-> stepan 29.01.14 09:59:31: tak jsem to zmeril dobre a ve skodovce zrejme nemohli najit tabulky ten den co to kreslily :-D
09:59:31
29.01.2014
29.01.2014

stepan
-> vhml: 6 a 34 šéfe.
09:47:27
29.01.2014
29.01.2014

stepan
-> vhml: Jakej motor? Mám tu vyndanou kliku z feldy bmm, stačí?
08:11:14
29.01.2014
29.01.2014

vhml
Nemáte někdo po ruce motor? Finišuju s výkresem malý řemenice. Potřeboval bych zmerit šířku pera na řemenici kliky a průměr hřídele včetně pera. Já včera nameril 6 a 34 , ale podle strojirenskejch tabulek to neodpovídá. A dneska se nedostanu k motoru to premerit.
19:20:36
08.12.2013
08.12.2013

vhml
Tak jsme byl dneska na výzvědách a Kit má klice na 70mm a na pumpě 130mm.
15:53:53
07.12.2013
07.12.2013

vhml
-> TTomas 07.12.13 15:49:51: ten s tím přišel že si jí mám spáchnout :-) Pravda na ozkoušenej průměr jsem v tu chvíli nezeptal.
Ale když jsem to dneska napral do excelu tak se mi jako rozumnej rozměr jeví 80mm. Origo je 110mm.
Ale když jsem to dneska napral do excelu tak se mi jako rozumnej rozměr jeví 80mm. Origo je 110mm.
15:49:51
07.12.2013
07.12.2013

TTomas
-> vhml: Nemam ani nevim, ale zkus Zenkla. Ten vedet bude.
15:47:02
07.12.2013
07.12.2013

vhml
Nikdo nemá / nechce dát?
Tušíte někdo aspoň průměr?
Tušíte někdo aspoň průměr?
15:52:28
06.12.2013
06.12.2013

vhml
-> Luky 06.12.13 14:54:09: posilovač čerpání vzduchu chladiče :-D
14:54:09
06.12.2013
06.12.2013

Luky
-> vhml: ty budeš mít ve stovce servo? 

11:20:00
06.12.2013
06.12.2013

vhml
-> jok3r 06.12.13 10:43:11: tuším že servo
10:43:11
06.12.2013
06.12.2013

jok3r
-> vhml: na co tam byl ten dalsi remen?
10:37:16
06.12.2013
06.12.2013

vhml
.
10:34:46
06.12.2013
06.12.2013

vhml
08:23:30
06.12.2013
06.12.2013

vhml
Nemáte někdo malůvku kitový dvouřádkový řemenice na kliku?
Nebo prostě jinej výkres malý řemenice na dva řemeny do stovky...
Ať nemusím vymýšlet dávno vymyšlené.
Nebo prostě jinej výkres malý řemenice na dva řemeny do stovky...
Ať nemusím vymýšlet dávno vymyšlené.